Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 204 záznamů.  začátekpředchozí200 - 204  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Novák, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Terciární vzdělávání prochází a bude procházet mnoha změnami, které budou vyvolány jak politickými, demografickými, ale také tržními změnami. Na tyto změny musí vedení vysoké školy určitým způsobem zareagovat, aby se vyhnulo existenčním potížím, které mohou následovat. Jednou z cest je využití marketingových nástrojů pro propagaci vlastních vzdělávacích programů. Tato kvalifikační práce se zabývá podstatou marketingového řízení vysoké školy a její vzájemné souvislosti s propagací školy navenek. Identifikuje možnosti jak efektivně propagovat vysokou školu na internetu s konkrétní ukázkou tvorby internetové marketingové kampaně Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze s cílem zvýšit poptávku po bakalářském vzdělávacím programu na této fakultě.
Uplatnění absolventů VŠE na trhu práce
Kočiříková, Eva ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Nováková, Ivana (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku zapojení absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE) na trh práce. Teoretická část ukazuje na výhody i nevýhody statusu absolventa VŠ, představuje současné trendy v zaměstnanosti této skupiny a nabízí známé způsoby podpory uplatnění v rámci spolupráce akademické a podnikatelské sféry. Praktická část vychází z poznatků získaných zpracováním teoretické části a je založena na analýze aktuální vnímané úrovně absolventů VŠE mezi významnými firmami spolupracujícími s VŠE a na analýze spokojenosti se systémem této spolupráce. Poslední část práce je orientována na konkrétní doporučení pro zvýšení uplatnění absolventů VŠE.
Sponzoring vysokých škol
Daňková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Sponzorství v oblasti školství je v současnosti rozšiřující se formou marketingové komunikace. Zajímal mne jak postoj českých veřejných a soukromých vysokých škol, tak dárců k možnostem sponzoringu či partnerství. Cílem mé práce bylo definovat sponzoring a vymezit tento pojem v rámci marketingové komunikace. Současně pro podpoření teorie, že sponzoring se stává významným nástrojem marketingové komunikace, jsem přiblížila konkrétní marketingové strategie vybrané firmy (České spořitelny) a zanalyzovala jsem konkrétní kampaň z oblasti vzdělávání.
Metodika zavádění komponent IS na veřejných vysokých školách v ČR
Krákora, Jan ; Čermák, Igor (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje postupy aplikované na veřejných vysokých školách při zavádění komponent informačního systému. Data byla získána s pomocí rozsáhlého dotazníku a doplněna osobními pohovory na vybraných vysokých školách. Analýza postupu při zavádění je rozdělena do několika oblastí, jako je architektura IS, spolupráce komponent, počáteční analýza, výběr dodavatele, smluvní zajištění, použitá metodika, záležitosti týkající se řízení a organizace projektu, projektový harmonogram a rozpočet, dále pak provedení globální analýzy, kontroly čistoty dat, testování, školení, dokumentace a akceptace celého díla. Ze získaných informací jsou v šesté kapitole práce a jejím závěru sestavena obecná doporučení pro proces zavádění nové komponenty do informačního systému na vysoké škole.
Srovnávací analýza webových stránek světových univerzit
Balcar, Filip ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Tato práce se zabývá rozborem aktuální situace v oblasti webových stránek světových univerzit. První část práce popisuje autorem vytvořenou metodiku pro hodnocení univerzitních webových stránek a způsob jejího užití v praxi. V druhé části je provedena analýza webových stránek čtyř vybraných světových univerzit. Na základě bodového hodnocení, které jednotlivé univerzity obdržely, je vyhlášena univerzita s nejlepší webovou stránkou ze všech čtyř testovaných. Finální část práce obsahuje seznam doporučení pro vývojáře univerzitních webových stránek. Pokud tato doporučení přijmou, budou jimi vytvořené univerzitní stránky s největší pravděpodobností kvalitnější.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 204 záznamů.   začátekpředchozí200 - 204  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.