National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Krizová komunikace na sociální síti Facebook
Stránská, Adriana ; Stříteský, Václav (advisor) ; Špačková, Jana (referee)
The aim of the following thesis was to create a set of principles for crisis communication on Facebook. Presence in social media has become a standard part of any promotional mix. However, not every company fully recognizes the advantages and drawbacks of this tool. Once something goes wrong, the reputation of a company can be seriously endangered. The potential harm grows, when dealing with the issue is presented publicly. The thesis provides an analysis of how the emergence of social media changed the classical PR and a theoretical frame for a company's communication in case of negative publicity. In the analytical part two surveys were conducted, one within consumers to analyze their attitude towards making complaints on Facebook and the other one with social media experts by discussing their experience and opinions on this issue. Based on these findings, a set of 10 recommendations for crises on Facebook were formulated.
Postavení nízkonákladových leteckých společností na trhu
Stránská, Adriana ; Vaško, Martin (advisor)
Tato práce poskytuje ucelený pohled na nízkonákladové letecké společnosti a jejich postavení na trhu. V úvodu stručně představuje leteckou dopravu jako takovou, obsahuje nástin její historie i perspektivy. Jádro práce pak tvoří objasnění nízkonákladového konceptu v letecké přepravě. Podrobné analýze jsou podrobeny stěžejní faktory ovlivňující vývoj tohoto konceptu v minulosti, současnosti a také předpokládaný vývoj v budoucnosti, jako je řízení nákladů, marketing, legislativní omezení apod. Práce se rovněž zabývá fungováním nízkonákladových společností v ČR a předkládá příklady konkrétních nízkonákladových leteckých společností.
Analysis of rambling trails certification in Germany
Stránská, Adriana ; Jarolímková, Liběna (advisor) ; Havelka, Jan (referee)
The main topics for this diploma thesis are turism and rambling in Germany. Germany is the only country in Europe, where a system of rambling trails certification was developed. It consists of a system of criterias, which were created in a long term demand research of ramblers. After introducing this system on the market, it turned out to be a very efficient way how to encourage local turism and an outstanding tool, how to upgrade the tourist infrastrucure for ramblers. The theoretical introduction focuses on analysis of hiking market and desription of the key players on this field. In the practical part is introduced Rheinsteig, a 320 km long certified rambling trail. On this example is shown its effect on regions in its surroundings.

See also: similar author names
8 STRÁNSKÁ, Anna
3 Stránská, Adéla
2 Stránská, Alena
1 Stránská, Alžběta
1 Stránská, Andrea
6 Stránská, Aneta
8 Stránská, Anna
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.