Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba výukových materiálů s multimediální podporou se zaměřením pro výuku jazyků
LIŠKA, Pavel
Diplomová práce ?Tvorba výukových materiálů s multimediální podporou se zaměřením pro výuku jazyků? soustředí pozornost na problematiku produkce výukových materiálů za využití dostupného technologického zázemí (softwarů, interaktivní tabule, počítače, projektoru, přenosných paměťových médií atd.) K řešení zadání diplomové práce bylo zapotřebí vyhledat a projít již vytvořené sady výukových materiálů dostupných široké veřejnosti a volně stažitelných z internetu; vytvořit na základě těchto získaných informací, potřeb a materiálů nové výukové sady, které budou v korespondenci s potřebami současného rámcového vzdělávacího programu pro základní školy a také s uplatněním mezipředmětových vztahů. Cílem diplomové práce je také metodika vytvoření digitálního portfolia, které si žáci budou moci nést po celou dobu svého studia na různých typech paměťových médií, a to nejen na 1. stupni základní školy. Očekávaná využitelnost byla ověřena v rámci souvislé praxe či různých jiných praxí, které jsou součástí studia a také díky spolupráci s vyučujícími. Přínosem této diplomové práce by měla být použitelná sada materiálů přiložená na CD s metodikou pro učitele 1. stupně základních škol.
Uplatnění ICT v nových formách a metodách výuky
Pryl, David ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu a popis nových forem výuky. Jedná se o nové formy využití a uplatnění informačních a komunikačních technologií ve výuce a v prostředí elektronického vzdělávání. Využití multimediálních dat, virtuálních tříd a jiných prostředků pro výuku v digitální formě, které lze využít v klasické prezenční výuce nebo jako možnost výuky formou samostudia. Výsledkem této práce by měl vzniknout ucelený přehled nových technologií, které lze využít v procesu vzdělávání.
Příprava učitele německého jazyka na práci s interaktivní tabulí.
WICHE, Hubert
Práce má cíl zohlednit využití interaktivních tabulí v moderní výuce cizích jazyk?, zvlášt? pak jazyka n?meckého. V teoretické ?ásti bude podána stru?ná charakteristika možností využití interaktivních tabulí: jaké druhy softwaru lze použít pro napln?ní konkrétních výukových cíl? a jaká jsou omezení t?chto program?. Praktická ?ást se zam??í na efektivní využívání IWB (interaktivní tabule) a demonstruje, co je nezbytné pro efektivní práci na IWB: tvorba nového cvi?ení, slajdu, a celého ?pracovního sešitu?.
Interaktivní výuka tématu Slovní úlohy na ZŠ
ČÍHALOVÁ, Jiřina
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření pracovních listů pro výuku ?Slovní úlohy? s pomocí interaktivní tabule a s využitím počítače na vybrané základní škole. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám možnostmi využití počítačů ve výuce a interaktivní tabule ve výuce matematiky. Dále zmiňuji pojem učebnice, interaktivní učebnice a vlastní porovnávání učebnic. Druhou část tvoří mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli, jejich ovládání a jednotlivé příklady. Dále se ve druhé části zabývám aplikací vytvořených pracovních listů ve výuce žáků 9. ročníku základní školy. V závěru jsem uvedla výsledky a poznatky, které jsem během výuky získala.
Využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ
KOVÁŘOVÁ, Hana
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se zaměřím na popis interaktivní tabule, rozvoj a popis jednotlivých řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (gramatika, výslovnost). V praktické části se budu věnovat přípravě několika hodin. Z pozorování, jak dané hodiny proběhly, z rozhovoru s učiteli a z dotazníkového šetření mezi žáky stanovím závěr, pro výuku kterých konkrétních jazykových prostředků a řečových dovedností je dobré interaktivní tabuli využívat.
Návrh pracovních listů pro výuku matematiky na ZŠ a SOU - vybrané kapitoly - Základy statistiky
POVJAKALOVÁ, Marie
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření pracovních listů pro výuku matematického celku {\clqq}Základy statistiky`` s pomocí interaktivní tabule a počítače a zjistit, jak interaktivní výuka pomáhá žákům v komplexním procesu vzdělávání. Práce je rozdělena na tři části. V první části se zabývám teorií motivace a různými aktivizujícími metodami výuky, zvláště pak metodou projektové výuky. Ve druhé části jsem provedla rozbor současného stavu využívání počítačů a interaktivní tabule ve výuce matematiky. Třetí, praktickou část, tvoří pracovní listy pro interaktivní tabuli, které jsem samostatně vytvořila, a projekt. Dále se ve třetí části zabývám aplikací vytvořených pracovních listů ve výuce žáků 2. ročníku středního odborného učiliště a jejich porovnáním s výukou klasickou. V závěru jsem uvedla výsledky a poznatky, které jsem během výuky získala.
Výuka slovní zásoby pomocí interaktivní tabule
BUTOROVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce je připravit a prakticky vyzkoušet prezentaci a následné procvičení slovní zásoby pomocí interaktivní tabule. Témata slovní zásoby vychází z RVP a jsou určena pro 6. ročník ZŠ. Jako základní používaná učebnice je Way to Win 6, která právě z RVP vychází. Na základě nastudované odborné literatury jsem připravila metodicky správné prezentace, které se týkají jak významu, tak mluvené a psané formy, a procvičovací aktivity jednotlivých tematických celků, díky kterým budou žáci schopni novou slovní zásobu použít aktivně.
VÝUKA VYBRANÝCH TÉMAT PRO VÝUKU MATEMATIKY NA ZŠ S INTERAKTIVNÍ TABULÍ - ČÍSELNÉ OBORY
BACHR, Ondřej
Anotace Ve své diplomové práci jsem se zabýval celými čísly a jejich výukou pomocí počítače a interaktivní tabule. Vlastní diplomová práce je rozdělena na tři části, a to teoretickou, dotazníkové šetření a praktickou. V první teoretické části jsem se zabýval vyučovacími zásadami, způsobem prověřování vědomostí, dovedností a návyků žáků a možnostmi využití počítače ve výuce zaměřené na práci s interaktivní tabulí. Druhou část tvoří mé vlastní dotazníkové šetření, které jsem provedl na vybraných ZŠ. Jeho úkolem bylo zjistit přítomnost a využití interaktivních tabulí a zdokumentovat poznatky učitelů při využívání této pomůcky. Třetí praktická část obsahuje mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli a jejich užití ve výuce 7. ročníku na ZŠ. Dále jsou zde uvedeny poznatky a zjištění, které jsem v průběhu vlastní výuky získal.
Návrh pracovních listů pro výuku matematiky na ZŠ a SOU, vybrané kapitoly - procenta, osová souměrnost
KRÁTKÁ, Lenka
Ve své diplomové práci se zabývám procenty a osovou souměrností a jejich výukou s využitím počítače. Konkrétně se jedná o výuku pomocí interaktivní tabule. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám různými metodami výuky, možnostmi využití počítačů ve výuce a také možnostmi interaktivní tabule obecně. Druhou část tvoří mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli a jejich aplikace ve výuce žáků 2. ročníku středního odborného učiliště. V závěru jsou potom uvedeny výsledky a poznatky, které jsem během této výuky získala.
Využití interaktivní tabule ve výuce němčiny na ZŠ
KOCHRDOVÁ, Petra
Diplomová práce s názvem Interaktivní tabule ve výuce němčiny na ZŠ by měla představit moderní pomůcku - interaktivní tabuli a možnosti jejího využití při výuce německého jazyka na základní škole. Technický rozvoj jde neustále dopředu a interaktivní tabule přináší do výuky nové možnosti. V teoretické části jsou zmíněni někteří výrobci a typy interaktivních tabulí i příslušenství, které je možno dokoupit. Dále jsou zmíněny interaktivní učebnice, portály a materiály dostupné na internetu. Je zde také návod na obsluhu interaktivní tabule, který by mohl vyučujícím první setkání s interaktivní tabulí ulehčit. Cílem diplomové práce je zjistit, zda lze interaktivní tabuli funkčně využívat ve výuce němčiny a v čem spočívá přínos jejího využívání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.