Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 882 záznamů.  začátekpředchozí869 - 878další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučování v podnikové praxi
Burgetová, Marika ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Bittnerová, Marika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou koučování v podnikové praxi. Zajímavost tématu tvoří samotná aplikace relativně nového stylu řízení lidí do firemního prostředí. Coaching je velmi známý ze sportovní oblasti, kde se trenéři snaží ze svých svěřenců získat maximální výkony. V podnicích se koučování musí přizpůsobit tamním podmínkám, ale podstata zůstává stejná. Provedený výzkum potvrdil, že současné vedení společnosti zná pojem koučování a částečně tuto metodu k řízení spolupracovníků využívá. Je zde ale stále značný prostor pro zdokonalování a prohlubování nejen znalostí, ale i praktických zkušeností. Koučovaní mají zájem o rozšíření znalostí v oblasti koučování, ale je třeba, aby tuto myšlenku prosazovali v první řadě manažeři.
Exekuce a konkurz v ekonomickém životě
Štěrbová, Zdeňka ; Drozen, František (vedoucí práce) ; ¨Zatočil, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou exekuce a konkuzu v České republice. V jednotlivých kapitolách je postupně probrána historie konkurzu a exekuce, dále je zde obsažena jejich chrakteristika.Také je vysvětlen průbeh konkurzního a exekučního řízeni včetně povinností a práv správce konkurzní podstaty a exekutora. V souvislosti s konkurzním řízením není opomenut důraz na rozdíly, které přijdou se zavedením nového insolvenčného zákona.V diplomové práci jsou rovněž obsažena statistická data týkající se jak exekucí tak konkurzů v jednotlivých letech.Majorita práce se věnuje analýze exekuce společnosti Setuza a.s..Doplňkem této anylýzy je ukázka průběhu fiktivního případu exekuce z pohledu exekutora.
Ekonomické řízení neziskové organizace - Nemocnice s poliklinikou Česká Lípa, příspěvková organizace
Jelínková, Hana ; Olejníková, Hana (vedoucí práce) ; Benedikt, Jiří (oponent)
Diplomová práce ukazuje na nezbytnost zavádění systému ekonomického řízení organizace, měří dosahované výsledky organizace po zavedení řídících procesů. Využívá ukazatele a postupy bilanční analýzy
Zvyšování kvality výroby podniku cestou eliminace úzkých míst v podmínkách leteckého průmyslu
Šťastný, Daniel ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Kodrasová, Martina (oponent)
identifikovat, popsat a analyzovat klíčová úzká místa podniku a na několika závažných praktických příkladech (ze všech oblastí podniku) navrhnout opatření k nápravě, řešení a postup jejich odstraňování. A to za cenu co možná největší jednoduchosti a co možná nejnižších nákladů.
Informační podpora strategického řízení
Svobodová, Jana ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Wagner, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci a popis významných problémů v informační podpoře strategického řízení, a to s důrazem na přístup k těmto problémům v germanofonní oblasti. Cílem diplomové práce je popsat a charakterizovat ty problémy informační podpory, které jsou v germanofonní oblasti aktuálně považovány za nejvýznamnější, a identifikovat jejich významnost na pozadí současných přístupů ke strategickému řízení. Zároveň se diplomová práce zaměřuje na zjištění a zdůvodnění případných rozdílů mezi různými přístupy (zejména současnou anglosaskou, germanofonní a tuzemskou situací). Po obecném pojednání o pojetí, významu a posunech ve strategickém řízení se diplomová práce věnuje diskusi hlavních problémů v informační podpoře strategického řízení na příkladu díla prof. Dr. Jürgena Webera z německé WHU Koblenz jako představitele germanofonní oblasti, anglofonní oblast reprezentuje dílo prof. Roberta S. Kaplana.
Projektový controlling
Ebr, Pavel ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se analyzuje controlling obecně jako celek a popisuje procesy, které v rámci controllingu probíhají. Dále se zabývá vztahem controllingu a managementu a vazbami mezi nimi. Zmiňuje reporting, který s ním souvisí. Více tato práce ale analyzuje projektový controlling, zejména pak na projektový controlling u stavebních projektů, jakožto aplikace této podoby controllingu v praxi.
ŘÍZENÍ INFORMATIKY VE VALEO GROUP - ROZDĚLENÍ KOMPETENCÍ
Lisý, Tomáš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Fencl, Martin (oponent)
Text se zabývá řízením informatiky v divizi společnosti Valeo. Hledá nedostatky, které se v poměrně sofistikovaném řízení vyskytují, když je informační systém podle vnitropodnikových principů nasazen do praxe. Využívá pohledu uživatele na IS/ICT a snaží se navrhnout činnosti, které by pomohly zohlednit požadavky uživatelů v divizi. Uživatelský pohled doposud nebyl v provozu informatiky akcentován.
Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).
Návrh výběrového řízení ve společnosti Tesco Stores ČR a. s.
Sobotková, Šárka ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Richter, Aleš (oponent)
Popis a následná analýza procesu výběrového řízení ve společnosti Tesco Stores ČR a. s. na konkrétní volné pracovní pozici
Efektivní řízení zákazníků ve společnosti Soma s. r. o.
Vernerová, Pavla ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Analýza obchodních případů ve společnosti Soma s. r. o.. Na zažátku je definován trh a v další části úkoly jednotlivých oddělení v rámci společnosti (marketing, obchod, servis). Cílem je identifikovat oblasti, jejichž zlepšení by vedlo k vytvoření vyšší hodnoty pro zákazníka a současně k větším tržbám pro firmu Soma.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 882 záznamů.   začátekpředchozí869 - 878další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.