Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace technik štíhlého managementu ve vybrané organizaci
Žižková, Aneta ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
V rámci této bakalářské práce se budu zabývat technikami japonské filozofie. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé metody jako je například Kaizen, 5S a Kanban. Cílem této práce je si uvědomit, jak je japonská filozofie v praxi aplikována. V praktické části práce implementuji již zmíněné metody v mnou zvoleném podniku. Především se zaměřím na proces redukce plýtvání. V závěru práce zmíním zlepšení a doporučení pro danou společnost.
Zhodnocení stavu systému Business Intelligence a návrhy na jeho zlepšení
Švec, Richard ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Tato práce analyzuje situaci v oblasti Business Intelligence ve společnosti O2. Soustřeďuje se na identifikaci klíčových problémů a nalezení řešení k celkovému zlepšení této služby v rámci společnosti. Může být vodítkem BI managerům jak postupovat při analýze prostředí, nacházení příležitostí pro zlepšení organizace práce i technických aspektů zejména datového skladu. Lze zde nalézt i doporučení, jak přistoupit k definici metodiky vývoje a jak efektivně nastavit nástroje a procesy související s rozvojem datového skladu. Popsaný přístup ústí v efektivní, jasně dokumentovaný a dlouhodobě udržitelný koncept rozvoje datového skladu ve velké společnosti.
Cloud computing ve firemním prostředí
Šíma, Josef ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití cloud computingu ve firmách. Cílem práce je představit několik cloudových služeb a následně je porovnat a ohodnotit podle vybraných kritérií. Po uvedení teoretických vlastností této technologie, včetně jejich výhod a nevýhod, následuje podrobný popis produktů, na něž se tato práce zaměřuje. Konkrétně se jedná o Microsoft Office 365, G Suite (původně Google Apps) a Dropbox Business. V další části práce jsou pomocí rozhodovací analýzy Kepner-Tregoe všechny služby ohodnoceny v každém z vybraných kritérií. Hodnotí se zejména přehlednost uživatelského rozhraní, bezpečnost, ale i náročnost na nasazení ve firmě.
Hodnocení efektivity zdravotnických zařízení
Korbelová, Kristýna ; Váchová, Lucie (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Cílem práce je zmapovat možnosti měření efektivity zdravotnických zařízení a na praktickém příkladu jednu z nalezených metod využít. V úvodu práce jsou s využitím literatury vysvětlené pojmy efektivita a efektivnost. V další části jsou popsána specifika zdravotnických zařízení z pohledu jejich fungování a ekonomiky. Možnosti měření efektivity ve zdravotnictví jsou zjišťovány zejména pomocí odborné literatury. Detailní pohled i praktická část jsou věnovány moderní metodě měření efek-tivity analýze datového obalu DEA. V praktické části je pomocí zvoleného nástroje vy-hodnocena efektivita souboru vybraných nemocnic. V závěru práce jsou shrnuté možnosti měření efektivity a posouzena výhodnost použití metody DEA.
Analýza workflow ve vybrané organizaci
Horáková, Eva ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu procesního řízení, jeho vývoji. Práce se zabývá pojmy Business process management a workflow, popisuje jejich specifikaci a klasifikaci a tyto dva pojmy porovnává. Práce se dále zaměřuje na metody spojené s řízením procesů a workflow, jako je metoda ARIS či Balanced Scorecard, které pak aplikuje v praxi. Představena je zde i notace BPMN, na jejímž základě je modelován diagram workflow konkrétní organizace. Cílem diplomové práce je analyzovat workflow ve vybrané společnosti pomocí zvolených metod, prozkoumat možné problémy daného workflow a případně navrhnout řešení těchto problémů.
Nákup a implementace Q-Andonu ve společnosti Škoda Auto, a.s.
Kellerová, Karolína Melita ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá popisem nákupního procesu ve vybrané společnosti Škoda Auto a.s. a následným návrhem na zvýšení efektivity, snížení nákladů a zátěže na pracovníka a nalezení úspory. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti nákupu a štíhlého managementu. Praktická část je uvedena představením společnosti Škoda Auto a.s., ale je zaměřena na nákupní oddělení a jeho procesy, metody a využití systémů. Pro lepší představu bude proces popsán a znázorněn na modelovém případu, který se týká nákupu a zavádění systému Q-Andon, jež spadá do oblasti zeštíhlování výroby. Závěr provází doporučení na zavedení zlepšovatelského návrhu na zlepšení současného procesu za účelem efektivity a úspory.
Lean Six Sigma a jeho využití v praxi
Pokorná, Pavla ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je podrobné seznámení s teorií manažerského nástroje Lean six sigma a prověření jeho účinnosti v praxi na konkrétním případě. Zlepšovaným procesem v této práci bylo vymáhání pohledávek po splatnosti na anglickém trhu společnosti, v rámci jednoho finančního oddělení mezinárodní firmy. Z možných nástrojů metodiky Lean six sigma byly vybrány ty nejvhodnější pro konkrétní proces a byly vybrány hlavní příčiny velkého množství pohledávek po splatnosti. Jako nejvhodnější kroky pro zlepšení procesu byly identifikovány zasílání výpisu z účtu zákazníkům, zlepšení kvality komunikace a apelování na dodržování doby splatnosti podle pravidel anglického bankovního systému. Díky metodice bylo dosaženo zlepšení parametru Sigma zkoumaného procesu.
Proaktivní a reaktivní přístupy v krizovém managementu
Chaloupková, Lenka ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
V současném podnikatelském prostředí jsou krize stále závažnějším a častěji se vyskytujícím problémem. Proces, který má zabránit krizi nebo snížit poškození jí způsobené, se nazývá krizový management. Jedná se o dynamickou oblast řízení podniku, neboť se v čase neustále vyvíjí, zdokonaluje a obohacuje o nové informace. Cílem této bakalářské práce byl souhrn současných teoretických poznatků z proaktivních a reaktivních přístupů v krizovém managementu a dále zanalyzování krizového řízení ve vybrané společnosti London Mining Plc. Teoretická část byla vypracována pomocí rešeržní analýzy zdrojů získaných z dostupných odborných a vědeckých publikací. Praktická část byla založena na metodě dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Výsledky ukázaly, že přestože firma byla na krize připravena, chovala se proaktivně a měla vypracovaný detailní krizový plán, který jí pomohl vyhnout se mnoha nastavším krizím, společnost nakonec zanikla z důvodu krize způsobené vyšší mocí - tedy důsledkem celosvětově se snižující ceny její hlavní komodity a s neočekávaným propuknutím epidemie viru ebola v místě jejího působení.
Implementace technik lean managementu na základě analýzy úzkých míst ve vybrané společnosti
Tůmová, Romana ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem diplomové práce je implementovat vybrané techniky lean managementu ve společnosti European Trailer Systems s.r.o na základě identifikace úzkých míst. Teoretická část poskytuje základní definice a východiska úzkého místa, teorie omezení, lean managementu a vybraných metod lean managementu. Praktická část začíná charakteristikou společnosti European Trailer Systems s.r.o a zároveň popisem její současné situace. Dále se praktická část bude zabývat identifikací úzkých míst, které se vyskytují přímo ve společnosti European Trailer Systems s.r.o. v procesu výroby shrnovacích střech, poté bude následovat návrh na odstranění nalezených úzkých míst pomocí využití metod lean managementu a případně jejich implementace.
Procesní řízení - reengineering a jeho implementace
Koller, Michael ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Diplomová práce řeší téma procesní řízení, konkrétně reengineering podnikových procesů a jeho význam a principy v oblasti řízení organizace. Práce se věnuje socio-technickým aspektům řízení, popisuje klíčové faktory úspěchu zavedení procesního řízení do organizace, vybrané metodické přístupy v oblasti reengineeringu podnikových procesů a zohledňuje holistické pojetí v této oblasti. Holistické pojetí zohledňuje nejen technickou část, do které patří především modelování podnikových procesů, ale i nehmotné aspekty, které se týkají lidské a organizační dimenze, se kterými se každá organizace při orientaci na procesní řízení potýká. Jelikož jde o náročnou organizační změnu, veškeré teoretické poznatky jsou využity v konkrétní oblasti vybrané organizace, kde jsou popsány návrhy řešení přehodnocení podnikových procesů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Zelená, Veronika
2 Zelená, Vladimíra
1 Zelená, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.