Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 216 záznamů.  začátekpředchozí205 - 214další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Franchising jako moderní metoda vstupu na trh
Plešmídová, Dagmar ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
V této práci jsou popsána teoretická východiska franšízinku jako moderní metody vstupu na trh, je vysvětlen princip fungování franšízinku, jeho výhody i rizika. Dále je stručně charakterizován vznik, vývoj a současný stav franšízingu v České republice. V praktické části je popsáno fungování franšízinkového konceptu pekárenského řetězce Paneria, podmínky poskytování franšízy Paneria, podpora a servis franšízora příjemci franšízy. Následuje hodnocení a srovnání nákupního prostředí dvou franšízových prodejen firmy Paneria a dvou vlastních provozoven této společnosti.
Franchising jako forma vstupu na trh
Kovshevnaya, Valentina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Předkladaná bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako formy vstupu na zahraniční trh. Cílem této bakalářské práce je nejprve teoreticky rozebrat franchising jako jednu z možných forem expanze firem na zahraniční trhy, přiblížit problematiku franchisingu z pohledu prodávajícího franchisy a nakonec i aplikovat teoretické poznatky pro zkoumání a zhodnocení franchisingové firmy působící na českém trhu. Cíle jsou dosažené propracováním teoreticky uceleného pohledu na franchising z pohledu franchisora, analýzou a následným zhodnocením vstupu franchisingové firmy HIRSH INTERNATIONAL LTD na český trh. Za určitých podmínek, franchising se ukazuje jako dobrá volba formy vstupu firmy na zahraniční trh, která má řadu výhod. Předkládaná bakalářská práce obsahuje úvod, šest hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohy.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Švábová, Karolína ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické - popisuje historii, pojmy, definici, zásady a typy franchisingu. Druhá - praktická - se pak soustředí na příklad konkrétní firmy, která expanduje na nové trhy pomocí franchisingu. Je jí firma Yves Rocher. Cílem práce je analyzovat vhodnost franchisingového konceptu na příkladu firmy Yves Rocher.
Franchising jako forma vstupu na trh
Volkhina, Margarita ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Svou práci jsem rozdělila na část teoretickou a aplikační. Teoretickou část jsem věnovala franchisingu obecně. Seznámila jsem s jeho historií, popsala jsem základní charakteristické znaky a druhy franchisingu, rozebrala jsem jeho přednosti a nedostatky. Současně s tím jsem se zaměřila na franchising jako na metodu řízení podniku, která zahrnuje způsoby získávání vhodných franchisantů, vypracování franchisové smlouvy a manuálu. V aplikační časti jsem zhodnotila vstup na trh pod značkou McDonald's. Na začátku jsem se zmínila o výhodách franchisingu jak pro franchisanta, tak i pro franchisora. Pak jsem se zaměřila na výběrové řízení franchisantů, jejich školení a provozní podporu. Dalším krokem bylo popsání klíčových marketingových směrů McDonald's a strategie vůči cílovým skupinám. Pomocí SWOT analýzy jsem se pokusila rozebrat silné a slabé stránky společnosti McDonald's, příležitosti a hrozby pro podnik, který se rozhodl začít podnikat pod touto značkou.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Zbořilová, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh a určitou alternativou v podnikání pro malé a střední podnikatele. Popisuje metodu franchisingu jako takovou, její historii, definuje pojmy používané v oblasti franchisingu a rozebírá výhody a nevýhody této metody podnikání. V praktické části se zabývá pronikáním franchisingu do České republiky a jeho vývojem na českém trhu. V závěru je popsán český franchisový koncept v působící v oblasti gastronimie.
Franchising jako forma vstupu na trh
Kotová, Šárka ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá franchisingem jako způsobem podnikání. Vysvětluje, co franchising znamená, základní pojmy, výhody a nevýhody. Popisuje vývoj v České republice a současnou situaci. V závěru je uvedena společnost, která tento způsob podnikání v České republice používá.
Aplikace franchisingu v potravinářském odvětví
Holeček, Jan ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; López, Beatriz (oponent)
Diplomová práce se zabývá aspekty podnikání franchisingových společností. První část práce se zabývá zařazením franchisingu v rámci podnikatelských sítí, charakteristikou subjektů, které se věnují a působí ve franchisingu a dále popisu potravinářského odvětví v ČR. Další část je zaměřena na konkrétní aspekty podnikání ve franchisingu, tedy na výběr franchisora franchisantem, podnikatelský plán, financování tohoto plánu a náležitostmi franchisingové smlouvy.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Janáková, Kristýna ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou franchisingu. V první části jsou vysvětleny charakteristické rysy, základní principy této metody, její výhody, nevýhody a jednotlivé druhy franchisingu. Dále je analyzována franchisová smlouva, manuál a popsána situace v České republice. Druhá část se zaměřuje na franchisingový koncept ?Potrefená husa? společnosti Pivovary Staropramen a.s. Tento koncept je podrobněji analyzován a zhodnocen na základě průzkumu, veřejně dostupných informací a údajů společnosti Pivovary Staropramen a.s.
Vytváření podnikatelských sítí
Krohová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Ve své práci jsem popsala franchisingový systém, jeho fungování, výhody a nevýhody pro franchisora i franchisanta. V praktické části jsem popsala franchisingový systém Dobrých čajoven. Dále jsem provedka analýzu spokojenosti zákazníků.
Franšízink jako metoda vstupu na trh
Píšťková, Petra ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Vohralík, Michal (oponent)
Práce popisuje podstatu franchisingu, předpoklady jeho úspěšného fungování a jeho přednosti a nedostatky jak pro franchisory, tak pro franchisanty. Dále je zde popsáno, jak probíhá tvorba franchisingového souboru, a jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. Především je zde však zhodnocen a analyzován franchisingový koncept společnosti EURECA SHOPS s.r.o., která provozuje v ČR síť prodejen pečiva a rychlého občerstvení PANERIA a od roku 2001 poskytuje své know-how i na základě franchisy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 216 záznamů.   začátekpředchozí205 - 214další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.