|
Manažerská a marketingová komunikace ve stavebnictví
Klein, Čeněk ; Hort, Martin (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá manažerskou a marketingovou komunikací ve stavebnictví. Cílem práce je zjistit, jak v dnešní době funguje marketingová komunikace na stavebním trhu a komunikace manažerská uvnitř stavebních firem. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů a teoriemi, které souvisí s tématem bakalářské práce. Empirická část je věnována dotazníkovému průzkumu a řízeným rozhovorům. Praktická část slouží k ověření stanovených hypotéz. Závěr práce je zaměřen na vyhodnocení empirické části a doporučení pro stavební podniky.
|
|
Developerské ceny stavebních objektů
Muchová, Petra ; Ing.Jan Horalík (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá developerskými cenami stavebních objektů. Součástí práce je zpracovat metodiku ocenění objektů podle etap životního cyklu, ve kterých developerská činnost probíhá. Objasnit rozdíl mezi stavebním a realitním trhem. V praktické části se zabývám popisem konkrétní nemovitosti a sestavením rozpočtu na základě projektové dokumentace. A nakonec sestavením prodejní ceny bytové jednotky a srovnání této ceny s realitním trhem.
|
|
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
|
|
Finanční řízení stavební zakázky z pohledu dodavatele
Duban, Ivan ; Ondrušková, Eva (oponent) ; Hroníková, Marta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice financování, procesu získávání, přípravy a realizace stavební zakázky, a to z pohledu dodavatele. Hlavním cílem práce je popsat různé možnosti financování zakázky dodavatelem a poukázat na konkrétním případu z praxe rozdíl, který vzniká mezi skutečným a planovaným průběhem financování zakázky. V teoretické části jsou popsané pojmy, které souvisí s danou problematikou. Závěr bakalářské práce tvoří návrh, kterým by došlo ke změně způsobu fakturace zakázky a jeho dopad na financování zakázky a zisk ze zakázky.
|
|
Financování stavební zakázky z pohledu dodavatele
Kostolanská, Jana ; Špiroch, Michal (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá specifikami získávání, přípravy a realizace stavební zakázky z pohledu dodavatele. Řeší různé druhy zakázek, formy financování a fakturace, jednotlivé částí Smlouvy o dílo , formy finančních záruk na bezproblémovou realizaci zakázky a také její odevzdání a převzetí. Cílem práce je analýza realizace konkrétní zakázky, způsob financování a placení objednavateli a také subdodavatelům. Na závěr této bakalářské práce je navrhnutá možná změna ve financovaní zakázky a zanalyzovaný její dopad na celkovou cenu.
|
|
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
|
| |
|
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; Vítkova,, Eva (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním záměrem této práce je zaměření se na podnikový marketing při rozhodovacím procesu o stavebním projektu. Marketingové analýzy jsou v oboru marketingu velmi napomocné v procesu plánování, umožňují proniknout do souvislostí a fungování vztahů na trhu a zohledňují i další vlivy. Hlavním cílem této bakalářské práce je tedy analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu BD Nad Rokoskou a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován.
|
| |
| |