Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
OCHRANA SPOTŘEBITELE V ČR A ZEMÍCH EVROPSKÉ UNIE
ŠVEJDA, Pavel
Ochrana spotřebitele je poměrně mladá a dynamicky se rozvíjející disciplína prolínající se do oborů jako je např. ekonomika, právo, obchod, marketing, apod.. Tato diplomová práce popisuje ochranu spotřebitele v České republice v porovnání s Evropskou unií. Česká republika v posledních letech učinila obrovský pokrok v přijímání norem Společenství, přesto však stále zaostává proti přísnějším normám západních států. V ČR stále panuje nezkušenost a neinformovanost českého spotřebitele ve vztahu k jeho právům. Je proto nezbytné činit i nadále kroky, které budou spotřebitele o těchto právech stále více informovat. Vyšší informovanost, důslednější aplikování norem a zákonů a jejich kontrola v obchodní praxi, povedou k existenci dokonalejšího vnitřního trhu volného obchodu.
Návrh změn dodavatelských vazeb k plnění výrobních úkolů pro tuzemské i zahraniční zákazníky
Turek, Martin ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení problematiky dodavatelsko-odběratelských vztahů ve vybrané společnosti. Specifikuje vazby mezi podnikem a jeho významnými dodavateli z pohledu jakosti a dodacích termínů zakázek. Obsahuje návrhy změny práce s dodavateli materiálových prvků, které přispívají k odstranění reklamací od zákazníků.
Reverzní logistika ve vybraném podniku
Burešová, Petra ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá reverzní logistikou ve vybrané společnosti. Na základě teoretických východisek provádí výzkum a analýzu činností podniku z pohledu logistiky. Jednak zkoumá činnosti zpětné reverzní logistiky, jako jsou reklamace a vrácení zboží, jednak činnosti klasické dopředné logistiky od nákupu po prodej. Cílem bakalářské práce je navrhnout nápravné opatření, které zajistí efektivnější průběh činností reverzní logistiky.
Zlepšení procesu expedice ve strojírenské firmě
Kubový, Tadeáš ; Klega, René (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zlepšení procesu expedice a procesu kvality ve výrobní společnosti. Obsahuje tři návrhy optimalizace procesů s cílem minimalizace ztrát. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky. Druhá část obsahuje globální a detailní analýzu společnosti s určením hlavních problémů. Na základě analýz jsou vypracovány návrhy řešení.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.
Ochrana spotřebitele v oblasti práv z vadného plnění
Kropáčková, Hana
Diplomová práce se zabývá ochranou spotřebitele v oblasti práv z vadného plnění. Přehled literatury obsahuje práva a povinnosti podnikatelů a spotřebitelů v oblasti práv z vadného plnění při prodeji zboží v obchodě, definici vadného plnění a druhy vad. Jsou zde také uvedeny a vysvětleny pojmy, které se k danému tématu vztahují. Praktická část diplomové práce je tvořena dotazníkovým šetřením mezi obyvateli České republiky a hloubkovými rozhovory, které měly za cíl zjistit spotřebitelské chování a očekávání v této oblasti. Pro obchodní společnosti jsou uvedena doporučení, která vyplývají z dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů.
Problematika reklamací v oblasti cestovního ruchu
Kadlecová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení reklamací, konkrétně ne-jednotnou formou vyčíslování výše kompenzace při vadách zájezdu. V rámci lite-rární rešerše je zpracován přehled právní úpravy týkající se vad zájezdů, reklamací a odškodnění zákazníků s využitím reklamačních tabulek, a to mj. formou příkladů z české a zahraniční soudní praxe. V praktické části byly za pomocí dotazníkového šetření zjišťovány postoje tuzemských cestovních kanceláří k otázce zavedení jed-notné kompenzační formy. Tato by mohla v konečném důsledku významně snížit počet soudních sporů o výši odškodnění mezi klienty a cestovními kancelářemi. V závěru práce jsou vyhodnoceny názory CK k jednotné formě, zhodnocen případ-ný dopad na CK při zavedení takovéto formy a jsou formulována doporučení ke snížení počtu neoprávněných reklamací.
Reverzní logistika ve vybraném podniku
Nečasová, Sára ; Skřehot, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá reverzní logistikou ve výrobním podniku German Motor Parts CZ, s.r.o. Na základě teoretických východisek provádí výzkum a analýzu činností podniku z pohledu logistiky. Jednak zkoumá činnosti zpětné reverzní logistiky, jako jsou reklamace a odpadové hospodářství, jednak činnosti klasické dopředné logistiky od nákupu po expedici. Cílem diplomové práce je navrhnout nápravné opatření, které zajistí efektivnější průběh činností reverzní logistiky.
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
Odpovědnost prodávajícího za vady zboží v mezinárodním obchodním styku podle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží
Zmatlíková, Kristýna ; Pauknerová, Monika (vedoucí práce) ; Pfeiffer, Magdalena (oponent)
Odpovědnost prodávajícího za vady zboží v mezinárodním obchodním styku podle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá úpravou odpovědnosti prodávajícího za vady zboží v mezinárodním obchodním styku obsaženou v Úmluvě OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. Dokument, kterým je vázáno 89 států z různých částí světa, je nejvýznamnějším dokumentem v oblasti práva mezinárodního obchodu obsahujícím unifikovanou úpravu. Úmluva se týká hmotněprávní úpravy mezinárodní kupní smlouvy, za kterou považuje smlouvu o koupi uzavřenou mezi stranami, které mají místo podnikání v různých státech. V případě, že jsou oba tyto státy smluvní stranou Úmluvy, je přímo aplikovatelná, tzn. použije se bez odkazu kolizní normy. Unifikace právní úpravy je pro oblast mezinárodního obchodu důležitá, obzvláště pro oblast kupní smlouvy jakožto nejpoužívanějšího smluvního typu. Nejvíce problematickou oblastí v obchodních vztazích je situace, kdy smluvní strana nesplní své povinnosti ze smlouvy. Z toho důvodu je pro zajištění co nejpříznivějšího prostředí pro mezinárodní obchod a rozvoj hospodářství podstatné, aby měli obchodníci stanovena jasná pravidla pro fungování svých obchodů, a zejména měli jasnou představu o prostředcích ochrany, které jim plynou z nesplnění smlouvy druhou stranou....

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.