|
Vzdělávání pracovníků knihoven: analýza a srovnání stávajících programů odborné přípravy celoživotního vzdělávání (národní a regionální úrovně)
Konvalinka, Jiří ; Černá, Milena (vedoucí práce) ; Stöcklová, Anna (oponent)
Rigorózní práce mapuje a analyzuje současné možnosti celoživotního vzdělávání pracovníků knihoven a informačních pracovníků. K hlavním cílům patří zejména porovnání současných vzdělávacích programů na regionální a národní úrovni s přihlédnutím na legislativní rámec, akční plán realizace státní informační politiky, možnosti vzdělávání pracovníků v rámci konkrétních programů, podprogramů a jejich projektů, možnosti celoživotního vzdělávání v souvislosti s moderními prostředky ICT. Práce čítá pět kapitol a přílohy. Stěžejní částí práce jsou kapitoly třetí a pátá, které blíže mapují situaci ve vzdělávání knihovníků a informačních pracovníků u nás. Přílohy rigorózní práce obsahují komparaci dvou výukových center v rámci podprogramu VISK2, obrazovou dokumentaci s popisem programového vybavení pro e-learning, vysvětlení základních termínů, názvů a zkratek a v neposlední řadě též fotografickou dokumentaci z kurzů podprogramu VISK2.
|
|
Vzdělávání pracovníků knihoven: analýza a srovnání stávajících programů odborné přípravy a CŽV (národní a regionální úrovně)
Konvalinka, Jiří ; Černá, Milena (vedoucí práce) ; mimo FF UK, (oponent)
Diplomová práce mapuje a analyzuje současné možnosti vzdělávání pracovníků knihoven a informačních pracovníků. K hlavním cílům patří zejména porovnání současných vzdělávacích programů na regionální a národní úrovni s přihlédnutím na legislativní rámec, akční plán realizace státní informační politiky, možnosti vzdělávání pracovníků v rámci konkrétních programů, podprogramů a jejich projektů, možnosti celoživotního vzdělávání. Práce čítá pět kapitol a přílohy. Stěžejní částí práce jsou kapitoly třetí a pátá, které blíže mapují situaci ve vzdělávání knihovníků a informačních pracovníků u nás. Přílohy diplomové práce obsahují komparaci dvou výukových center v rámci podprogramu VISK2, vysvětlení základních termínů, názvů a zkratek a fotografickou dokumentaci.
|
|
Hra
Konvalinka, Jiří ; KROBOT, Miroslav (vedoucí práce) ; BEČKA, Marek (oponent)
HRA není hra. HRA všechny hry přesahuje a pokud možno spojuje. HRA jako
fenomén je existenciálem provázejícím lidstvo od jeho počátků. Podobně jako práce,
boj, láska a smrt (smrtelnost) i HRA poučuje člověka o podmínce či o rámci konceptu
jeho identity. HRA je princip.
V této práci se pokusím zabývat HROU a jejím vztahem s herectvím a s
hereckou výchovou a naopak herectvím a hereckou výchovou a možnostmi
využívání zkušeností hereckou výchovou získaných ve HŘE a vůbec vztahem
herectví, HRY a světu jako celku.
|