Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 323 záznamů.  začátekpředchozí312 - 321další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum úrovně tvořivosti u dětí v 5. ročníku ZŠ
LETOVSKÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá diagnostikou úrovně dílčích tvůrčích schopností u vybraného vzorku populace - u žáků pátých tříd ZŠ. V první části této práce jsou analyzovány a komparovány teoretické poznatky o tvořivosti. Na základě odborné literatury jsou stručně přiblíženy dílčí problémy kreativity, jako například bariéry tvořivosti, faktory ovlivňující tvořivost, metody na rozvoj tvořivosti. Empirická část práce prezentuje popis výzkumu úrovně dílčích tvůrčích schopností. Jako hlavní a základní výzkumná metoda diagnostiky tvořivosti byl použit standardizovaný Torranceho figurální test tvořivého myšlení. V rámci práce byl testován vliv pohlaví, třídy, školy a velikosti sídla školy na jednotlivé složky tvořivosti. Srovnána byla i relativní úroveň těchto složek.
Analýza a diagnostická využitelnost tvorby romských dětí a mládeže
ELICHOVÁ, Markéta
Práce popisuje současný stav romské dětské populace v ČR, diagnostickou využitelnost výtvarné produkce romských dětí, specifika této produkce a analyzuje produkci několika romských dětí pohledem Rožnovské arteterapie, u kterých byl také sledován vliv arteterapie na tvořivost. Součástí práce je také výzkum tvořivosti romských dětí a vlivu rodinného prostředí na kresbu postavy u prvňáků.
Využití tvořivých metod ve výuce slohu na 2. st. ZŠ
ŠIMKOVÁ, Jana
Téma této diplomové práce je Využití tvořivých metod ve výuce slohu na 2. stupni ZŠ. Zabývá se výzkumem stavu slohové výchovy na vybraných školách, používanými metodami. Navrhuje nová řešení, jak zábavněji vyučovat a nenásilně připoutat žáky k předmětu. Zaměřuje se zejména na výběr vhodných témat a slohových útvarů s konkrétními ukázkami, zároveň podává základní teoretické údaje.
Motivace k výtvarným činnostem ve volném čase dětí staršího školního věku - projekt Racek
PROKEŠOVÁ, Jana
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje a popisuje pojmy motivace, volný čas a starší školní věk, vzájemně je propojuje a upřesňuje souvislosti mezi nimi. Praktická část se snaží uplatňovat teoretické poznatky o motivaci a uvádět je do praxe, u dětí staršího školního věku, skrze výtvarný projekt. Hlavním myšlenkovým zdrojem výtvarného projektu je kniha Jonathan Livingston Racek. Projekt se snaží nenásilným způsobem rozvíjet pubescentovu fantazii, tvořivost a schopnost seberealizace. Dosahuje toho díky dramatické výchově, výtvarným činnostem a pohybovými aktivitami.
Diagnostika pojmu tvořivost a souvisejících odborných pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠ
MAREŠOVÁ, Magdalena
Tato diplomová práce se zabývá diagnostikou pojmu tvořivost a souvisejících odborných pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry spolu souvisí vnímání vybraných odborných pojmů mezi studenty učitelství na pedagogické fakultě a učiteli v praxi na 1. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje kapitolu o teorii výzkumu v pedagogice a odborné vymezení výzkumné metody sémantického diferenciálu. Další kapitola se zabývá teoretickým vymezením pojmu tvořivost a dalších zkoumaných pojmů. V praktické části jsou zpracovány výsledky výzkumu vnímání zvolených odborných pojmů, doložené potřebnými tabulkami a grafy.
Kreativní města
Šťáva, Zdeněk ; Juračková, Simona (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této práce je představit koncept Kreativních měst, stručně popsat jeho nejzákladnější části a zhodnotit jeho možnosti uplatnění v České republice. Tato práce se bude zabývat především městy, jeho obyvateli, podnikatelskými i nepodnikatelskými subjekty a vztahy mezi nimi, přičemž nemá rozhodně ambici stát se stručným návodem, jak budovat prosperující města. Smyslem celého konceptu není stát se kreativním městem světa, ale stát se kreativním městem pro svět, nebo stát se kreativním pro svoje město. Kreativní město jako koncept je návodem, nebo spíše doporučením, jak co nejlépe využít potenciálu jakéhokoliv města, aby se zněj stalo lepší místo pro život.
Rozvoj tvořivosti u zaměstnanců
Šimůnková, Vendula ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tématem této práce je tvořivost = kreativita a její funkce v rámci společnosti CIE Automotive. Tvořivost je nedílnou součástí osobního, ale i pracovního života každého jedince. Ovlivňuje schopnost podniku reagovat na změny a může také zásadně ovlivnit existenci a prosperitu celé společnosti. Společnost CIE Automotive je významným hráčem v oblasti automobilového průmyslu. Dlouhodobě se však potýká s nedostatečnou podporou a následným rozvojem tvořivosti svých zaměstnanců. Hlavním cílem této práce je prozkoumat vztah zaměstnanců společnosti CIE Automotive Valašské Meziříčí ke kreativitě a na základě zjištěných výsledků pak podat návrh na nový program pro její rozvoj v dané firmě. V rámci teoretické části se práce věnuje vymezení základních pojmů, souvisejících s tvořivostí a postavením tvořivosti v rámci organizace. Pro zjištění nezbytných informací důležitých pro realizaci praktické části jsou využity dvě metody -- metoda rozhovoru a dotazníku. Na základě informací zjištěných pomocí zmiňovaných metod jsou navrhnuta doporučení společnosti CIE Automotive a vytvořen nový program na podporu rozvoje kreativity. V praktické části je důraz kladen na identifikaci slabých stránek vyplývajících z rozhovoru s HR manažerkou společnosti CIE a z dotazníkového šetření. Za slabé stránky je považováno nedostatečně otevřené kreativní prostředí, chybí podpora týmové spolupráce, ve společnosti je nedostatečně efektivní komunikace a není zřetelně nastaven program motivace k tvořivosti. Na základě vymezení slabých stránek jsou pak navržena doporučení jak se zaměřit na zlepšení slabých stránek a je vytvořen nový program pro podporu kreativity ve společnosti CIE - REGIA IDEA.
Faktor originality v reklamě
Ešner, Rudolf ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o využívání originálních přístupů v reklamách. Zabývá se otázkami, jakou roli hraje v reklamě faktor originality, kdy a proč jej využívají zadavatelé kampaní, jak s ním pracují tvůrci reklamy, jak ho vnímají spotřebitelé a které další prvky obecně v sobě skrývá. Práce přibližuje vztah reklamy a originality, popisuje a zkoumá praktické situace, kdy může být originalita v reklamě využita jako významná konkurenční výhoda.
Význam kreativity v marketingové komunikaci
Lejčková, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá vztahem kreativity a marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány tradiční metody a nové trendy. Charakterizuji, jaké předpoklady k tvůrčí činnosti by měl splňovat kreativní jedinec. Popisuji kreativní metody, kterých je v současné době využíváno při tvorbě komunikačních strategií, a tvůrčí techniky vedoucí k nápadu nebo řešení zadání. V praktické části ověřuji vybrané techniky, pomocí rozhovoru zkoumám reálný stav implementace kreativity v marketingové komunikaci a zjišťuji, co je pro spotřebitele důležité, čeho si všímají a jaké by mohly být jejich reakce na reklamní sdělení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 323 záznamů.   začátekpředchozí312 - 321další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.