| |
|
Systém jakosti v metrologické laboratoři
Bílý, Lukáš ; Valach, Soběslav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem managementu jakosti Metrologické laboratoře. Jsou zde rozebrané jednotlivé ISO normy, mezinárodní organizace. Dále zde zpracovávám činnosti metrologické laboratoře, jako pracovní režimy měřidel a charakteristiky měřidel. Následně je v této práci zpracovaná obecná struktura příručky kvality a příručka kvality pro Kalibrační Laboratoř vibrací.
|
|
Aplikace modelu Excelence v podniku
Vatalová, Zuzana ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení jakosti ve firmě Continental Barum s.r.o., která působí v oblasti výroby pneumatik. Po zhodnocení současného stavu je ve firmě aplikována metoda EFQM, která ukázala na nedostatky a silné stránky podniku. Na základě zjištěných skutečností je navrhnuto doporučení pro nejvyšší hodnocení podniku dle metody Excelence.
|
|
Certifikace Metrologické laboratoře
Krbušková, Julie ; Fiedler, Petr (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou certifikace Metrologické laboratoře. Jsou zde rozebrané jednotlivé ISO normy (9000, 9001, 9004, 19011) potřebné pro certifikaci firmy. Dále je v této práci zpracovaná příručka jakosti pro metrologickou laboratoř firmy ALFA. Následně zde zpracovávám harmonogram pro kalibraci přístrojů v programu Excel a automatickým sledováním stavu a v poslední řadě ověřuji management jakosti Metrologického laboratoře z pohledu externího auditora.
|
|
Návrh na zlepšení řízení jakosti
Holubová, Pavla ; Matoušková, Soňa (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu řízení jakosti ve společnosti LABARA, s.r.o. Je zde popsána metodika jakosti obecně a v souvislosti se spokojeností zákazníků, která je předmětem teoretické části této práce. Praktická část je zaměřena na návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků, na vyhodnocení informací a návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků.
|
|
Systém jakosti a jeho aplikace v environmentální analýze
Holoubek, Vladimír ; Doležalová Weissmannová, Helena (oponent) ; Vávrová, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce je teoretického charakteru. V první části práce je zpracována příručka jakosti pro fiktivní, malou laboratoř zabývající se environmentální analýzou a odběrem vzorků půdy. Příručka je zpracovaná podle normy ISO 17025. V druhé praktické části jsou vytvořeny Standardní operační postupy pro vybrané environmentální analýzy, které jsou prováděny v rámci předmětu Praktikum z environmentální analýzy. Standardní operační postupy budou prakticky využívány ve školní laboratoři environmentální analýzy.
|
| |
|
Vypracování příručky jakosti pro hydrochemické laboratoře
Hrubá, Lucie ; Čáslavský, Josef (oponent) ; Vávrová, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování příručky jakosti pro hydrochemickou laboratoř tak, aby odpovídala normám ISO 9000 a 16000. Příručka jakosti popisuje principy, zásady a postupy pro práci běžných auditovaných a akreditovaných hydrochemických laboratoří. Podrobněji je zpracován systém managementu jakosti budovaný v laboratoři v souladu s normou ČSN EN ISO 9001. Poskytuje základní informace o politice a cílech jakosti laboratoře. V praktické části je uveden přehled vybraných Standardních operačních postupů, které jsou součástí této Příručky jakosti.
|
| |
|
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
JANOUŠOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce s názvem Systém řízení kvality ve vybraném podniku je analýza současné situace v systému řízení kvality a na základě zjištěných výsledků navrhnout opatření na zlepšení tohoto systému. Pro zpracování diplomové práce byla zvolena společnost Motorpal, a. s., která je výhradním výrobcem vstřikovacích zařízení pro vznětové motory do nákladních automobilů, traktorů, lodí a stavebních strojů.Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zabývá popisem kvality, významem kvality, faktorů ovlivňujících kvalitu, principy managementu kvality, ekonomikou kvality, kvalitou v předvýrobních etapách, plánováním kvality, nástroji kontroly kvality. Praktická část práce se především zaměřuje na náklady na kvalitu, se kterými má společnost největší problémy. Dále v praktické části diplomové práce je stručně popsána společnost, její historie, výrobní program a zákazníci společnosti, finanční situace podniku, procesy a systém řízení kvality v podniku.
|