Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 139 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Použití sociálních média pro propagaci vzdělávacích služeb
Kolomatskyi, Artem ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Havlík, Jan (oponent)
Cílem diplomové prácí je analyzovat vliv propagací v socílanich media pro vzdělávací služby. Táto práce pokrývá všichní pojmy a přehledy z literatury příslušné teto temate. Teoretické údáje býlí vyplily z příkladů realizací nástrojů který mohli bych pomoct podpořit státky a služby na lokálním trhu. Praktická část prácí postávena na výzkumu podniků ktery provádí vzdělovací služby v Ukraině a jak investovani v vývoj socialnich media ukázuje zvýšení obratu prodeje. Myslím, že moje práce bude užitečná v porozumění všech klíčových oblastech v marketingu sociálnich média. Cílem tohoto učení je nabídnout cenné vhledy ve vývoji procesů který byl bych užitečný Meat Studies v přitahování nových klientů v vzdělávací služby firmy.
Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.
Product innovation in mobile applications
Michaličová, Alexandra ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Jiřička, Martin (oponent)
Diplomová práce má za účel zjistit, zda zavedením nové funkcionality do mobilní aplikace, na základě stávajících konkurenčních trendů, dokáže vybraná aplikace získat novou pozici na trhu. Na zhodnocení nám slouží sběr dat a zpětné vazby od uživatelů. Práce přitom poukazuje na různé aspekty spojené s produktovým managementem v praxi. V teoretické části se věnuje definování produktového managementu a mobilní aplikace jako produktu, popisuje produktovou inovaci a metodiky využívané při řízení produktu. Úkolem praktické části je výběr nové funkcionality, kterou je zavedení programu pro firmy, popis všech aspektů při přípravě funkcionality a následně její vývoj. Z analýzy získaných dat a zpětné vazby od uživatelů práce vyhodnocuje její přínos pro společnost Liftago a jeho postavení na konkurenčním trhu.
Kredibilita informace v mediální komunikaci
Žáčková, Vladimíra ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kredibility informací, a to zejména v komunikaci informací směrem od médií k veřejnosti. V práci jsou představeny nejdůležitější pojmy z oblasti teorie informace, médií a mediální komunikace. Hlavní část práce představuje průzkum mezi českými novináři a veřejností, který měl za úkol zjistit, jak tyto dvě skupiny respondentů nahlíží na kredibilitu médií dle jejich typu.
Sledování vývoje webu po zavedení jazykové mutace /pracovní název/
Fila, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Diplomová práce, Sledování vývoje webových stránek po zavedení jazykové mutace, je v první části zaměřena na teoretické základy webové analytiky (historie webové analytiky, metody sběru dat, základní metriky) a internetového marketingu (významnost internetového marketingu a jeho rozdělení, Pay Per Click reklama). Dále je zde představen analytický nástroj Google Analytics. V analytické a aplikační části je představena společnost Segway-Point a její webové stránky. Na těchto stránkách je sledován vývoj (návštěvnost, míra okamžitého opuštění, tok uživatelů, konverze, atd.) před a po zavedení jazykové mutace a upravováno nastavení reklamy pomocí nástroje Google AdWords. Výsledkem práce je vyhodnocení hypotéz a seznam rad a doporučení společnosti Segway-Point.
Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu
Duchaň, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace a rozšíření nástrojů využívaných pro péči o zákazníky, z pohledu komunikace se zákazníky v konkrétním prostředí, začínajícího projektu tedy start-up projektu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají prostředí práce, péče o zákazníky, komunikace a technologií, které jsou dále využity v části praktické. Praktická část zahrnuje bližší seznámení s konkrétním start-up projektem včetně přehledu využívaných komunikačních kanálů a nástrojů, které jsou dále zkoumány pro zjištění jejich efektivity a využití. Další částí této kapitoly je analýza dostupných komunikačních kanálů a nástrojů péče o zákazníky včetně těch moderních ale i klasických, a jejich porovnání. Pro objektivní a úspěšnou optimalizaci je součástí praktické části i sociologický výzkum, který zkoumá preference potenciálních zákazníků a jejich subjektivní hodnocení konkrétních variant komunikace z pohledu posílení důvěry anebo naopak ztráty důvěry při výběru firmy. Závěrem kapitoly je navrhnutí takové optimalizace, která využívá dostupné moderní i klasické nástroje za minimální finanční náklady a zároveň reflektuje výsledky sociologického průzkumu a analýzy původně užívaných komunikačních metod start-up projektu.
Měření rychlosti internetu v ČR
Štěpán, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Samcová, Ivana (oponent)
V diplomové práci se budu zabývat vývojem internetu. V první části se zaměřím na rozvoj internetu ve světě a zejména v České republice. V následující části budu zkoumat kvalitu vysokorychlostního internetu v ČR a jeho postupný rozvoj v souvislosti s avizovanou kon-cepcí rozvoje vysokorychlostního internetu, kterou připravuje současná vláda. Mělo by se jednat o volné pokračování již dřívějších koncepcí, které bude v souladu s plány Evropské unie a plánovanými dotacemi dle strategické koncepce Evropa 2020. V další části se zaměřím na metodiku měření rychlosti internetu, stávající dostupné statis-tiky, které podrobím kritickému rozboru s cílem odhalit jejich silné a slabé stránky a najít zajímavá fakta, která z nich vyplývají. Dále se budu zabývat samotnou otázkou, proč jsou vůbec nyní tato čísla důležitá a na co všechno mají vliv. V závěrečné části vypracuji vlastní měření výzkumu rychlosti internetu v České republice s cílem nejlépe najít co nejpřesnější odpověď na otázku, jak jsou na tom uživatelé internetu připojující se v České republice s reálnou rychlostí a dostupností internetu v jednotlivých regionech.
Kritické systémové myšlení a jeho potřeba v obchodní společnosti
Pilecký, Jakub ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato práce se zabývá kritickým systémovým myšlením (CST) a jeho potřebou a využitelností zejména v obchodní společnosti. Kritické systémové myšlení je vysvětleno a poté vymezeno, jako specifický způsob nazírání na problém a také jako nástroj pro samotné řešení problému. Dále se práce podrobně věnuje specifickým tématům v souvislosti s CST, především dovednostem kritického systémového myšlení a systémovým archetypům a diskutuje je ve vztahu k obchodní společnosti a jejím potřebám. V práci jsou také zmíněny příklady absence kritického systémového myšlení. Praktická část se zaměřuje na řešení komplexního problému v teoretické rovině při využití kritického systémového myšlení, diskutuje přínosy a omezení a hodnotí celkovou potřebu a nezbytnost kritického systémového myšlení pro obchodní společnost.
Zhodnocení implementace informačního systému na příkladu gymnázia
Strečko, Marek ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Dittrichová, Věra (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na tématiku spojenou s informačními systémy škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedené aspekty nutné k porozumění části praktické. Jedná se o aspekty jako služba, proces, informační strategie a informační systémy určené pro školy. Praktická část navazuje na případovou studii zpracovanou na téma podpory IS/ITC pro Gymnázium Opatov. Tato případová studie je rozšířena o praktický průzkum provedený ve škole s cílem zjistit, jak uživatelé nově zavedený informační systém přijali a jak jsou s jeho využíváním spokojení.
Digitální hudba na českém on-line trhu
Matějček, Karel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce Digitální hudba na českém trhu se primárně zabývá analýzou českého trhu s digitální hudbou. Cílem této práce je poskytnout komplexní přehled hlavně současné situace českého trhu, z hlediska právní, technologické a distribuční problematiky v návaznosti na historický vývoj i ve srovnání s americkým trhem. Součástí je teoretický úvod do dané problematiky a bližší rozebrání jednotlivých technologií a zdrojů, včetně volných či nelegálních. V další, analytické části práce, jsou detailně představeny a porovnány konkrétní portály s digitální hudbou, a to zejména z hlediska nabídky, uživatelské přívětivosti a cen. Část práce je věnována i stručnému porovnání nákladů na distribuci a prodej digitální a fyzické nahrávky. Na závěr se práce věnuje licencím, současným trendům v oblasti distribuce digitální hudby a zejména pak vlastnímu doporučení pro subjekty na českém trhu spolu s predikcí budoucího vývoje, založených mimo jiné na vlastní analýze a empirickém sběru dat a rozhovorů s konkrétními subjekty na trhu, s popisem výhod a nevýhod digitální distribuce a její role v distribučním modelu, s ohledem na možný budoucí vývoj trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 139 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Pavlíček, Adam
4 Pavlíček, Alois
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.