Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie propojení mezi MÚK Ostrovačice na D1 a D52
Janyška, Miroslav ; Bijok, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je vyhledávací studie, která se zabývá navržením koncepčního podkladu silničního propojení kapacitní komunikace číslo 43 a dálnice D52. Možná trasa komunikace číslo 43 je navrhována v silničních i dálničních variantách v takzvané Bítýšské stopě a je připojena na dálnici D1 v prostoru MÚK Ostrovačice. V této diplomové práci byly navrženy silniční a dálniční varianty propojení MÚK Ostrovačice a dálnice D52 v prostoru Ledce - Rajhrad. Varianty propojení byly mezi sebou porovnány a nejvhodnější varianta zpracována ve vyšší podrobnosti.
Studie mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno Východ
Marušák, Lubomír ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno-východ (km 203) na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnici I/50, která má v současné době tvar rozštěpu umožňující jízdu pouze ve dvou směrech. Dále je cílem navrhnout napojení silnice II/430 do mimoúrovňové křižovatky. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice na šestipruhové uspořádání v místě MÚK z důvodu jejího zkapacitnění. Z navržených čtyř konceptů variant křižovatky byl jeden vybrán k dalšímu zpracování v rozsahu studie. Práce je doplněna také dopravním průzkumem na stávajícím uspořádání, který byl proveden pomocí statistických radarů.
I/53 Pohořelice, úsek D52 – II/416
Rucki, Marek ; Bijok, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování studie pro obec Pohořelice. Obec se nachází v Jihomoravském kraji, okres Brno-venkov. Leží v blízkosti dálnice D52. Práce se blíže zabývá komunikacemi I/53, II/395 a II/416 směrem na jih od obce. Zamýšleno bylo několik variant pro území a došlo k zpracování nejvhodnější varianty v souladu s územním plánem obce. Důvodem zpracování studie je prověření oblasti na budoucí rozvoj a nalezení vhodného řešení pro zvyšující intenzity vozidel a zvýšení bezpečnosti v obci.
Úprava křižovatky silnic I/55 a II/432 u Hodonína
Pěknica, Martin ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh variant úpravy průsečné křižovatky silnic I/55 a II/432 především z hlediska kapacity a bezpečnosti na ní. V první části práce bylo provedeno měření a vyhodnocení intenzit na stávající křižovatce, ze kterých bylo poté kapacitně porovnáno několik variant a dvě vyhovující byly vybrány pro další zpracování. Pro druhou část práce byla vybrána jedna varianta úpravy křižovatky (kosodélná mimoúrovňová křižovatka) která byla zpracována jako projekt pro dokumentaci pro stavební povolení.
Studie křižovatky na ulici Kníničské u Unihobby v Brně
Duda, Daniel ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh křižovatky na ulici Kníničské u Unihobby v Brně. Stávající upořádání je nepřehledné, kapacitně nevyhovující a křižovatka je místem častých dopravních nehod. Řešení obsahuje bezkolizní průjezd na hlavní komunikaci a tramvajové trati. Zajištěna je návaznost na dopravní infrastrukturu, včetně pěší a cyklistické dopravy. Součástí práce je dopravně-inženýrské posouzení, vyhodnocení nehodovosti a odhad stavebních nákladů.
MÚK na R52 - Moravany
Lička, Vojtěch ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá napojením ulice Vídeňské na budoucí obytné zástavby ležící mezi Přízřenicemi a Modřicemi. Tato práce je zpracována na úrovni technické studie. Předmětem této práce je návrh mimoúrovňové křižovatky na ulici Vídeňská a Moravanská. Práce je zaměřena na technické prověření variantního napojení ramp z ulice Vídeňské na ulici Moravanskou. Dalším aspektem této práce je zvýšení kvality bezpečnosti cyklistické dopravy a vytvoření dopravního uzlu městské hromadné dopravy v dané oblasti. K vyhodnocení a k vybrání nejvýhodnější varianty bylo použito SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy je práce dále zaměřena na detailnější návrh nejvhodnější varianty.
Mimoúrovňové křížení s železniční tratí v Blansku
Felkl, Jan ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
V bakalářské práci se zabývám dopravní situací v městě Blansku. Podařilo se mi získat studii výstavby mimoúrovňového křížení s železniční tratí, kterou akceptuji a navazuji na ni dopravními průzkumy železničního přejezdu a přilehlé okružní křižovatky. Cílem práce je návrh krátkodobých řešení stávající situace a porovnání aktuálního a výhledového stavu s ohledem na výstavbu silničního nadjezdu, který bude prvním mimoúrovňovým propojením dvou částí města.
VMO Brno Jih - variantní řešení
Servus, Ondřej ; Bijok, Petr (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování variantního řešení VMO v segmentu Brno – jih, v prostoru ohraničeném přibližně ulicemi Heršpická – Mariánské náměstí – Faměrovo náměstí a na jihu dálnicí D1. Řešení bude vycházet z faktu, že bude realizována přestavba Železničního uzlu Brno (ŽUB ) a tím dojde k uvolnění koridoru dnešní Přerovské trati. Trasa VMO pak bude vedena po tělese Přerovky a budou zpracovány dvě varianty. Jako varianta A bude zpracováno propojení VMO s D1 a to trasou tzv. Bratislavské radiály (viz Územní plán MB). Jako varianta B bude trasa vedena jako tzv. Bratislavská tangenta a to od MÚK Brno – jih, podél ulice Ráječek do Hájecké. Technická úroveň zpracování trasy VMO i tras radiály a tangenty se uvažuje jako vyhledávací studie s řešením zásadních trasovacích prvků.
Studie MÚK I/20 Nová Hospoda
Gregor, Jan ; Janda, Michal (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší křižovatku silnic I/20 a II/122. Současná křižovatka je průsečná úrovňová a nachází se v Jihočeském kraji. Nově jsou navrženy tři varianty mimoúrovňového křížení s dalšími možnými modifikacemi. Podrobněji byla zpracována jedna varianta. Důvodem nového návrhu je současné zvýšené riziko nehody a snížená kapacita současného stavu. Dalším důvodem je silné levé odbočování na komunikaci I/20 ve směru České Budějovice – Netolice.
Obchvat Slavkova, úsek MÚK Holubice – MÚK Slavkov jih
Smazal, Ondřej ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování technické studie obchvatu města Slavkov u Brna. Návrh se zabývá přeložením stávající silnice I/50 v úseku mezi obcí Holubice a Slavkovem. Důvodem pro vybudování obchvatu je vysoká intenzita dopravy a nevyhovující dopravně technické parametry. Komunikace navíc prochází zástavbou, což má negativní dopad na zdraví obyvatel. Silnice je navržena v kategorii S21,5/110. Součástí práce je navržení tří mimoúrovňových křižovatek, z nichž jedna je vyhotovena ve dvou variantách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.