|
Analýza nákupního chování a nákupních podmínek ve městě Kutná Hora
Šťastná, Věra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Bakalářské práce analyzuje nákupní chování a nákupní podmínky ve městě Kutná Hora. Práce se zabývá situací v maloobchodu v oblasti potravin. V údovu je představeno téma práce, stanoven cíl a hypotézy práce. V první kapitole je charakterizováno město Kutná Hora a jeho okolí. Následuje popis obchodní vybavenosti města, větší maloobchodní jednotky jsou blíže představeny. Ve třetí kapitole jsou prezentovány výsledky uskutečněného dotazníkového šetření. V závěru jsou výstupy šetření shrnuty a analyzovány, zároveň jsou zhodnoceny stanovené hypotézy.
|
|
Ekonomická analýza míry vlivu stravenek na obezitu občanů
Doležalová, Kateřina ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Ježek, Tomáš (oponent)
Předmětem práce je posouzení vlivu jídelních poukazů na nadváhu občanů. Práce teoreticky analyzuje následky a dopady užívání stravenek na občana-spotřebitele z hlediska volby spotřebitele, podmínek, za nichž se rozhoduje, z hlediska teorie spotřeby a dalších faktorů a efektů, jež mají rozhodující vliv na spotřebitelovo chování. Poukazuje na jednotlivé "rizikové" činitele, které mohou být významnými podněty, jež spotřebitele ovlivňují (a to i nepřímo) a na jejichž základě pak může (ale nemusí) docházet právě ke vzniku obezity. Závěr práce je věnován otázce účinnosti a efektivnosti určité státní regulace v této oblasti.
|
| |
|
Projevy sociální stratifikace ve spotřebním chování
Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží ukázat významnost sociální stratifikace pro marketing. Jsou vysvětleny příčiny odlišného spotřebního chování jednotlivých sociálních tříd. Výzkum "Market&Media&Lifestyle -- TGI" společnosti Median spotřební chování velmi podrobně mapuje -- tato data jsou podkladem pro praktickou část, kde jsou sledovány projevy sociální stratifikace ve spotřebním chování v mnoha různých oblastech.
|
|
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu
Batulková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Jitka (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu se zaměřením na výjezdový cestovní ruch. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. Nejdříve je práce zaměřena na teoretickou část týkající se spotřebního chování, dále je rozebrána problematika cestovního ruchu a marketing služeb se zaměřením na cestovní ruch. Další stěžejní částí je výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele v cestovním ruchu založený na dotazníkovém šetření. Tyto výsledky z výzkumu jsou v další části doplněny o agenturní data. Na závěr práce je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu.
|