Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stav znalostí a dovedností poskytování první pomoci na 1. stupni základní školy
Žáková, Věra ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Hronzová, Marie (oponent)
Téma: Stav znalostí a dovedností poskytování první pomoci na 1. stupni základní školy Anotace: Cílem předkládané práce je zmapovat a porovnat úroveň znalostí poskytování první pomoci žáků 3. a 5. ročníku základní školy v Praze, na malém městě a na vesnici. Práce je koncipována do dvou hlavních částí, do části teoretické a praktické. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola definuje co je první pomoc a jaké jsou její druhy. Druhá kapitola je věnována linkám tísňového volání a základním složkám integrovaného záchranného systému. Třetí kapitola mapuje zdroje informací, kde se žáci mladšího školního věku mohou o první pomoci dozvědět. Čtvrtá kapitola se zabývá modelovými postupy první pomoci ve vybraných oblastech. V úvodu praktické části jsou stanoveny hypotézy pro daný výzkum a specifikovány metody práce. Samotný výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření. V rámci zvoleného postupu bylo prvním krokem zmapovat úroveň znalostí o poskytování první pomoci ve 3. a 5. třídách na vybraných základních školách. Při tvorbě dotazníku byly selektivně upřednostněny situace, ve kterých se děti mohou reálně vyskytnout a být jediným zachráncem na blízku. Na základě zjištěných informací byl posléze navržen doškolovací program první pomoci pro tuto věkovou kategorii. S odstupem času došlo k ověření...
Stav znalostí a dovedností poskytování první pomoci na 1. stupni základní školy
Žáková, Věra ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Hronzová, Marie (oponent)
Téma: Stav znalostí a dovedností poskytování první pomoci na 1. stupni základní školy Anotace: Cílem předkládané práce je zmapovat a porovnat úroveň znalostí poskytování první pomoci žáků 3. a 5. ročníku základní školy v Praze, na malém městě a na vesnici. Práce je koncipována do dvou hlavních částí, do části teoretické a praktické. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola definuje co je první pomoc a jaké jsou její druhy. Druhá kapitola je věnována linkám tísňového volání a základním složkám integrovaného záchranného systému. Třetí kapitola mapuje zdroje informací, kde se žáci mladšího školního věku mohou o první pomoci dozvědět. Čtvrtá kapitola se zabývá modelovými postupy první pomoci ve vybraných oblastech. V úvodu praktické části jsou stanoveny hypotézy pro daný výzkum a specifikovány metody práce. Samotný výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření. V rámci zvoleného postupu bylo prvním krokem zmapovat úroveň znalostí o poskytování první pomoci ve 3. a 5. třídách na vybraných základních školách. Při tvorbě dotazníku byly selektivně upřednostněny situace, ve kterých se děti mohou reálně vyskytnout a být jediným zachráncem na blízku. Na základě zjištěných informací byl posléze navržen doškolovací program první pomoci pro tuto věkovou kategorii. S odstupem času došlo k ověření...

Viz též: podobná jména autorů
1 ŽÁKOVÁ, Vladimíra
2 Žáková, Vendula
11 Žáková, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.