Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí96 - 105další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybraných společností
Kolářová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve zvolených společnostech provozující multikina. Jedná se o společnosti Premiere Cinemas Czech s.r.o a Cinestar s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix služeb a především komunikační mix. Praktická část srovnává marketingový mix obou společností, jejich rozdíly u jednotlivých složek a zaměřuje se na nástroje komunikačního mixu, především na nástroje podpory prodeje. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které zkoumá, zda respondenti odlišují jednotlivé společnosti, a zda znají a využívají nástroje podpory prodeje multikin. Na základě toho byla navržena některá doporučení.
Jak hospodářský cyklus ovlivňoval v letech 1993 -2013 návštěvnost českých kin?
Levová, Kateřina ; Pikhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Základní otázkou této bakalářské práce byl vztah mezi hospodářským cyklem a návštěvností kin v České republice. Dalšími otázkami je pak vliv technologického pokroku, důchodu domácností a vliv substitutů a komplementů na návštěvnost. Podobné otázky zkoumalo již několik prací v různých státech, přesto výsledky nejsou shodné. Přínosem práce je zkoumání českého odvětví, které z ekonomického pohledu nebývá analyzováno příliš často. V první části jsou popsány dotčené teorie: teorie hospodářského cyklu, teorie spotřebitele a poptávky. Další část práce obsahuje popis analyzovaného odvětví, jeho historický vývoj a přehled studií, které toto téma již zpracovávaly. Následují dva modely: první zkoumající celkovou roční návštěvnost kin (1993 až 2013) a druhý model zaměřený na průměrnou návštěvnost na jedno promítání. V obou modelech byla zkoumána závislost návštěvnosti kin na cyklické složce míry nezaměstnanosti a dalších proměnných. V obou případech výsledky naznačují, že návštěvnost je procyklická. Výše reálné mzdy má pozitivní dopad na návštěvnost. Vliv technologického pokroku je naopak záporný.
Obraz sociálního pracovníka v české a československé kinematografii po roce 1989 a jeho vliv na názor společnosti
PLOJHAROVÁ, Martina
Práce je zaměřena na zamyšlení se nad tím, jakou roli v našich životech hrají média, jak nás ovlivňují a lžou nám. Další část je zaměřena na konkrétní lži médií, což je nastíněno skrze zobrazení sociálního pracovníka v kinematografii. Ve výsledku nechybí ani zamyšlení se nad postavením sociálního pracovníka v postmoderní společnosti.
Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování
Svoboda, Martin ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Cílem práce je nalézt a popsat pravidelného návštěvníka kina. Práce tak popisuje situaci na trhu s kinem jako formou zábavy, kde identifikuje dva klíčové mezníky vývoje trhu poslední doby. Práce popisuje skupinu pravidelných návštěvníků kina a nachází dva segmenty, které podrobně rozebírá z pohledu jejich životního stylu, názorů a mediální konzumace. Práce zároveň srovnává své výstupy s výzkumem z roku 2004, kde je vidět určitý vývoj ve složení divácké obce kin v České republice. Práce vychází z největšího komerčního výzkumu, který v České republice kontinuálně probíhá a spojuje jeho výstupy s dalšími výzkumy. Část práce popisující spotřebitele může sloužit zadavatelům reklamy jako informace o tom, koho svou reklamou v kinech mohou zasáhnout. Část o mediální konzumaci dává distributorům filmů informace o tom, kde komunikovat aby zasáhli požadovanou cílovou skupinu.
Analýza návštěvnosti pražských kin
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Návštěva kina byla velkým fenoménem a oblíbenou zábavou ve 20. století, je tomu tak ale i v moderní době 21. století? Stále se natáčí nové filmy, které můžeme vidět v kinech. Vývoj návštěvnosti kin je však v posledních letech velmi nejistý a kolísavý. Proto jsem se rozhodla v této práci věnovat bližší analýze návštěvnosti pražských kin. Praha má ze všech českých měst nejvíce kin a potenciální divák má tedy skutečně široký výběr, i proto je tedy zajímavé prozkoumat blíže návštěvnost v pražských kinech. Cílem práce je tedy zjistit a blíže analyzovat, jak se vyvíjela návštěvnost pražských kin v posledních šesti letech, dále porovnat návštěvnost a tržby kin klasických a multikin a na základě těchto zjištění pak formulovat odhady vývoje návštěvnosti do budoucna a také vymyslet rady, které by kinům pomohly přilákat více diváků. Pomocí dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu pak zjistím, jak často chodí Pražané do kina a také tímto výzkumem získám bližší informace o charakteristikách návštěvníků kin.
Distribuce filmů přes internet
Halbich, Jaroslav ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Moje práce se zabývá formami distribuce filmu. Analyzuje distribuci v českém prostředí a porovnává jí se světovým standardem. Hlavní důraz je kladen na distribuci filmu pomocí internetu, ale zmíněny jsou i ostatní alternativy. Práce se dotýká i historie filmu a internetu. Pozornost je také věnována autorskému zákonu. Cílem práce je zhodnocení stávající situace a možný budoucí vývoj filmové distribuce, dále pak srovnání nabídky online služeb v ČR a ve světě.
Analýza motivačních faktorů návštěvy kulturní události
Krčmářová, Vanda ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Roll, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá motivačními strukturami zákazníků kin a divadel. Teoretická část je věnována pojmům motivace a kultura a v rámci marketingového výzkumu je zaměřena na dotazníkové šetření, které je jádrem analytické části práce. Cílem díla je určit klíčové motivační faktory lidí k návštěvě divadel a kin. V praktické části, která zahrnuje tvorbu dotazníků, jejich distribuci a vyhodnocení, je kladen důraz na využití výsledků zmíněnými kulturními organizacemi.
Smíšený výzkum VII. - 1/1947 leden ÚVVM/CVVM: Těžba uhlí, alkoholismus, podnikání, svátky, zimní čas, filmy. B 51, B 51
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum byl iniciovaný Zemskou osvětovou radou, Svazem řemesel, Svazem katolických mužů a žen a Plánovacím úřadem. Otázky se týkají problémů v těžbě uhlí, alkoholismu a abstinence, dále soukromého podnikání, rušení svátků a památných dní, zavedení zimního času a oblibě zahraničních filmů.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Smíšený výzkum I. - 6/1946 červenec ÚVVM/CVVM: Okresní péče o mládež, rozhlas, povolební výzkum, kino. B 24, B 24
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum je smíšený a zabývá se nejprve otázkami činnosti Okresní péče o mládež, pak se dotazuje na rozhlasové vysílání (zahraniční stanice). Dvě otázky míří na výsledky voleb. Otázky na návštěvu kina se týkají jeho kvality, témat a frekvence návštěv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výzkum Film - 1/1946 únor ÚVVM/CVVM: obliba zvukového týdeníku „Týden ve filmu“. B7
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum se zajímá o oblibu zvukového týdeníku, který předcházel hlavnímu filmu v kině. Dotazuje se na konkrétní snímky i na obecné kategorie témat.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí96 - 105další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.