Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba a implementace internetových stránek firmy
Krause, Jan ; Lábus, Radek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou zcela nové internetové prezentace firmy, která doposud nebyla žádným způsobem medializována. Podrobně zpracovává tvorbu nového statického webu podle moderních postupů a dodržuje aktuální pravidla pro jeho tvorbu a optimalizaci pro vyhledávače. Současně je zde uveden přehled teoretického východiska, ze kterého jsem v práci čerpal.
Postup při výběru vhodného informačního systému pro výrobně-obchodní společnost
Krause, Jan ; Peroutková, Anděla (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá postupem při výběru vhodného informačního systému pro výrobně-obchodní společnost. Nejprve je provedena analýza současného stavu, na kterou navazuje návrh na požadavky zcela nového informačního systému. Jsou stanoveny i požadavky na jeho dodavatele a na nové informační a komunikační technologie, které budou tento systém podporovat. Na konec je celý návrh zhodnocen a jsou stanoveny jeho předpokládané přínosy a náklady.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Vinkler, Vojtěch ; Krause, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu nynější situace marketingového mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení marketingového mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a analýzou prostředí. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení marketingového mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin ZIA, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Vinkler, Vojtěch ; Krause, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu nynější situace marketingového mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení marketingového mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a analýzou prostředí. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení marketingového mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin ZIA, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
Tvorba a implementace internetových stránek firmy
Krause, Jan ; Lábus, Radek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou zcela nové internetové prezentace firmy, která doposud nebyla žádným způsobem medializována. Podrobně zpracovává tvorbu nového statického webu podle moderních postupů a dodržuje aktuální pravidla pro jeho tvorbu a optimalizaci pro vyhledávače. Současně je zde uveden přehled teoretického východiska, ze kterého jsem v práci čerpal.
Postup při výběru vhodného informačního systému pro výrobně-obchodní společnost
Krause, Jan ; Peroutková, Anděla (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá postupem při výběru vhodného informačního systému pro výrobně-obchodní společnost. Nejprve je provedena analýza současného stavu, na kterou navazuje návrh na požadavky zcela nového informačního systému. Jsou stanoveny i požadavky na jeho dodavatele a na nové informační a komunikační technologie, které budou tento systém podporovat. Na konec je celý návrh zhodnocen a jsou stanoveny jeho předpokládané přínosy a náklady.

Viz též: podobná jména autorů
1 Krause, Jakub
2 Krause, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.