Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  začátekpředchozí211 - 220  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a vývoj tenkého klienta infrastrukturního cloudu na platformě Android
Andrle, Tomáš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku vývoje mobilního tenkého klienta určeného k řízení komerční infrastrukturní cloudové služby. V úvodní části se nachází přehled nezbytné terminologické výbavy a představení problematické domény, kterou se diplomová práce zabývá. Vedle samotného projektu, jehož výsledek je hlavním výstupem této práce, je součástí teze také rešerše současných diplomových prací, školních informačních zdrojů, manuálů, doporučení a metodik, které se zabývají návrhem designu a implementací grafického uživatelského rozhraní pro mobilní zařízení, zejména pak pro ty, které disponují operačním systémem Android. Informace získané na základě rešerše jsou následně využity jako výchozí znalostní báze pro návrh a realizaci prezentační vrstvy zmiňované aplikace. Dalším cílem diplomové práce je vyhotovení analýzy požadavků na nově vyvíjenou aplikaci. Požadavky jsou následně přetransformovány do konceptuálního návrhu, na který je navázáno vysvětlením implementace jednotlivých vrstev aplikace. K modelování částí návrhu aplikace bylo využito převážně modelovacího jazyka UML v prostředí aplikace Sybase PowerDesigner. Proces programování poté probíhal ve vývojovém prostředí Eclipse SDK. Vlastní přínos tkví v možnosti využití koncentrované znalosti plynoucí z rešerše zabývající se problematikou tvorby GUI pro mobilní zařízení. Programátor v tomto oboru neznalý bude moci využít tuto část práce jako kritický studijní materiál, který byl ověřen praxí. Provozovatelé infrastrukturních cloudů mohou v realizaci mobilního tenkého klienta nalézt inspiraci pro vlastní řešení.
Testování GUI aplikací v Javě
Šimko, David ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Borovcová, Anna (oponent)
Cílem bakalářské práce je poskytnout teoretické zázemí pro testování GUI, provést analýzu trhu nástrojů, které jsou pro testování GUI dostupné a prakticky demonstrovat testování GUI pomocí jednoho vybraného nástroje. Cíle v první teoretické části jsou dosaženy pomocí analýzy odborné literatury, vědeckých článků a internetových zdrojů. Pro druhou část práce bylo nutné zvládnout testování z praktické stránky a provést aktuální analýzu trhu aplikací pro testování GUI. Přínosem práce je shrnutí teoretických poznatků o daném tématu, aktuální přehled dostupných nástrojů a praktická ukázka jednoho testovacího nástroje. Práce se dělí na dvě části. Teoretická část slouží k objasnění a vymezení základních pojmů a problematiky. Praktická část se soustředí na zmapování trhu nástrojů a praktickou ukázku testování GUI pomocí nástroje Abbot.
Vývoj desktopových aplikací v jazyce Java s bohatým grafickým uživatelským rozhraním.
BÁLEK, Petr
Práce se snaží ukázat na pokročilých příkladech možnosti, které nabízejí již standardně dodávané balíčky Javy, kde největší důraz je kladen na balíčky javax.swing a java.awt. V práci jsou samozřejmě vytvořeny a uvedeny ukázkové příklady, které jsou vybudovány na výše uvedených balíčcích. Okruhy, kterých se práce týká jsou například animace, efekty statické a dynamické, konvoluční filtry, přechody, alfa kompozice a jiná další témata.
Graphical User Interface pro MATLAB v7.1
BRABEC, František
Hlavní cíl mé práce je zaměřen na vytvoření textu, který má posloužit jako určitý nástroj pro tvorbu a vývoj grafických rozhraní v programovacím jazyku MATLAB. Obsah této práce se zaměřuje na základní seznámení s programovacím balíkem MATLAB, jeho historií, tvorbou m-souborů a popis práce v GUI prostředí. Velký důraz je kladen hlavně na správný návrh GUI aplikace, na její funkčnost a výpočetní část tak, aby byla pro uživatele zajištěna maximální efektivita. Skloubením všech těchto částí v GUI prostředí by měla vzniknout aplikace s velkým potenciálem.
Uživatelské rozhraní pro návrh frekvenčních filtrů
Řezáč, M. ; Holub, O. ; Augusta, Petr ; Hurák, Z.
Článek popisuje grafické uživatelské rozhraní Matlab, sloužící k pohodlnému návrhu frekvenčních filtrů. Přínos tohoto GUI spočívá v možnosti zadávat parametry váhových filtrů pro optimalizaci tvaru citlivostních funkcí zpětnovazebního systému založenou na minimalizaci jejich váhových H1 norem. Parametry vhodné pro tento případ se liší od specifikace běžně používané v oblasti zpracování signálů.
Analýza grafického uživatelského rozhraní webových stránek vybraných regionů
Chekavy, Alexey ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Práce si klade za cíl analyzovat současnou situaci v oblasti usability webových stránek, vyčlenit základní principy a myšlenky. Praktická část spočívá v analýze grafického uživatelského rozhraní webových stránek Olomouckého, Pardubického a Středočeského krajů. Dále se pokusím podle tohoto průzkumu porovnat vydrané weby a najit stránky z nejlepším a nejhorším uživatelským rozhraním.
Návrh dobře použitelného GUI datově orientovaných transakčních aplikací.
Moudrý, Vojtěch ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Stanovská, Iva (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat jednotlivé zásady, které jsou nezbytné pro tvorbu datově orientovaných transakčních aplikací. Současně by měla sloužit jako metodický popis pro vývoj konkrétního typu aplikací prezentující správné řešení i časté chyby. První kapitoly jsou zaměřeny na vysvětlení pojmu grafické uživatelské rozhraní od svého počátku až po současnost. Popisuje stávající možnosti vývoje aplikací a objasňuje, proč je v dnešní době kladen tak velký důraz na GUI. Další část je věnována objasnění odlišnosti datově orientovaných transakčních aplikací od jiného aplikačního software. Vysvětluje základní principy jejich fungování a poukazuje na špatná řešení, která v zápětí autor doplňuje o možnost správného řešení. V závěru práce je zmíněno ze strany autora ideální řešení návrhu aplikace, jež eliminuje veškeré nedostatky popsané v předchozích kapitolách. Teoretická část vychází z dostupné literatury a vlastních zkušeností. Praktická část je z drtivé většiny tvořena vlastními zkušenostmi a zkušenostmi kolegů, pracujících v tomto odvětví.
Srovnání vývoje grafického uživatelského rozhraní ve Swingu a ve wxWidgets
Hrubý, Jan ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kureš, Richard (oponent)
V této bakalářské práci se zabývám porovnáním dvou populárních programových knihoven pro tvorbu grafického uživatelského rozhraní. První je Swing za použití jazyka Java a druhou je wxWidgets za použití C++. Cílem mé práce je především objektivní srovnání silných a slabých stránek těchto knihoven se zaměřením na faktory jako je rychlost vývoje, přenositelnost mezi různými platformami, rychlost uživatelského rozhraní, snadnost internacionalizace, vývoj nových komponent a tvorba distribuce programu. Toto srovnání může usnadnit volbu knihovny pro konkrétní projekt a díky použití jednoduchých praktických příkladů je možné snáze porozumnět a osvojit si mechanismy, které tyto toolkity používají. Práce je rozdělena na část o Swingu a o wxWidgets. V každé z těchto částí nejprve nastíním způsob, jakým se daná knihovna používá, ukážu implementaci jednoduché aplikace a tvorbu vlastních komponent uživatelského rozhraní. V závěru práce pak provedu přehledné srovnaní obou knihoven podle stanovených kritérií.
Návrh grafického uživatelského rozhraní
Dohnal, Tomáš ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit čtenáři základní principy návrhu grafického uživatelského rozhraní. V první kapitole je nastíněna evoluce grafického uživatelského rozhraní od jeho prapůvodních počátků až k současnosti. Dále jsou představeny základní principy návrhu grafického uživatelského rozhraní a stručně charakterizovány hlavní prvky, kterými je toto rozhraní tvořeno. Nakonec je přiblížen dílčí proces tvorby a návrhu grafického uživatelského rozhraní na autorově vlastní softwarové aplikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   začátekpředchozí211 - 220  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.