Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 257 záznamů.  začátekpředchozí254 - 257  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém řízení jakosti ve společnosti Jihočeské tiskárny, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení politiky jakosti ve vazbě na spokojenost zákazníků ve vybrané organizaci prostřednictvím standardu ISO 9001. Společnost Jihočeské tiskárny vznikla v 50. letech po znárodnění a seskupení zdejších českých a německých tiskáren. V 90. letech během privatizace vznikly Jihočeské tiskárny, a. s. jako součást skupiny Passauer Neuer Presse Verlag. V roce 2004 se majoritním akcionářem JČT staly Obchodní tiskárny a od roku 2006 patří JČT do polygrafické skupiny OTK Group. Proces a systém hodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je nedílnou součástí firemního systému managementu kvality. Je součástí procesu Tvorba a přezkoumání smlouvy v souladu s podnikovou směrnicí Q {--} S 7/1 Tvorba a přezkoumání smlouvy. Dotazník, který je jednou z příloh uvedené směrnice /pod označením F 07 {--} Q 009 Dotazník, coby příloha číslo 9 směrnice/, má několik částí: hodnocení kvality zakázek, hodnocení spokojenosti s cenami zakázek, hodnocení spokojenosti se servisními podmínkami poskytovanými zákazníkům, hodnocení spokojenosti s dodáváním a logistickými službami. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků z pohledu kvality výrobků ukázalo, kde jsou problémy, které je nutné řešit. Příčiny nejčastěji reklamovaných či kritizovaných produktů a vad je namíchání produktů (zejména pak etiket). Příčiny projevů nespokojenosti s cenami za produkty a s cenovými a platebními podmínkami lze spatřovat v nedostatečné práci s klienty a zákazníky. Je tím myšleno zejména přiblížení potřeb, technologií, vstupních materiálů, zásad a pravidel nutných pro výrobu všem zákazníkům při vzájemných jednáních. Hodnocení spokojenosti se servisními službami a spokojenosti s dodáváním a logistickými službami přineslo se jmenováním připomínek a kritiky současně i charakteristiku příčin. Celý proces hodnocení spokojenosti zákazníků a samotné vyhodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je závislé na přístupu k řešení celého souhrnu všech prováděných úkonů a opatření ke zjištění konkrétní spokojenosti klientů v daném období.
Analýza průběhu zakázky z pohledu controllingu
BÍLKOVÁ, Iva
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu zakázky z pohledu controllingu. Jako zakázka byla zvolena akce s názvem Výrobní hala X - Miličín. Zákazníkem byla firma ABC, s. r. o. Tábor a dodavatel firma MABA Prefa, spol. s r. o. se sídlem ve Veselí nad Lužnicí. V první části práce jsem se zaměřila na teorii a zabývala jsem se pojmy, které s průběhem zakázky bezprostředně souvisí. Ve druhé části jsem popsala průběh konkrétní zakázky ve firmě MABA Prefa. Zakázka prošla ve firmě celkem 8 odděleními. Na základě získaných údajů byla tato zakázka zhodnocena. Firma vytvořila zisk.
Život ve středověkém klášteře

Život klášterních komunit lze tématizovat řadou hledisek, podle nichž jej lze studovat jako součást duchovní, ale i praktické kultury středověku.
Komparace přístupu k trhu s církevními statky "tradičních církví" a "tzv. nových náboženských hnutí"
Gabriel, Jan ; Chalupníček, Pavel (vedoucí práce) ; Minárik, Pavol (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou vysvětleny různé přístupy ke zkoumání vztahu náboženství a státu. Zabývá se vlivy (pozitivními i negativními) náboženství na jednotlivce a přeneseně i na celou společnost. V tomto oddílu jsou využity teorie významných osobností. Jmenujme například G.S. Beckera a jeho teorie preferencí, F.A. Hayeka s teorií spontánního řádu, filozofii H. Bergsona, či sociologii náboženství M. Webera. Analytická část je zaměřena na vztah církve a státu. Nejprve je pospána situace v ČR, která je dále porovnávána se situací v Rakousku a Švédsku. Práce obsahuje i dodatky, které otvírají nová témata pro případné budoucí analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 257 záznamů.   začátekpředchozí254 - 257  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.