National Repository of Grey Literature 25 records found  beginprevious21 - 25  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Concept Corporate Social Responsibility, its preception and support
Tuček, Michal ; Koudelka, Jan (advisor) ; Tichá, Klára (referee)
Diploma thesis deals with the concept of Corporate Social Responsibility - CSR. The chosen topic is currently up-to-date. Many companies begin to be interested in the ideas of this concept. Especially in recent years there can be seen activities and projects in this area. In the theoretical part of the work are captured substantive interpretations of the concept, there are also documented in the state of CSR -- both in the EU and more specifically in the Czech Republic. In the next part, thesis briefly introduces selected studies that are concerned with the topic. Practical part of the thesis is based on analysis of data of the agency Median and seeks to analyze of the perception of ideas, the concept of CSR is. Add to knowledge of the attitude of Czech society to the responsible conduct of companies.
The Firm´s Culture and Regional Development
Čurnová, Jana ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Velichová, Lucie (referee)
Práce se odvíjí od pojmu etika v podnikání. Podává teoretická východiska podnikatelské etiky a společenské odpovědnosti firem. Hlavní pozornost je věnována různým formám spolupráce v oblasti Corporate social responsibility s důrazem na firemní filantropii. Její součástí je také krátká charakteristika neziskových oganizací, jakožto nejčastějších příjemců firemních darů. Případová studie je věnována analýze firemní kultury a CSR aktivit ve společnosti Škoda auto a.s. a klade si za cíl ozřejmit naplněnost firemní politiky v této oblasti a její dopad na region.
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice
Kunz, Vilém ; Srpová, Jitka (advisor) ; Klosová, Anna (referee) ; Rančák, Jan (referee)
Doktorská práce se zaměřuje na problematiku uplatňování společenské odpovědnosti firem v České republice. Práce je rozdělena do 9 kapitol. První kapitola je úvodem do problematiky společenské odpovědnosti firem a zdůrazňuje aktuálnost tohoto tématu. Ve druhé kapitole je zdůvodněna volba tématu práce, jsou zde stanoveny hlavní cíle práce a hypotézy. Rovněž jsou zde popsány metody, jež jsou použity při zpracování práce. Ve třetí kapitole jsou formulována teoretická východiska, která se vztahují k problematice společenské odpovědnosti firem. Pozornost je zde věnována vymezení a vývoji konceptu společenské odpovědnosti firem, hlavním charakteristickým znakům CSR, teorii stakeholderů. Součástí této kapitoly je i zhodnocení uváděných argumentů pro a proti společenské odpovědnosti firem, včetně hodnocení vazby CSR na udržitelný rozvoj. Teoretická východiska jsou doplněna o některé významné aktivity EU na poli CSR, jež významně přispěly k prosazování a rozvoji myšlenek CSR. Náplní čtvrté kapitoly je analýza dosavadních výzkumů k problematice CSR realizovaných v České republice či v sousedních zemích. Pátá kapitola je věnovaná vlastnímu empirickému výzkumu, který byl realizován mezi představiteli podnikatelského sektoru v České republice. Je zde formulován výzkumný problém, stanoveny cíle výzkumu a uvedeny metody použité při výzkumu. Dále je popsán vlastní výzkum a značná pozornost je věnována analýze a vyhodnocení výsledků výzkumu. Náplní šesté kapitoly je návrh na vytvoření systémových podmínek pro rozšíření CSR v České republice. V sedmé kapitole je ukázán na konkrétním příkladě přístup průmyslového podniku (Mostecká uhelná a.s.) k uplatňování CSR. V osmé kapitole je formulován návrh postupu pro implementaci CSR do firemní praxe. Devátá kapitola tvoří závěr doktorské práce. Je zde zhodnoceno především naplnění cílů disertační práce a potvrzeny či vyvráceny stanovené hypotézy. V této kapitole jsou též zdůrazněny hlavní přínosy práce a formulována doporučení na další pokračování výzkumu.
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Blechová, Štěpánka ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kamarytová, Monika (referee)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.

National Repository of Grey Literature : 25 records found   beginprevious21 - 25  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.