National Repository of Grey Literature 83 records found  beginprevious73 - 82next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Marketing communication of ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Erbenová, Lenka (referee)
Škoda Auto is one of the most important companies in the Czech Republic. The company not only sells cars, but also provides services, sells Škoda Genuine Parts and Škoda Genuine Accessories. Customers know services as Škoda Service. All these aftersales activities are integral part of the brand. Master thesis put emphasis on external communication of Škoda Service. Master thesis describes external communication and proposes new communication methods.
Effectiveness of mobile advertising
Strnadová, Marie ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Blažková, Jana (referee)
In the first part mainly the basic information about the types of mobile advertising are mentioned. Important topics such as business models and comparison with other advertising media are giving a conclusion for the theoretical part, which together with case studies from czech and foreign markets gives a solution to the effectiveness of mobile marketing.
The use of guerilla marketing in international companies
Nejedlý, Michal ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Hatoň, Luděk (referee)
The objective of this thesis is to analyze and find the exact definition of the Guerilla Marketing with use of the specialized literature and practical examples. Another goal is to make the specific process of using and implementing guerilla marketing campaigns. This topis was choosen considering the fact, that classical forms of advertising are stepping back and lot of companies are nowadays using the modern marketing trends. One of them is guerilla marketing.
The effectiveness of direct marketing in the industrial market
Cvrčková, Martina ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Libertín, Josef (referee)
Cílem této diplomové práce je zjištění skutečnosti, jak působí direct marketing na malé a střední podniky v oblasti průmyslového trhu v České republice a na základě zjištěných informací navrhnout optimální řešení direct marketingové komunikace s těmito typy podniků pro společnost Vodafone. K získání požadovaných informací jsem v rámci diplomové práce provedla marketingový výzkum, ve kterém jsem využila jednu z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazování přes internet. Výsledky výzkumu jsou formulovány obecně a může je využít jakákoli společnost, která by chtěla oslovit zmíněné typy podniků.
Analysis of Brand Positioning in the Czech Make-Up Market
Seidelová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Řiháček, Zdeněk (referee)
Globální kosmetický trh každoročně dosahuje silného růstu v absolutním i relativním vyjádření. Předpovědi jeho dalšího vývoje jsou velmi pozitivní, hovořící o možném pokoření hranice $300 mld. v roce 2011, což by představovalo 16% růst za pětileté období. Pro oblast rychloobrátkového spotřebního zboží jsou to vysoké hodnoty, které jsou mimo jiné faktory odrazem rostoucího světového bohatství a stále zvětšujícího se důrazu spotřebitelů na svůj vzhled. Tato diplomová práce analyzuje kosmetický trh a jeho sekci, trh dekorativní kosmetiky z hlediska faktorů makroekonomických, demografických a spotřebních, přispívajících k modelování tohoto sektoru. Zároveň nastiňuje nové trendy v této oblasti s odkazy na nejmodernější příklady v praxi, a to jak globálně, tak se zaměřením na Českou republiku. Jejím hlavním výstupem je analýza positioningu značek, která čerpá z pozorování a dotazování českých spotřebitelek na základě vlastního výzkumu.
Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ
Broncová, Daniela ; Machková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.
Consumer Behavior in Brazil
Gombošová, Radka ; Machková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Cieľom práce je analýza spotrebného chovania v Brazílii, s ohľadom na kultúrne, ekonomické, demografické a sociálne rozdiely v spoločnosti a poukázanie na niektoré inovatívne prístupy aplikované miestnymi spoločnosťami, ktoré by mohli slúžiť aj ako príklad v podmienkach Českej alebo Slovenskej republiky. Špeciálna pozornosť je venovaná spotrebnému chovaniu nižšej sociálnej triedy. Cieľom je poukázať na to, že tento tržný segment predstavuje perspektívny trh a je nástrojom rastu, po ktorom bude musieť siahať čoraz viacej medzinárodných spoločností v snahe nestratiť konkurencieschopnosť.
Role měnových spekulací v mezinárodních finančních krizích
Lomakin, Oleksandr ; Taušer, Josef (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Moderní historie mezinárodních finančních trhu je charakterizovaná značným množstvím finančních krizí. Rozličné státy světa se dostaly do tlaku spekulačních útoků a postavily se čelem krizi v různých časových úsecích. Krize zasáhly jak rozvojové země, tak i zcela vyspělé státy. Krizí byly na tolik odlišné ve svých příčinách a následcích, že vynutily ekonomy vymýšlet nové teorii a modely měnových krizi. Všechny dřívější modely již naprosto nemohly odůvodnit vznik krizi v té které země. Krugman uvádí: ?I když jsme viděli hodně prací na toto téma, je poněkud skličující, že každá nová vlna krizi, zda se, vyvolala nový model, ten, který dává krizi smysl až následně?. Avšak žádná generace modelů neumožňuje vysvětlit všechny krizí najednou, proto, s každým rokem častěji, vznikají nové modely, odlišné od mainstreamových, které se snaží najít alternativní vysvětlení příčin měnových krizí. Taky by bylo vhodné zdůraznit, že žádná generace modelů neuvažuje o spekulantech, jako o jedné z nejdůležitějších příčin vzniku měnových či finančních krizí. I když během posledních epizod finančních nepokojů někteří strůjci ekonomických politik stálé častěji prohlašovali znepokojení nad nadměrně agresivním, možná manipulativním, praktikám velkých spekulačních instituci na rozvojových trzích.
Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci
Karlíček, Miroslav ; Bílková, Jana (advisor) ; Kostková, Hana (referee) ; Přibová, Marie (referee) ; Tichá, Ivana (referee)
Disertační práce zpracovává základní sociálněpsychologické teorie a výzkum do podoby, která má být aplikovatelná v komunikační praxi českých firem, neziskových organizací a státních institucí. Práce poskytuje metodologická východiska ke zkvalitnění přípravy komunikačních strategií i jednotlivých komunikačních nástrojů, a to ve srozumitelné a ucelené formě. Teoretický materiál je propojen s řadou příkladů z české i zahraniční komunikační praxe. Práce je využitelná zejména marketingovými pracovníky z nadnárodních společností a odborníky z komunikačních agentur.
Transformační procesy v Mongolsku v letech 1990-2005
Sharkhuu, Tsevelmaa ; Adamcová, Lenka (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Práce se zaměřuje vystínit výchozí podmínky a vývoj transformačního procesu v Mongolsku v období 1990-2005. Rozebírá ekonomické reformy v jednotlivých oblastech hospodářství a jejích výsledky, definuje priority dalšího rozvoje.

National Repository of Grey Literature : 83 records found   beginprevious73 - 82next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.