National Repository of Grey Literature 7 records found  Search took 0.01 seconds. 
Proposal for Brand Development
Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj značky malé realitní kanceláře APOLLO reality. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů a postupů v oblasti brandingu a reality. Dále se zde vymezuje rámec pro rozvoj značky. V analytické části byla provedena interní analýza společnosti se zaměřením na byznysovou a brandingovou část firmy. V externí části analýzy byl proveden průzkum vnímání značky a posouzení vizuální identity hlavních konkurentů. Na základě výsledků analýz byl vytvořen návrh pro rozvoj značky a kontrolu značky. Součástí návrhu je i plán implementace změn a kalkulace nákladů.
Internal Communication in Selected Company.
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (referee) ; Černohorská, Lenka (advisor)
The diploma thesis concerns the internal communication in the company which I have selected. The theoretical part of the thesis describes generally the findings about communication and internal communication. The body focuses on an analysis of the internal communication within the selected company, using the questionnaire. The analysis includes recommendations based on the results of the survey, which could enhance the effectiveness of internal communication within the company structure.
Management of Multicultural Companies
Havlík, Jakub ; Rampulová, Kateřina (referee) ; Khateb, Fabian (advisor)
Master’s thesis deals with issues of personal management in multinational companies, evaluation of company’s strategy success rate, management and international manager’s performance assessment. Furthermore, investments into manager’s development are evaluated and cultural standards of Czech rep. and France are compared. Based on research, suggestions, which might be useful for future development of company and its managers, are listed in the final part of the thesis.
Proposal for Brand Development
Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj značky malé realitní kanceláře APOLLO reality. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů a postupů v oblasti brandingu a reality. Dále se zde vymezuje rámec pro rozvoj značky. V analytické části byla provedena interní analýza společnosti se zaměřením na byznysovou a brandingovou část firmy. V externí části analýzy byl proveden průzkum vnímání značky a posouzení vizuální identity hlavních konkurentů. Na základě výsledků analýz byl vytvořen návrh pro rozvoj značky a kontrolu značky. Součástí návrhu je i plán implementace změn a kalkulace nákladů.
Management of Multicultural Companies
Havlík, Jakub ; Rampulová, Kateřina (referee) ; Khateb, Fabian (advisor)
Master’s thesis deals with issues of personal management in multinational companies, evaluation of company’s strategy success rate, management and international manager’s performance assessment. Furthermore, investments into manager’s development are evaluated and cultural standards of Czech rep. and France are compared. Based on research, suggestions, which might be useful for future development of company and its managers, are listed in the final part of the thesis.
Internal Communication in Selected Company.
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (referee) ; Černohorská, Lenka (advisor)
The diploma thesis concerns the internal communication in the company which I have selected. The theoretical part of the thesis describes generally the findings about communication and internal communication. The body focuses on an analysis of the internal communication within the selected company, using the questionnaire. The analysis includes recommendations based on the results of the survey, which could enhance the effectiveness of internal communication within the company structure.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.