Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí6 - 15dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelské rozhraní kalendáře pro seniory
Ryndová, Markéta ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní kalendáře pro seniory vytvořeného pomocí webových technologií. Hlavní částí této bakalářské práce bylo zjištění potřeb uživatele a vytvoření vhodného návrhu pro obě role uživatelů - pacienta a ošetřovatele. Dalším stěžejním bodem byla spolupráce s testovacími subjekty.
Zvyšování kvality autoškol pomocí sdílení uživatelských zkušeností
Hrivnák, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se analyzuje User Experience z pohledu návrhu a vývoje nové webové služby. Vysvětluje základní pojmy UX a popisuje správné použití jednotlivých metod. Dále se práce zabývá také možností využití gamifikace k řešení možných problémů při návrhu nové služby. Práce obsahuje také analýzu aktuálního stavu trhu autoškol v České republice a definuje jeho hlavní problémy. Jako jednu z možností jejich řešení práce dále obsahuje návrh a implementaci nové webové služby pro sdílení zkušeností uživatelů s jednotlivými autoškolami.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Webový nástroj pro sledování postupu na záležitostech
Lamacz, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou webové aplikace na řízení projektů. Vytvořená aplikace je, na rozdíl od konkurenčních produktů, orientovaná na proces vývoje projektu a zakládá si na vizuální reprezentací stavu jednotlivých úkolů. Jednou ze základních vlastností aplikace je její jednoduchost a uživatelská přívětivost, kterou cílí mimo jiné i na uživatele, kteří by rádi využívali projektového řízení, ale nejsou ochotni učit se ovládat i jinak sebeméně složitou aplikaci. Aplikace je vyvíjená ve frameworku Symfony.
Chytré digitální zrcadlo pro individuální sporty
Opichal, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit praktické řešení pro individuální sportovce v podobě digitálního zrcadla, které se může stát alternativou k pozorování se v běžném zrcadle. Práce obsahuje a zdůrazňuje výhody digitálního zrcadla. Velká část práce se věnuje přenosu videa mezi různými zařízeními pro možnost spojení více obrazů na jednom displeji. Jádrem řešení je mobilní aplikace pro platformu Android, která funguje v různých režimech, jejichž volba závisí na způsobu použití aplikace. Aplikace byla průběžně testována se skupinou uživatelů, výsledkem bylo iterativní vylepšování funkcí aplikace a přidávání funkcí nových. Dále byla implementována webová varianta aplikace, což zvyšuje možnost využití digitálního zrcadla napříč různými platformami. Výsledky testování ukazují, že celé toto řešení je využitelné při praktickém nácviku sportovních prvků a aplikace má potenciál oslovit různá sportovní odvětví.
Fyziologická data pro analýzu a zlepšení uživatelské zkušenosti
Štěpánek, Daniel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je získání datové sady fyziologických dat pro různé emoce uživatele za účelem zlepšení interakce člověk-počítač. Data jsou získávána náramkem společnosti Empatica a následně zpracována v jazyce Python. Podařilo se získat 94 % nepoškozených dat z předpokládaného počtu vzorků. Na základě získaných dat je možné lépe analyzovat uživatelskou zkušenost a díky tomu ji zlepšovat.
Analýza uživatelských nastavení sociálních sítí
Mlýnek, Martin ; Malinka, Kamil (oponent) ; Januš, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou webového uživatelského rozhraní. Cílem bylo navrhnout a implementovat rozhraní pro serverovou část bezpečnostního nástroje Privchecker, který se zabývá bezpečností uživatelů na sociálních sítí. Zvolený problém byl vyřešen vytvořením klientské webové aplikace založené na JavaScriptové knihovně React. Dále se zde řeší problematika předávání údajů, testování implementovaného rozhraní a analýza uživatelských nastavení.
Návrh optimalizace webové aplikace pro sektor B2B
Kovařík, David ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Záměrem této práce je návrh optimalizace webu (webové aplikace) určeného pro sektor B2B (Business to Business), v jejímž důsledku by měla být signifikantním způsobem zlepšena uživatelská zkušenost při jeho používání. Problematika uživatelské zkušenosti byla řešena prostřednictvím analytických činností zaměřených na web www.webstopar.cz, přičemž výsledky této analýzy byly obohaceny prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu. Výsledkem bakalářské práce je návrh optimalizace jednotlivých aspektů uživatelské zkušenosti. Realizace návrhu by měla přispět nejen ke zkvalitnění webu z pohledu uživatelské zkušenosti, ale měla by také přinést benefit v podobě minimálně 10% nárůstu uživatelů služby nabízené na webu. Výsledný návrh uvedený v rámci této práce je navíc obecně aplikovatelný na širokou škálu českých i zahraničních webů.
Web App for Q-Sorting
Janů, Michal ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The main goal of this thesis is to create and iteratively test an intuitive user interface and user experience for the Q-sorting application, focusing mainly on the sorting part. The application allows participants to sort (move and swap) cards with statements based on a specific question. As well as sorting, the application provides multiple functions and elements to further ease the experience, such as a reset of the entire sorting table, auto-saving progress, or the "minimap" element, which provides a preview of the entire sorting table.
Tvorba uživatelského rozhraní pro průmyslový systém Test-it-off
Tabaček, Jakub ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh, vývoj a testování webového rozhraní pro operátory robotického pracoviště. Pro řešení problému byl použitý nejpopulárnější reaktivní framework React a vědomosti získané z analýzy uživatelů a jejich potřeb. Výstupem práce je přehledné webové rozhraní, navrženo dle doporučených praktik UX, umožňující operátorům jednoduše a přehledně spouštět a monitorovat běh projektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí6 - 15dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.