Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moodle v NTK
Kocan, Marek
LMS Moodle patří mezi nejvyspělejší a nejrozšířenější systémy pro řízení elektronického vzdělávání vůbec. Cílem příspěvku je představit tento e-learningový nástroj z různých pohledů tak, jak jej běžně nevídáme a ukázat pokročilé a uživateli oceňované vlastnosti včetně speciálních rozšiřujících modulů. Příspěvek tak nebude zaměřen na šedivou teorii, ale zajímavé aspekty a ukázky využití LMS Moodle v reálné praxi.
Prezentace: idr-518_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-518_2 - Stáhnout plný textMP4
Knowledge, Research & Education at University and in Industry
Vobecký, Jan
After twenty five years of experience in the research, education and industrial cooperation at the Czech Technical University in Prague, the author of this contribution left into the industry. Working in the field of research and technology development of the multinational high-tech company, he has received a complementary picture on the organization, methodology and control strategies governing the Knowledge, Research and Education (KRE) in the industry. With the personal experience from these two worlds, he will talk about contemporary approaches to the KRE at both the University and Industry. He will present state-of-the-art practices from Knowledge Management Control, planning, reviewing and efficiency metrics of Research, the application of Learning Management Systems, etc. Their brief discussion aims to answer the question: What can today's University learn from modern Industry and vice versa in favor of a future growth?
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
E-learning jako efektivní nástroj celoživotního vzdělávání
Dvoržáková, Miluše
Přednáška se zabývá e-learningem jako progresivní formou vzdělávání, která je stále častěji používána také v systému vzdělávání zaměstnanců. Co je a co není e-learning? Jaké možnosti a úskalí tento nástroj skýtá? V jakých oborech se tato forma vzdělávání nejčastěji v ČR uplatňuje.
Prezentace: idr-300_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-300_2 - Stáhnout plný textMP4
Information system to support teaching
Vaško, Ľubomír ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh a vývoj jednoduchého informačního systému pro podporu výuky. První část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů v oblasti e learningu, výběru systémů k analýze a jejich zhodnocení. Na základě práce s vybranými systémy jsou na začátku druhé části práce stanoveny obecné a funkční požadavky na jednoduchý portál pro podporu výuky, který je alternativou k vybraným robustním systémem. Práce se také zabývá popisem použitých technologií a architekturou vyvinutého systému. V závěrečné části práce je návod k instalaci systému a uživatelské příručky, které obsahují kromě popisu funkcí i náhledy obrazovek systému. Praktickým výstupem z práce je modulární webová aplikace, která je uživatelům dostupná prostřednictvím internetového prohlížeče. Vyvinutý systém je rozšiřitelný o nové moduly. Architektura systému umožňuje rozdělit budoucí vývoj mezi vývojářů věnujícím se tvorbě uživatelské prostředí a vývojářů zabývajících se logikou aplikace.
Analýza internetových portálů pro vzdělávání počítačové gramotnosti v České Republice.
Kubička, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
S čím dál rychlejším vývojem počítačů a funkcí internetu se stává e-learning nedílnou součástí našeho života. Pro vzdělanost člověka a vzdělávací systém společnosti e-learning znamená podobnou revoluci jako knihtisk. I když vzdělávání prostřednictvím odborné literatury stále převažuje, vysoké tempo rozšiřování e-learningu ukazuje na jeho význam v nejbližší budoucnosti. E-learning tak představuje vysoký potenciál jak pro vzdělanost společnosti, tak pro firmy, které na e-learningu profitují. Tato práce je zaměřena na e-learning, druhy online vzdělávání, popis a následný popis internetových vzdělávacích portálu zaměřených na podporu výuky počítačové gramotnosti v České Republice.
Matematika v e-learningovém prostředí GlobalSchool
DOBIÁŠ, Václav
Cílem této práce je podrobné seznámení s projektem
Tvorba webcastingových materiálů
HEROUT, Lukáš
Webcastingové materiály se stávají jedním z velmi oblíbených eLearningových nástrojů. V bakalářské práci je zpracována metodologie tvorby videomateriálů s možností synchronizace s dalšími rich médii. Teoretická část je doplněna o část praktickou, obsahující manuál k systému WVC, který je provozován na PF JU. WVC (Web Video Course) slouží pro vytváření a správu webcastingových kurzů. Ukázka webcastingového materiálu vytvořeného v systému WVC je na přiloženém DVD-ROM.
Virtuální vzdělávací portál
Möhwald, David ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Primárním cílem této práce je představit koncept a možnosti realizace veřejného virtuálního vzdělávacího portálu (VVP) jakožto centralizovaného systému, nabízejícího snadný způsob sdílení informací a předávání znalostí mezi uživateli portálu za účelem jejich celoživotního rozvoje. Mezi dílčí cíle patří: - seznámení se s pojmy a problematikou virtuálního vzdělávání, - analýza nabídky vzdělávacích kurzů, jejich poskytovatelů a využívaných nástrojů v oblasti virtuálního vzdělávání na území ČR, - představení vybraných výukových nástrojů a jejich využití při návrhu VVP, - návrh vhodného způsobu realizace a vyhodnocení záměru VVP. Přínosem této práce pro čtenáře je nejprve uvedení do problematiky virtuálního vzdělávání. Následně čtenáři nabízím přehled, který by mu měl pomoci s orientací v nabídce zprostředkovatelů a poskytovatelů elektronických kurzů v ČR. Dále seznamuji čtenáře s nejvíce využívanými nástroji pro virtuální vzdělávání v ČR. Ve stěžejní části práce představuji celkový návrh virtuálního vzdělávacího portálu - včetně přínosu pro jeho uživatele - a možnosti jeho realizace. V závěru práce se zabývám vyhodnocením investičního záměru a popisuji zde přínosy a rizika realizace projektu VVP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.