Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy výroby animovaného filmu
Příkaská, Barbora ; RYCHECKÝ, Tomáš (vedoucí práce) ; KALLISTA, Jaromír (oponent)
Ve své práci se snažím o zmapování současné situace a aktuálních trendů z hlediska tvůrčích, finančních a výrobních postupů. Zaměřuji se na filmovou, televizní i ostatní tvorbu. Největší důraz přitom kladu na úhel pohledu producenta. Po úvodní části, ve které se věnuji specifikům animovaného filmu, následují kapitoly zaměřující se na situaci v České republice. Kromě popsání současného dění na scéně animovaného filmu se snažím přiblížit využití principů animace v jiných odvětvích zábavního průmyslu. V poslední části své práce nabízím výstup z rozhovorů s producenty současných animovaných celovečerních filmů. Zajímaly mne okolnosti vzniku filmu, práce se scénářem, přístup k novým technologiím a konkrétní problémy související s realizací.
Animovaná tvorba Libuše Čihařové
Bohuslav, Jan ; KUBÍČEK, Jiří (vedoucí práce) ; MERTOVÁ, Michaela (oponent)
Tato práce pojednává o animované tvorbě Libuše Čihařové. V prvé části se čtenář seznámí s historií Afitu a Studia Bratři v triku a prvními zkušenostmi Libuše Čihařové ve Studiu Bratři v triku. Další část se věnuje její tvorbě fázařské a animační v padesátých a šedesátých letech minulého století. Třetí část pojednává o vzniku Večerníčku a taktéž o krátkých filmech a seriálech, které Libuše Čihařová animovala. Poslední část je věnovaná především její tvorbě režijní a také činnosti pedagogické. Tato diplomová práce se také věnuje oceněným filmům a významným režisérům, s kterými Libuše Čihařová spolupracovala. Součástí práce jsou dva rozhovory.
The Anime
Lomov, Vladimir ; PAVLÁTOVÁ, Michaela (vedoucí práce) ; KUBÍČEK, Jiří (oponent)
The thesis contains a history of the direction of Japanese animation, known as "anime".
Animovaný videoklip ve výtvarné výchově na prvním stupni základní školy
KALIVODOVÁ, Lucie
Práce se zabývá možnostmi vytvoření animovaného videoklipu na prvním stupni základní školy v rámci výtvarné výchovy a pohledem na předmět výtvarné výchovy v závislosti na využití multimediální tvorby. Teoretická část popisuje animovaný film jako specifický způsob intermediálního vyjádření v kontextu minulého a současného umění. Zabývá se vznikem a historií animovaného filmu a popisuje produkci a různé techniky používané při jeho tvorbě. Analyzuje prostor pro tvorbu animovaného videoklipu v rámci intermediálních a experimentálních aktivit ve výtvarné výchově na prvním stupni základní školy. Praktická část obsahuje realizaci a reflexi souboru vlastních lekcí výtvarné výchovy zaměřených na tvorbu animovaných videoklipů ve třídě 5.B Lerchovy školy Sušice 2013.
Břetislav Pojar a základy techniky animace v hodině výtvarné výchovy na prvním stupni ZŠ (Prakticko-teoretická práce)
KUČEROVÁ, Alena
Práce je zaměřená na život a dílo Břetislava Pojara. Také se zabývá animovaným filmem a poskytuje návod k využití techniky animace v hodinách výtvarné výchovy na 1. Stupni ZŠ. Teoretická část představuje osobnost Břetislava Pojara, jeho život a dílo. Seznamuje s historií českého a zahraničního animovaného filmu a vybranými tvůrci. Praktická část obsahuje vlastní soubor lekcí, zaměřených na animaci a její využití ve výtvarné výchově. Popisuje jednotlivé části projektu a nabízí reflexi získanou při realizaci. Práce obsahuje i fotodokumentaci průběhu projektu.
Michaela Pavlátová
Delgado, Laura Victoria ; Kubíček, Jiří (vedoucí práce) ; Dutka, Edgar (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl znovu zhodnotit animaci jako prakticko-estetickou činnost člověka a to i mimo oblast kinematografie. Důležitým teoretickým východiskem pro mne jsou především práce prof. Semira Zekiho z oblasti neuroestetiky. Budu se zabývat kořeny animace a historickým průběhem od pravěku do současnosti, a to zejména se zřetelem k evolučním procesům (tělesně-mentálním) a problematice vnímání, které se týkají každého člověka (diváka i tvůrce), souvisejí s jeho vývojem již od neútlejšího dětství a jsou proto podkladem pro existenci animace vůbec. Za tímto účelem jsem si jako příklad vybrala animovanou tvorbu Michaely Pavlátové, přičemž tato práce nechce být v žádném případě monografickou studií, nýbrž mojí snahou je hledat kontexty její tvorby v souvislosti s výše vymezenými tématy. Hlavní charakteristické rysy jejích animovaných filmů se budou postupně objevovat v jednotlivých kapitolách jako podněty k rozvíjení úvah o tom, jaké může mít vliv okolí na způsob zobrazování prostoru, jak funguje vnímání barev na úrovni mozku, jakou důležitost mají tváře v sociálních vztazích a jak se tyto jednotlivé motivy transformují do výtvarného a tématického rukopisu autorky. V neposlední řadě se chci rovněž zabývat změnami společensko-politickými i technologickými a jejich vlivem na českou animaci, konkrétně pak na dílo Michaely Pavlátové.
Rodinný animovaný film jako fenomén současnosti
Hájek, Tomáš ; Kubíček, Jiří (vedoucí práce) ; Koutský, Pavel (oponent)
Tato práce má za cíl blíže seznámit čtenáře s tématem celovečerního rodinného animovaného filmu. Čtenář se dozví postupný vývoj rodinného animovaného filmu od historie až po současnost. Seznámí se s prvními rodinnými filmy ve světě i u nás, velkými výrobními studii rodinného animovaného filmu či rodinnou televizní tvorbou. Zajímavý bude jistě také psychologický náhled na vývoj člověka a co v kterých letech ve filmech vyhledává. Doufám, že tato práce ?zasvětí? každého zájemce do rodinného animovaného filmu a mnoho věcí mu osvětlí.
Cesta do hlubin Švankmajerovy tvorby
RYBÁŘOVÁ, Adriana
Bakalářská práce pojednává o díle českého výtvarníka, animátora a režiséra Jana Švankmajera a o možnosti interpretace jeho tvorby. Zprvu se zabývá problematickou otázkou interpretace uměleckého (surrealistického) díla optikou psychoanalýzy, při ohledu na vývoj disciplíny. Dále sleduje vybraná východiska a aspekty umělecké tvorby vzhledem k dílu Švankmajera. Teoretické modely jsou aplikovány v další části bakalářské práce, při analýze filmů Jana Švankmajera a jejich ústředních motivů prolínajících celou tvorbou. Cílem studie je nalézt pokud možno adekvátní způsob interpretace a náhledu na tvorbu konkrétního umělce- Jana Švankmajera (s důrazem na rozdílnost pohledu na dílo uznávaného umělce oproti tvorbě laika, či klienta v terapii)ve shodě s úhlem pohledu rožnovské školy arteterapie.
Nový cirkus jako animační nástroj
Hrádková, Kateřina ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit kulturní odvětví nový cirkus jako fungující animační nástroj v rámci animace hmotného kulturního dědictví. Práce se soustředí výhradně na úspěšnost představení nového cirkusu při oživování kulturních památek v České republice a to na příkladu festivalu Kratochvílení. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Část teoretická se věnuje vymezení pojmu nový cirkus, představení historie nového cirkusu a v neposlední řadě i definici pojmu animace kulturního dědictví. Část praktická se věnuje festivalu Kratochvílení, který pravidelně pořádal soubor Continuo na renesančním zámku Kratochvíle a to mezi lety 1997 a 2006. Tento festival je příkladem úspěšného animačního projektu založeného na porozumění objektu, jeho historii a atmosféře. Mým cílem je shrnout pozitivní a negativní dopady projektu na památku a zhodnotit jeho ekonomickou úspěšnost.
Využití animačních programů v cestovním ruchu
Kim, Zhanna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Daná diplomová práce se zabývá problematikou využití animačních programů v cestovním ruchu. Věnuje se popisu animačních programů a procesu jejich realizace. Postupně jsou charakterizovány různé druhy animačních činností -- sportovní, kulturní a společenské, činnosti se zaměřením na děti a mládež, alternativní činnosti. Značná pozornost je věnována organizačním, ekonomickým, personálním aspektům animace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.