Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Štefanová, Michaela ; Stupka, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení návrhů pro zavedení nového marketingového mixu společnosti Slavkovský pivovar. Na základě provedených marketingových analýz je sestaven plán marketingového mixu, který si klade za cíl zvýšení konkurenceschopnosti, tržeb, povědomí a spokojenosti zákazníků.
Návrh marketingového mixu
Štefanová, Michaela ; Stupka, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení návrhů pro zavedení nového marketingového mixu společnosti Slavkovský pivovar. Na základě provedených marketingových analýz je sestaven plán marketingového mixu, který si klade za cíl zvýšení konkurenceschopnosti, tržeb, povědomí a spokojenosti zákazníků.
Návrh marketingového mixu
Štefanová, Michaela ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci stávajícího marketingového mixu Svatebního ráje. Na základě provedených marketingových analýz je představen nový, upravený marketingový mix, který si klade za cíl zvýšení konkurenceschopnosti, tržeb a spokojenosti zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
8 Stefanová, Markéta
2 Štefanová, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.