Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí7 - 16dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin
Nováková, Marcela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin. Na začátku popisuje vývoj informačních technologií od počátku šíření výpočetní techniky až po jejich dnešní využití. Dále se specializuje na elektronický obchod. Definuje ho, ukazuje jeho členění a popisuje výhody i nevýhody nákupů po internetu. Následně naznačuje jeho právní zakotvení a zmiňuje práva spotřebitele při elektronických nákupech. Jsou jmenovány organizace zabývající se pomocí spotřebitelům. Zbytek práce se pak věnuje prodeji potravin na internetu. Je zmapována jeho historie a obchody, které se prosadily v zahraničních státech. České obchody jsou vzájemně porovnávány s kamennou prodejnou.
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto znalosti jsou pak využity k určení toho, jak mohou být různé skupiny českých spotřebitelů ovlivněny těmito trendy, což dává podnikům vodítka, jak popsané trendy využít ve vztazích se zákazníky a realizovat díky nim tržby.
Platební karty na internetu
Mládek, Jiří ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Tato práce se zabývá platebními kartami na internetu a vším s touto technologií spojeným. To je historický vývoj, druhy plateb a použití, elektronické peněženky a bezpečnost. Cílem práce je analyzování používání platebních karet v síti internet a dále analýza jejich užití při nákupu v e-shopech v ČR. V dnešní moderní době je trend vše usnadňovat, zjednodušovat a urychlovat. Totéž platí i o technologii placení na internetu. S tím jsou spojeny i bezpečnostní rizika, která nebudou opomenuta, a tato problematika bude v práci zmíněna. Závěr práce je zaměřen na vyhodnocení sesbíraných dat, která se týkají nákupu a používání platebních karet na internetu mezi českou veřejností. Práce je strukturovaná do 5 kapitol. První se věnuje historii a vývoji platebních karet, druhá kapitola pojednává o druzích karet a jejich použití, třetí kapitola je věnována bezpečnosti, čtvrtá elektronickým peněženkám a pátá vyhodnocení dat z dotazníku.
Online shopping behaviour of mothers
Karaffa, Matúš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je objevit v nákupním chování matek na internetu společné vzorce chování a na základě těchto vzorců vytvořit soubor doporučení pro internetové obchodníky, kterých cílová skupina zákazníků jsou matky. Výzkum bude probíhat metodou anonymního pozorování návštevníků internetového obchodu s dětskou výživou a plenami www.feedo.cz, kterého je autor diplomové práce majitelem. Před samotným započetím výzkumu budou staveny hypotézy, které budou v průběhu výzkumu dokazované. Na základé těchto hypotéz budou vhodně nastavené vybrané sfotwarové nástroje, které umožní sběr potřebných dat o chování uživatelů. Cíl diplomové práce bude dosažen analýzou nasbíraných údajů a potvrzením či vyvrátením stanovených hypotéz. Na základě výsledků analýz budou stanoveny konkrétní doporučení pro internetové obchodníky. Vlastný přínos práce bude spočívat ve stanovení zkoumaných hypotéz na základě skutečných prelbémů, ve sběru reálnych údajů o chování návštevníků fungujícího internetového obchodu zaměřeného na matky, ve správnem nastavení softwarových nástrojů, vyhodnocení naměřených výsledku a formulování doporučení pro obchodníky.
Implementace internetového obchodu pro začínajícího prodejce
Krotký, Vojtěch ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje problematice založení internetového obchodu a tématům s tím souvisejícím. Představuje komplexně hlavní aspekty, nutné k založení a provozování internetového obchodu. Práce obsahuje teoretické části i praktické informace, rady a poznatky z různých zdrojů. Je obsažena příprava obchodu, technické řešení, marketing a úspěšný provoz, včetně platebních a doručovacích metod. V poslední části, je představen záznam z jednání s dodavateli technického řešení a ukázka vytvoření jednoduchého internetového obchodu.
Tvorba e-shopu a prezentace zboží
Náhlovská, Klára ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je samotné vytvoření elektronického obchodu. Dalším cílem je představit čtenáři možnosti tvorby vlastního elektronického obchodu se zaměřením na open-source řešení. Posledním cílem je seznámit čtenáře se zásadami tvorby produktové fotografie nabízeného zboží v tomto elektronickém obchodě. Výběr způsobu řešení tvorby elektronického obchodu probíhal na základě konzultace se zástupci firmy implementující elektronický obchod, s odborníky zabývajícími se tvorbou elektronických obchodů a z informačních zdrojů z internetu. Tvorba produktové fotografie probíhala v ateliéru vytvořeném v domácích podmínkách pomocí vlastních sil. Nejdůležitějším přínosem práce je samotná implementace elektronického obchodu. Dále je to rozšíření obzorů pro čtenáře z oblasti tvorby elektronických obchodů i produktové fotografie. Práce je rozdělena do tří částí. V první části - teoretické se zabývám výběrem vhodného způsobu tvorby elektronického obchodu z možných řešení. Poté se zde věnuji pouze zvolené variantě a sice open-source řešení. Na základě zvolených kritérií vybírám nejvhodnější open-source redakční systém pro majitele implementujícího elektronického obchodu. Dále se zde zabývám grafikou a jejím vlivem na návrh webu a poté zásadami pro tvorbu produktové fotografie. Druhá část se věnuje samotné tvorbě elektronického obchodu. Zaměřuji se zde především na prezentaci zboží a její vliv na uživatele. Dále se zde věnuji tvorbě produktové fotografie. Třetí část je zaměřena na testování návrhu elektronického obchodu nezávislými uživateli. Ti by měli být schopni identifikovat další případné nekonzistence, které je nutné zapracovat pro zlepšení uživatelského rozhraní. Dále se tato část zabývá porovnáním konkurenceschopnosti prezentace zboží včetně jejího vlivu na uživatele tohoto elektronického obchodu vůči elektronickému obchodu konkurence. Výsledkem tvorby elektronického obchodu je doporučení, jak vytvořit kvalitní elektronický obchod s nízkými vstupními náklady.
Webová analytika v malých a středních firmách
Jašek, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Rauch, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá využitím webové analytiky a dalších metod poznávání zákazníků, které mohou pomoci i malým a středním podnikům jako významné nástroje pro podporu rozhodování, a díky tomu dosáhnout lepších obchodních výsledků v oblasti elektronického obchodování. Hlavním cílem práce je navrhnout a ověřit možnosti využití pokročilých metod webové analytiky v zákaznicky orientované malé firmě. V teoretické části je provedena rešerše současného stavu řešení tématu webové analytiky, jsou popsány podmínky malých a středních podniků, je provedena analýza trhu řešení vhodných pro určený segment firem a je diskutována aplikovatelnost různých metod a nástrojů webové analytiky v závislosti na modelu zralosti firmy. V praktické části práce jsou sepsána konkrétní doporučení pro firmu Baushop s.r.o. získaná z pilotního projektu. Tento projekt zahrnuje vstupní business analýzu a užití analytických nástrojů zaměřených k optimalizaci marketingových kampaní a vztahům se zákazníky. Jsou popsány konkrétní práce s daty, diskutovány způsoby analyzování a uvedeny podklady pro tvorbu doporučení ke změně internetových stránek a marketingových kampaní společnosti.
Řešení logistických procesů v informačním systému firmy
Šalanská, Pavlína ; Cimler, Petr (vedoucí práce)
Popis architektur informačního systému a architektury IS/IT obchodní firmy. Charakteristika řízení vztahů k zákazníkům, elektronického podnikání a obchodu, elektronického zásobování, elektronických tržišť a řízení dodavatelských řetězců. Analýza konkrétního logistického procesu ve vybrané obchodní firmě v souvislosti s tím, jak je informační systémem vybrané firmy nápomocen při uskutečňování celého procesu.
Založení elektronického obchodu s fotografiemi
Detvenová, Martina ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce obsahuje praktický návrh postupu založení elektronického obchodu s fotografiemi. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny vybrané metody a postupy získané z odborné literatury a relevantní k danému tématu. Praktická část se již zabývá samotným projektem, je sestaven konkrétní podnikatelský plán pro zvolený obchod.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí7 - 16dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.