Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 286 záznamů.  začátekpředchozí260 - 269dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zdravotnický záchranář pohledem středoškolského studenta
FALTUSOVÁ, Magdaléna
Bakalářská práce nese název ? Zdravotnický záchranář pohledem středoškolského studenta. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické je podrobně popsána definice a osobnost zdravotnického záchranáře, jeho kompetence vývoj oboru, možnosti studia oboru, dále pak i samotné studium oboru Zdravotnický záchranář. Kapitola studium je ještě rozdělena na teoretickou výuku, kde jsou popsány detailněji předměty, které musí studenti absolvovat a na praktickou výuku, kde jsou zmíněny školní odborné praxe a praxe individuální, které studující plní též. V praktické části je zmínka i o kurzech, které studenti navštěvují. Následující kapitola pojednává o možnostech uplatnění absolventů oboru Zdravotnický záchranář. Absolventi mohou pracovat v rámci zdravotnické záchranné služby na pozici operátor/dispečer, ve výjezdových posádkách, nebo v nemocničním prostředí na akutních lůžkách. V kapitole s názvem ? Zdravotnický záchranář v pracovním procesu, jsou zahrnuty podkapitoly - přijetí do zaměstnání, nástupní praxe absolventa, náplň práce a platové ohodnocení. Dále je zde rozebrán - student, střední škola, vysoká škola a motivace ke studiu. Věnuji se také veletrhům vysokých škol a informacím, které studentům mohou poskytnout. A poslední část teoretické části pojednává o celkové informovanosti středoškolských studentů o zdravotnickém záchranáři. Druhá část práce, je část praktická. Pro praktickou část této bakalářské práce byla použita kvantitativní metoda výzkumu, která byla provedena formou dotazníkového šetření. Dotazník byl anonymní a byl určen studentům končících ročníků střední zdravotnické školy a vybraného gymnázia v Českých Budějovicích. Výzkumné otázky byly zaměřeny na znalosti studentů ohledně Zdravotnického záchranáře, jeho studia a následné pracovní náplně. Celkem bylo rozdáno 130 dotazníků, jejich návratnost činila 82%. Pro konečné zpracování bylo použito 106 dotazníků (100%). Z toho 55 dotazníků ze zdravotnické školy a 51 dotazníků z gymnázia. Výsledky byly zpracovány do grafické podoby, ve které byly porovnány znalosti o zdravotnickém záchranáři, zdravotnickými a nezdravotnickými obory. Cíl práce byl, zmapovat pohled a představy potencionálních studentů oboru Zdravotnický záchranář na studium a vlastní práci zdravotnického záchranáře. A hypotéza zněla: studenti středních zdravotnických škol mají lepší představu o studiu a práci zdravotnického záchranáře, než studenti jiných středních škol. V dotazníku se objevily například tyto otázky: Myslíte si, že je v rámci studia oboru Zdravotnický záchranář povinná i praxe v době letních prázdnin?, Musí ZZ ovládat i ošetřovatelské činnosti všeobecných sester?, Jaká je náplň práce ZZ kromě přímé práce s pacientem?, Myslíte si, že práce ZZ prezentovaná v TV?, Kdo může tvořit výjezdové posádky vozů zdravotnické záchranné služby? Hypotéza může být z procentuálního hlediska výsledků potvrzena. Můžeme však konstatovat, že správnost výsledných odpovědí zdravotnických oborů, byly pravdivější jen o bezvýznamné procento. Z toho lze vyvodit závěr, že celková informovanost studentů o studiu a práci zdravotnického záchranáře je stále malá a mohla by být rozhodně vyšší. Domnívám se proto, že tato bakalářská páce, může být zajímavým zdrojem informací jak pro studenty zajímající se o studijní obor Zdravotnický záchranář, tak i pro středoškolské pedagogy, kteří zastávají funkci poradce v oblasti dalšího vzdělávání. Dále by tato práce mohla posloužit i jako impuls vysokým školám, které obor Zdravotnický záchranář nabízejí, aby ho prezentovali kvalitněji, hlavně na internetových stránkách, které studenti navštěvují nejvíce. Na základě výzkumného šetření, které je součástí této práce, byl vypracován podrobnější informační leták, pro validní zvýšení informovanosti. Ten je určen hlavně pro zájemce o studijní obor Zdravotnický záchranář.
Kritéria výběru vysoké školy u žáků středních škol v Českých Budějovicích
HYPŠOVÁ, Petra
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku volby vysoké školy u žáků ukončujících střední školy v Českých Budějovicích. Cílem je provést analýzu faktorů ovlivňujících rozhodnutí výběru následného studia na vysokých školách. Důraz je kladen na zjištění hlavního motivu pro studium na vysokých školách. V teoretické časti je zmapována odborná literatura, která pohlíží na žáka střední školy jako na jedince ve vývojovém období adolescence. Dále se tato část věnuje především dalším možnostem studia po zakončení střední školy. V poslední části jsou uvedeny výsledky z již provedeného výzkumného šetření. Autorka se v praktické části zabývá zjištěnými výsledky výzkumu ve vztahu ke stanoveným výzkumným předpokladům a hypotézám. Součástí práce je i návrhová část, která se snaží nastínit možnosti ke zlepšení situace právě v oblasti související s podáváním přihlášek ke studiu na vysoké školy.
Jak učit ty, kteří už vědí opravdu hodně
Koubský, Petr
V loňském roce jsme založili vzdělávací iniciativu iCollege, zaměřenou na výuku podnikání na internetu. V současné době máme 20 absolventů zimního semestru a dalších 30 studentů prochází kursem právě teď. Chci se s vámi podělit, co se naučili studenti, co učitelé a co my organizátoři.
Videozáznam: Stáhnout plný textMP4
Požadované a výstupní kompetence pedagoga volného času jako absolventa Teologické fakulty Jihočeské univerzity
ODLEVÁKOVÁ, Irena
Tato bakalářská práce se zabývá studiem oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity. Po vymezení základních pojmů nás nejprve seznamuje s možnostmi, jak a kde je možné pedagogiku volného času, jako obor, v České Republice studovat. Zároveň věnuje pozornost tomu, čím je pedagogika volného času na TF specifická a jakými kompetencemi student disponuje po absolvování předmětů, jež TF nabízí. Získané kompetence poté porovnává s kompetencemi, které jsou v pedagogické praxi vyžadované.
Dojížďka studentů Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích za studiem
ŠTÁDLEROVÁ, Jitka
Předmětem této práce je analýza bydliště studentů Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Celá studie je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje seznámení s literaturou k danému tématu, metodické poznámky a socioekonomickou charakteristiku Jihočeského kraje. Praktická část se zabývá dojížďkovými směry za studiem na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity. Součástí praktické části je zároveň případová studie studijního oboru Geografie pro veřejnou správu, která analyzuje vývoj dojížďkových směrů právě za studiem tohoto oboru. Celkové výsledky potvrzují přirozený spádový region Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Modrý zavináč VŠMIE - informace pro uchazeče o studium: Právo v podnikání, Právo ve veřejné správě
Vysoká škola manažerské informatiky a ekonomiky, a.s.
Informace o studiu na soukromé vysoké škole VŠMIE, a. s., výčet studijních oborů a programů.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Podmínky a možnosti studia pro studenty se zdravotním postižením na Jihočeské univerzitě
VLKOVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá podmínkami a možnostmi terciárního vzdělávání studentů se zdravotním postižením na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V teoretické části práce vymezuji základní pojmy týkající se zdravotního postižení, druhů zdravotního postižení a klasifikaci a etiologii zdravotního postižení. Dále se věnuji terciárnímu vzdělávání studentů se zdravotním postižením na vysokých školách a poté konkrétně Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V praktické části jsem stanovila cíl specifikovat podmínky a možnosti studia, které Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích poskytuje studentům se specifickými vzdělávacími potřebami. Zvolila jsem kvalitativní typ výzkumu a to techniku polostrukturovaných rozhovorů. Oslovila jsem pět studentů se zdravotním postižením studujících na různých fakultách Jihočeské univerzity a provedla jsem s nimi rozhovory se stejnými otázkami. Vyhodnocení plynoucí z výsledků výzkumu může být doporučením pro praxi. Získané poznatky o specificích terciárního vzdělávání studentů se zdravotním postižením mohou posloužit k případnému zlepšení podmínek, které univerzita poskytuje a také k rozšíření všeobecného mínění a důležitých informací.
Zjednodušená studie proveditelnosti vybraného záměru
Hybrant, Tomáš ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zjednodušenou studií proveditelnost otevření restaurace v Českých Budějovicích, která nabízí zákazníkovi neobvyklý druh pohostinství v americkém "country" stylu.
Finanční pomoc studentům ve vybraných zemích
Suchomelová, Mirjam ; Kořánová, Marie ; Krinesová, Lenka
Školné a formy finanční podpory studentů ve vybraných zemích (Finsko, Francie, Německo, Nizozemsko, Švédsko, Velká Británie).
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 286 záznamů.   začátekpředchozí260 - 269dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.