Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26,413 záznamů.  začátekpředchozí26411 - 26413  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.08 vteřin. 

Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Linknerová, Alena ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářska práce se zabýva analýzou vnímáni reklamy u studentů vysoké školy. Teoretická část je zaměřená na reklamu, jednotlivá média, kterými možno reklamu šířit, speciálne na internetovou reklamu a aktuální trendy v oblasti médií. V praktické části zkoumám postoje studentů k reklamě obecně, reklamě na internetu, jak má podle nich dobrá reklama vypadat a kde je vhodné ji pro studenty umístnit.

Individuální vzdělávací plán pro děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Niewaldová, Alena ; Opravilová, Eva (vedoucí práce) ; Opravilová, Eva (oponent)
péče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Začlenění žáka z menšiny ve škole
Pekárková, Simona ; Hadj - Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Bittnerová, Dana (oponent)
Předmětem diplomové práce je problematika školní kariéry dětí v sociálně vyloučené lokalitě Masokombinát. V rámci této problematiky jsou analyzovány různé příčiny, které znesnadňují začlenění dětí z ghetta ve škole. V ohnisku pozornosti jsou především rodiny a děti v této lokalitě, se kterými se podařilo navázat dlouhodobý kontakt. Hlavními metodami práce jsou rozhovory s matkami rodin a pozorování v rodinách. Cílem tohoto výzkumu byl komplexnější vhled do problematiky tématu školy v jednotlivých rodinách a porovnání výsledků s obecně rozšířenými názory ve společnosti. V diskuzi a závěru práce jsou shrnuty jak společné postoje jednotlivých rodin ke školní kariéře dětí, tak je zde upozorněno na některá dilemata, která z rozhovorů s matkami rodin vyplývají. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)