Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Procesní management ve vybrané organizaci
BRÜCKLEROVÁ, Pavla
Cílem diplomové práce bylo analyzovat vybranou společnost DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. z pohledu procesního řízení. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy pro základní znalosti o procesním managementu. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti a popis jednotlivých procesů. Hlubší analýza je aplikována na jeden z hlavních procesů a na základě této analýzy jsou v závěru navrženy možné změny pro zavedení plného systému procesního řízení.
Optimalizace procesu nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Dočekal, Petr ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Doležal, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací procesu nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Konkrétně se jedná o Forward Sourcing, který má za úkol nominaci dodavatele pro nové díly začínajících projektů. Optimalizace bude probíhat pomocí benchmarku se stejnojmenným procesem ve firmě Volkswagen AG. Cílem práce je vytvořit návrh změn a doporučení pro efektivnější fungování Forward Sourcingu. V teoretické části budou definovány pojmy procesního managementu a nákupu v organizaci. Praktická část se zaměřuje především na analýzu, porovnání a měření procesu, ze kterého vychází návrh změn a doporučení.
Analýza realizačního procesu ve výrobním podniku
Semrád, Michael ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Předmětem práce je analýza realizačního procesu v podniku Skanska a.s., konkrétně výrobního závodu lehkých obvodových plášťů v divizi pozemního stavitelství. Cílem práce je detailní popis a analýza podnikových procesů a následné nalezení slabých míst vybraných procesů realizace zakázky. Dalším cílem je navržení možných zlepšení pro napřímení procesů. V první části jsou uvedena teoretická východiska a dále rozebrány pojmy procesní management a procesní analýza. Druhá, aplikační část je věnována představení podniku Skanska a.s., její historii, organizační struktuře a analýze procesů. V aplikační části je provedena analýza realizačního procesu pro nalezení slabých míst.
Zvýšení efektivity obchodního oddělení ve vybrané IT společnosti.
Vrtiška, Pavel ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Ivan, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhů na zvýšení efektivity obchodního oddělení. V rámci teoretické části práce jsou představeny tři základní přístupy, které se věnují změnám v organizacích. Těmito přístupy jsou procesní management, lean management a management změn. Poznatky z těchto oblastí jsou následně aplikovány při vytváření konkrétních návrhů na zvýšení efektivity v rámci praktické části práce. Tato část začíná představením společnosti a sledovaného oddělení. Následně je provedena důkladná analýza současného stavu, která má za cíl odhalit problematické oblasti. Na základě těchto zjištění jsou následně vytvořeny jednotlivé návrhy na jejich odstranění, které by měly vést ke zvýšení efektivity sledovaného oddělení. Na konci práce dochází k vyčíslení očekávaných přínosů a jejich porovnání s definovanými cíli.
Komunikační toky mezi zákazníkem a logistickým partnerem a možný přínos jejich zlepšení v oblasti FMCG
Dvořák, Bohumil ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Karban, Jan (oponent)
Práce se zabývá vztahem mezi klienty a poskytovatelem logistických služeb v oblasti supply chain. Autor se zde především zaměřuje na problematiku komunikace a výměny dat / informací mezi oběma stranami. Po úvodní fázi analýzy současného stavu a faktorů ovlivňujících tento stav práce primárně navrhuje zcela nový proces výměny dat / informací a způsob implementace tohoto procesu. Současně s novým návrhem však vznikají další ohrožení samotné implementace. Tato ohrožení, spolu s možnými variantami scénáře a technické implementace, jsou pak podrobně rozebrány v samotném závěru.
Analýza a optimalizace vybraných firemních procesů v konkrétní společnosti
Schuma, Josef ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Primárním cílem této práce je nalézt skutečné příčiny problému ve společnosti a následně vytvořit nejvhodnějšího opatření k jeho eliminaci. V první části práce jsou představeny základní přístupy, které se zaobírají změnami v organizacích. Těmito přístupy jsou Procesní management, Reengineering, Six Sigma, Lean management a Analýza kořenových příčin. Poznatky z těchto okruhů, zejména z Analýzy kořenových příčin, jsou aplikovány při vytváření určitých konceptů na zvýšení efektivity v praktické části. V jejím úvodu je představena společnost a vymezen hlavní problém, se kterým se společnost potýká. Následně je provedena analýza současného stavu, která pomocí detailního vykreslení probíhajících procesů identifikuje zásadní problém. Na základě tohoto zjištění jsou diagnostikovány možné skutečné příčiny, ke kterým jsou vytvořena jednotlivá možná řešení. Po zhodnocení jednotlivých návrhů řešení je vybráno to, které vede k největšímu zvýšení efektivity. Závěrem jsou vytvořeny specifikace vybraného řešení a vyhodnoceny jeho přínosy.
Zamezení ztráty znalostí v organizaci pomocí reengineeringu procesu
Šafránek, Jakub ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem práce je najít řešení problému organizace Colour Group, s.r.o., jež spočívá v opakované ztrátě znalostí a aplikovat ho na konkrétní činnosti podniku. Toto řešení spočívá v jasném definování postupu prováděných procesů a zavedení prvků znalostní-ho managementu. Hlavním nástrojem tohoto řešení bude využití současných ICT mož-ností. Výstupy práce spočívají především ve zmapování a grafické znázornění probíha-jících procesů a v návrhu nového procesu. Použitá metodika v této práce vychází především z metodiky reengineeringu T. Davenporta a je doplněna o další ukazatele jako např. výpočet hodnoty deklarativ-ních znalostí, jež užívala pracovnice, a. které organizace ztratí, pokud se proces reengi-neeringu neuskuteční.
Process management in the logistic company and its implementation and evaluation
Sedláková, Soňa ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou procesního managementu. Jejím cílem je identifikace procesů ve vybrané firmě a jejich následné grafické zpracování v podobě procesní mapy. Mapování procesů proběhlo pomocí kombinace několika technik - účast na mapovaných procesech, one-to-one rozhovory a pozorování. Součástí praktické části je také situační analýza. Při analýze makroprostředí byla využita PEST analýza, která definuje politickou, ekonomickou, sociální a technologickou situaci v České republice. V rámci analýzy odvětví se práce zabývá trendy v e-commerce a balíkovou dopravou. Za účelem analýzy konkurenčního prostředí byl vypracován Porterův model pěti sil. Analytická část je obohacena analýzou SWOT. V závěru práce na základě zjištění vyplývajících z převedených analýz autorka formuluje návrhy na zlepšení vybraných firemních procesů.
Analýza migrace zákazníků internetového připojení WiFi na xDSL
Wildová, Veronika ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Elbl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce v teoretické části stručně popisuje technologii bezdrátového internetového připojení (WiFi) a pevného připojení ADSL/VDSL. Práce analyzuje dopad změny technologie na zákaznickou spokojenost a na dvou modelových situacích předpovídá reakci celého segmentu. Popisuje náležitosti projektu změny a navrhuje optimální způsob jeho managementu a komunikace zákazníkovi. V závěru praktické části jsou vyčísleny náklady na změnu samotnou.
Principy procesního řízení a jejich uplatnění v MSP
LÁNOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce je analyzovat procesní řízení a jeho principy ve vybraném podniku. Teoretická část je rozdělena do několika kapitol, kde jsou rozebrány hlavní části jako je proces, procesní management, monitorování, zlepšování podnikových procesů a další. Praktická část obsahuje studie implementace procesního řízení ve vybraném podniku. Během analýzy procesního řízení jsou aplikovány analýzy, pozorování a rozhovory s vedením a se zaměstnanci společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.