Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpůrná role orgánů žákovské samosprávy v oblasti řízení školy
Kozlovský, Petr ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice zapojení orgánů žákovské samosprávy v jednotlivých oblastech řízení školy. Hlavním cílem práce bylo zjistit a popsat, v jakých konkrétních oblastech a v jaké míře participují orgány žákovské samosprávy na základních školách na řízení školy. Tento cíl ještě doplňuje záměr o popis toho, v jakých konkrétních aktivitách a v jaké míře jsou v rámci těchto oblastí orgány žákovské samosprávy ve zkoumaných základních školách zapojeny. Potřebné údaje byly zjišťovány pomocí výzkumné metody dotazníkového šetření na vybraných 26 základních školách v České republice. Výstupem práce je sumarizace oblastí řízení školy, do kterých jsou orgány žákovské samosprávy na zkoumaných školách zapojeny, včetně údajů o míře zastoupení a konkrétních aktivitách, které jsou ve školách skutečně realizovány. Výzkum dává také odpověď na to, jakou důležitost přikládají ředitelé oslovených škol zapojení orgánů žákovské samosprávy do jednotlivých oblastí řízení školy. Výsledky výzkumu byly doplněny polostrukturovanými rozhovory se dvěma řediteli z výzkumného vzorku. V rozhovorech jsou uváděny praktické příklady a zkušenosti se zapojením orgánů žákovské samosprávy do jednotlivých oblastí řízení školy, které mohou být považovány za příklady dobré praxe. KLÍČOVÁ SLOVA: Participace žáků....
Podpůrná role orgánů žákovské samosprávy v oblasti řízení školy
Kozlovský, Petr ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice zapojení orgánů žákovské samosprávy v jednotlivých oblastech řízení školy. Hlavním cílem práce bylo zjistit a popsat, v jakých konkrétních oblastech a v jaké míře participují orgány žákovské samosprávy na základních školách na řízení školy. Tento cíl ještě doplňuje záměr o popis toho, v jakých konkrétních aktivitách a v jaké míře jsou v rámci těchto oblastí orgány žákovské samosprávy ve zkoumaných základních školách zapojeny. Potřebné údaje byly zjišťovány pomocí výzkumné metody dotazníkového šetření na vybraných 26 základních školách v České republice. Výstupem práce je sumarizace oblastí řízení školy, do kterých jsou orgány žákovské samosprávy na zkoumaných školách zapojeny, včetně údajů o míře zastoupení a konkrétních aktivitách, které jsou ve školách skutečně realizovány. Výzkum dává také odpověď na to, jakou důležitost přikládají ředitelé oslovených škol zapojení orgánů žákovské samosprávy do jednotlivých oblastí řízení školy. Výsledky výzkumu byly doplněny polostrukturovanými rozhovory se dvěma řediteli z výzkumného vzorku. V rozhovorech jsou uváděny praktické příklady a zkušenosti se zapojením orgánů žákovské samosprávy do jednotlivých oblastí řízení školy, které mohou být považovány za příklady dobré praxe. KLÍČOVÁ SLOVA: Participace žáků....

Viz též: podobná jména autorů
2 Kozlovský, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.