| |
| |
|
Návrh modernizace železniční stanice Hanušovice
Veselý, Miroslav ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout modernizaci železniční stanice Hanušovice. Mezi požadavky na vypracování patří rekonstrukce obou zhlaví stanice, zvýšení rychlosti v hlavní koleji na maximální možnou, dále návrh nástupišť podle vyhlášky 398/2009 Sb. pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace, přičemž jsou požadovány nejméně čtyři nástupní hrany. Posledním požadavkem je návrh konstrukce železničního spodku včetně odvodnění.
|
|
Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Veselý, Miroslav ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k rychlosti, kategorii trati a provoznímu zatížení, a dále navrhnout vhodnou konstrukci pražcového podloží. Dále je cílem navrhnout typ konstrukce u železničních přejezdů, na přejezdech bez PZZ pak doplnit rozhledové trojúhelníky.
|
| |
| |
| |
|
Návrh modernizace železniční stanice Hanušovice
Veselý, Miroslav ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout modernizaci železniční stanice Hanušovice. Mezi požadavky na vypracování patří rekonstrukce obou zhlaví stanice, zvýšení rychlosti v hlavní koleji na maximální možnou, dále návrh nástupišť podle vyhlášky 398/2009 Sb. pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace, přičemž jsou požadovány nejméně čtyři nástupní hrany. Posledním požadavkem je návrh konstrukce železničního spodku včetně odvodnění.
|
| |
|
Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Veselý, Miroslav ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k rychlosti, kategorii trati a provoznímu zatížení, a dále navrhnout vhodnou konstrukci pražcového podloží. Dále je cílem navrhnout typ konstrukce u železničních přejezdů, na přejezdech bez PZZ pak doplnit rozhledové trojúhelníky.
|