Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvuková koncepce a realizace celovečerního animovaného filmu "Na půdě, aneb kdo má dneska narozeniny"
Musil, Marek ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Kubec, Tomáš (oponent)
Teoretická část této diplomní práce je zaměřena na rozbor celovečerního animovaného filmu "Na půdě, aneb kdo má dneska narozeniny" režiséra Jiřího Barty. Čtenář je nejprve seznámen se záměrem zvukové dramaturgie a následuje popis plánovaného zpracování jednotlivých zvukových složek tohoto audiovizuálního díla a konfrontace koncepce s výsledným provedením. Samostatnou kapitola tvoří i uplatnění konkrétních způsobů zvukové stylizace. Práce je také zaměřena na problematiku filmové mixáže tohoto projektu ve formátu Dolby Digital. Vše je zpracováno formou vhodnou k praktickému uplatnění nejen pro studenty FAMU. Zájemci mohou sledovat krok za krokem postup zvukové tvorby u projektu, který byl časově i finančně neobyčejně náročný a v rámci české kinematografie zatím nemá konkurenci.
Zvuk v české filmové parodii
Hovorková, Barbora ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Melcher, Jiří (oponent)
Ve své práci se budu věnovat zvláštnostem zvukové dramaturgie v českých parodických dílech. Kromě příběhu a obrazové stylizace i zvukové prostředky mají svoji předem uváženou úlohu. Zvuková skladba by měla odpovídat stylu filmu. Obsahové vymezení látky: -vymezení pojmu parodie, její zákonitosti, příznačnosti a definice -funkce zvuku v české filmové parodii v daných časových obdobích -shrnutí dosažených poznatků Metoda zpracování látky: -rozbor funkčnosti prostředků parodického filmu -zvukový rozbor filmu s důrazem na prvky, které jsou funkční pro výstavbu parodie -studium dostupné literatury Praktické ukázky: -ukázky z vybraných filmů
Alternativy řešení zvukové dramaturgie AV díla
Bojič, Bojan ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Kubec, Tomáš (oponent)
Smyslem této práce bude poukázat na schopnost zvuku ovlivňovat obrazovou složku audiovizuálního díla, přesněji do jaké míry a jakými způsoby jsme zvukovou dramaturgií schopni posílit význam, podpořit myšlenku díla a vytvářet v divákovi emoční napěti.
Cena Český lev v kategorii Nejlepší zvuk
Slavík, Filip ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Klenka, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je přehledem nejdůležitějších událostí týkajících se výročních cen Český lev. V první časti se zabývá hlavními problémy hlasování v kategorii Nejlepší zvuk. Obsahuje názory členů České filmové a televizní akademie na tuto problematiku. Ve druhé části jsou stručné rozbory zvukové složky pěti vybraných oceněných filmů hlavní cenou. Cílem je poodhalit zákulisí hlasování a posouzení objektivnosti výsledků soutěže.
Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
Vondrášek, Tomáš ; Moudrý, Jiří (vedoucí práce) ; Skall, Vladimír (oponent) ; Oukropec, Petr (oponent)
Zvuková postprodukce je jednou ze závěrečných etap výroby celovečerního filmu, respektive audiovizuálního díla. Je to soubor činností a postupů vedoucích ke vzniku zvukové složky díla. Tato práce popisuje všechny kroky zvukových dokončovacích prací jak z pohledu producenta, tak z pohledu zvukového mistra a snaží se přinést komplexní pohled na problematiku s tímto oborem spojenou.
Typické znaky zvukové tvorby F. Fabiána
Müller, Richard ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Moudrý, Jiří (oponent)
Práce pojednává o tvůrčím profilu mistra zvuku Františka Fabiána .
Postsynchron jako tvůrčí metoda utváření nové zvukové reality AV díla
Musil, Marek ; Čeněk, Jan (vedoucí práce) ; Skall, Vladimír (oponent)
Postsynchron - plnohodnotná tvůrčí metoda při realizaci zvukové složky AV díla.
Pojetí filmového zvuku v díle Roberta Bressona
Bartošová, Veronika ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Klenka, Jiří (oponent)
Robert Bresson byl význačnou osobou francouzské kinematografie. Za svůj dlouhý život natočil čtrnáct filmů. Tématem této bakalářské práce je pojetí filmového zvuku v jeho díle. Práce má pět částí. První část je obecný úvod a zamyšlení se nad podstatou umělcova díla. V druhé části je několik málo slov o životě Bressona a o dramaturgických prvcích, které ve svých dílech využíval. Třetí část tvoří Bressonovy ?Poznámky o kinematografu?, které sepisoval během svého života a výběr z nich týkající se převážně zvuku. Čtvrtá část je věnovaná rozborům všech Bressonových děl z hlediska použití zvuku a zvukové dramaturgie a srovnání jeho teorie s praxí. Poslední část je zobecňující závěr o využití zvuku v Bressonově díle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.