Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dolování dat z IS a jejich zpracování pro finanční controlling
Hošnová, Lenka ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Junek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení efektivnosti manipulace s daty, která jsou využívána ve finančním controllingu. V první části seznámí autor čtenáře s teoretickými východisky řešené problematiky, zejména s činnostmi a působením finančního controllingu v organizační struktuře podniku, s pojmy business intelligence, dolování dat a zpracování dat. V analytické části autor rozebere roli finančního controllingu v konkrétní české společnosti, představí soustavu sledovaných ukazatelů a popíše používané informační systémy a toky dat, jejichž výsledkem jsou controllingové výstupy. V návrhové části autor hodnotí efektivitu zpracování dat, navrhuje procesní změny a komentuje schopnost podniku navržené změny realizovat.
Využití informačních zdrojů zaměřených na volbu vzdělávací a profesní dráhy
Růžička, Karel ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Jiří, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání a učení a informačních zdrojů s tím spojených. V teoretické části práce se rozebírají důvody potřebnosti vzdělání a následného dalšího vzdělávání se pro moderního člověka, důležitost vlivu sociálního okolí na rozvoj jedince v souvislosti s volbou jeho budoucí kariéry. Dále je to také poradenský proces a jeho fáze, možnosti vzdělávání dospělých a trendy odborného vzdělávání a důležitost motivace a aspiračních procesů u jedince. V praktické části dochází k analýze jednotlivých informačních zdrojů s jejich následným zhodnocením. Výstupem práce by měl být systematický celek jednotlivých informačních zdrojů, který může sloužit jako nástroj pro poradce (ať na školách, úřadech práce nebo v jiných institucích zabývajících se vzděláváním), kteří pracují s klienty v oblasti odborného poradenství a vzdělávání.
SEO audit vybraného e-shopu
Rodina, Michael ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Šimek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací pro vyhledávače. Nejvíce se zaměřuje na dva vyhledávače, které jsou pro české uživatele nejběžnější, Google a český vyhledávač Seznam.cz. Teoretická část se zaměřuje na rozdělení optimalizačních faktorů na on-page a off-page faktory. U všech těchto faktorů je popsán význam, který mají pro optimalizaci webových stránek. V praktické části je proveden rozbor e-shopu Jednadvacitka.cz, který se zabývá prodejem sportovního vybavení.
Certifikační program ECDL - podkladová studie pro zaměstnance veřejné správy
Žák, Daniel ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Rysová, Hana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na certifikační program ECDL a jeho využití pro zaměstnance veřejné správy k testování počítačové gramotnosti, za účelem zvýšení produktivity práce a šetření času. V bakalářské práci jsou popsány základní i pokročilé možnosti a funkce textového a tabulkového procesoru kancelářského balíku Microsoft Office, konkrétně Microsoft Office Word a Excel ve verzi 2013. Bakalářské práce se zaměřuje na certifikační programy ECDL Core a ECDL Advanced. První část obsahuje srovnání výukového obsahu z aplikace SharePoint, který je dostupný zaměstnancům Úřadu práce, s požadovanými znalostmi, nutnými pro složení jednotlivých verzí certifikačního programu ECDL. Ze srovnání by mělo být patrné, jestli jsou výukového materiály shodné s požadavky certifikačních programů ECDL Core a ECDL Advanced. V další části jsou pro zaměstnance Úřadu práce, kteří mají o certifikační program ECDL zájem, vytvořeny vybrané vzorové příklady, podle kterých bude možné vyzkoušet problematiku určitých požadavků z osnov ECDL Core a ECDL Advanced. Následuje provedení testování těchto vybraných vzorových příkladů na zaměstnancích veřejné správy, konkrétně na kontaktním pracovišti Úřadu práce ČR pro Prahu 6 a 17 v Dejvicích. Po provedeném testování následuje dotazníkové šetření na využitelnost certifikátu ECDL ve veřejné správě.
Internetová reklama
Vobořilová, Tereza ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Pavlík, Jan (oponent)
Působení internetové reklamy je důležitou složkou při tvorbě reklamní kampaně. Pro firmy je podstatné sledovat nejen vývoj reklamy, ale umět přizpůsobit svojí reklamu aktuálním trendům, svému konceptu a finančním podmínkám, které jsou mnohdy velkou překážkou pro tvorbu efektivní reklamy. Bakalářská práce zkoumá problematiku účinnosti internetové reklamy v praxi. Analyzuje stinné i světlé stránky jednotlivých druhů internetové reklamy i ostatních druhů propagace a popisuje, které z nich se vyplatí z hlediska efektivnosti vynaložených nákladů v menší soukromé firmě realizovat. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na popis jednotlivých druhů reklamy, především internetové reklamy. Do této části je zahrnuta kapitola věnována vývoji a stručné historii reklamy. Jsou zde popsány výhody a nevýhody internetové reklamy. Dále také teoretická část práce obsahuje kapitolu, která vysvětluje tvorbu efektivní reklamy. Praktická část aplikuje teoretické poznatky v praxi. Je zaměřena především na analýzu internetové reklamy a ostatních druhů propagace v soukromé firmě, konkrétně u firmy ELF Logistic s. r. o. u značky výrobků NanoProtech, a zhodnocení efektivity reklamní propagace u této firmy. Výstupem práce jsou zhodnoceny jednotlivé druhy propagace v této firmě a je stanoveno doporučení pro tuto firmu do budoucna.
Informační podpora výrobních a obchodních procesů
Adámková, Milena ; Rain, Tomáš (vedoucí práce) ; Očenášek, Vladimír (oponent)
Tato bakalářská práce je literární rešerší popisující funkce informačního systému nutné pro podporu výrobních a obchodních procesů v obecné rovině. Představuje teoretické základní pojmy v oblasti informačních systémů, krátkou historii vývoje a funkce podporující výrobně obchodní procesy pokryté informačním systémem. V části Vlastní práce pak studie přestavuje vybrané odvětví a firmu, do kterých byl zaveden nový informační systém podporující výrobní a obchodní procesy odpovídající oborovým specifikům. Druhá část práce vytváří popis kritických faktorů při implementaci nového informačního systému v obecně rovině, i pro vybraný obor podnikání. Ve Vlastní práci jsem vytvořila seznam konkrétně detekovaných kritických faktorů úspěchu či neúspěchu při zavádění informačního systému do konkrétního podniku.
Využití informačních technologií ve zdravotnictví
Opava, Michal ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá informačními technologiemi ve zdravotnictví a to především jejich úlohou a využitím. Informační technologie jsou v současné době všude kolem nás, využívají je děti, mládež, dospělí, jedinci, skupiny, organizace. Prostě všichni a všude. Zdravotnictví je na tom obdobně, také je to pojem, který všichni znají a využívají. Tento dokument spojuje pro tuto práci dva zásadní pojmy, a to zdravotnictví a informační technologie. Popisuje všeobecně informační technologie, a jakým způsobem se využívají, a dále zdravotnictví, a to zejména co to zdravotnictví je, jak funguje ve veřejném sektoru a v systému České republiky. Obsahem práce, je souhrn zjištění, jak se využívají informační technologie ve zdravotnictví, zda jsou využívány sporadicky nebo pravidelně a zda jsou přínosem pro zdravotnická zařízení. V práci nalezneme informace o vybavení zdravotnických zařízení, typech informačních technologií, které využívají, jejich potřebu pro provoz, závislost funkčnosti a v neposlední řadě jejich správu a samozřejmě financování těchto technologií, včetně jejich integrace do procesů a samotné organizační struktury ZZ. Cílový stav a využití IT je porovnán u vybraných subjektů, které se řadí mezi největší zdravotnická zařízení v ČR a jsou přímo zřízeny a spravovány MZČR. Ze zjištěných informací, pomocí propracovaných dotazníků, je ucelen závěr a nastaveny doporučení, které reflektují světový trend provozování IT.
Banka a sociální sítě
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami banky na sociálních sítích, které slouží jako dokonalý nástroj marketingu a komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerše, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Dále je tu pohled na vybranou bankovní instituci na sociálních sítích, které používá. V praktické části jsou v prvním bloku analyzovány komunikační plány za jednotlivé kvartály roku 2015 a pohled na nejúspěšnější příspěvky. V druhém bloku je rozebrána analýza péče o zákazníky a na to, jak banka komunikuje na vybrané sociální síti s uživateli.
Průzkum stavu počítačové gramotnosti v podniku kategorie MSP
Špaček, David ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Pavlík, Jan (oponent)
Pro firmy je v dnešní době velmi důležité, aby zaměstnanci byli počítačově gramotní a tím i přispívali k lepšímu rozvoji podniku. Z tohoto důvodu je bakalářská práce zaměřena na problematiku počítačové gramotnosti ve vybraném podniku kategorie MSP. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na popis počítačové a informační gramotnosti. V této části je také uveden stručný vývoj počítačové gramotnosti. Největší důraz je kladen na způsoby měření počítačové gramotnosti a je zde také vysvětlen koncept testování ECDL. V závěru teoretické časti je popsáno srovnání České republiky a EU v konkrétních úkonech vztahujících se k počítačové gramotnosti. Praktická část aplikuje teoretické poznatky v praxi. Především se zaměřuje na testování zaměstnanců podniku právě na základě testování pomocí konceptu ECDL. Na zaměstnancích bude proveden dotazníkový průzkum a posléze i praktický test, který bude zaměřen na práci s textem, tabulkami, internetem a poštovním klientem a vypracován bude v souladu s konceptem ECDL. Závěrem výsledků testování bude vyhodnocena počítačová gramotnost pracovníků podniku a bude provedeno srovnání s průměrem EU a České republiky.
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Zanespalová, Andrea ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Tématem této bakalářské práce je fenomén internetové reklamy na českém trhu. V teoretické části je popsána klasická reklama, její historie a vznik internetové reklamy v důsledku rozšíření internetu mezi širokou veřejnost. Jsou popsány jednotlivé formy internetové reklamy včetně jejich výhod, nevýhod a běžného užití jednotlivých forem. Práce dále popisuje možnosti měření efektivity internetové reklamy včetně představení konkrétních analytických služeb nejčastěji používaných poskytovatelů internetové reklamy. V rámci praktické části práce je vytvořena facebooková kampaň v soukromé firmě. V úvodu praktické části je představena firma, její činnost a její dosavadní aktivity na sociálních sítích, včetně konkrétních kampaní a jejich hodnocení. Na základě těchto aktivit je vytvořen plán pro novou reklamní kampaň. Je popsáno vytvoření facebookové reklamní kampaně a její průběh v jednotlivé dny. Na závěr jsou výsledky kampaně vyhodnoceny a porovnány s předchozími proběhlými kampaněmi a navržena možná zlepšení při tvorbě reklamních kampaní v budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Očenášek, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.