Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí195 - 204dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě
ČERNÝ, Jiří
Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a následné navržení zlepšení, popřípadě rozšíření reklamních prostředků a podpory prodeje v rámci možností firmy. Podpora prodeje umožňuje udržovat zákazníky a získávat nové. Doposud ve firmě probíhala podpora prodeje nárazově a individuálně, proto bylo zapotřebí stanovit pravidla, která vylepší komunikaci se zákazníkem. Nastínili jsme náklady a časovou náročnost reklamy. Definování některých problémů probíhalo za pomoci odborné literatury, jiné problémy byly řešeny pomocí pozorování. Tyto následně zjištěné informace byly řešeny bez podpory odborné literatury. Společnost Antoni obchoduje na trhu masných výrobků, kde je poměrně silná konkurence. Firma Antoni se řadí mezi středně velké firmy na trhu, proto hledá formy, jak si udržet a získat nové zákazníky. Firma se snaží rozšířit působnost po celém území České republiky, doposud působila převážně v Jižních Čechách. Firma neměla ustálenou formu reklamy a podpory prodeje, neměla informace týkající se těchto forem v písemné podobě, proto jsme se snažili ve spolupráci s managementem firmy Antoni vytvořit systém, který je jednoduchý. Management firmy je velice úzký a skládá se ze čtyř lidí, proto nemůže být příliš složitý. Dále jsme vyloučili z propagačních prostředků ve spolupráci s managementem firmy televizní a novinovou reklamu. Náklady na tyto formy reklamy byly pro naší firmu neúnosné a nebyly tak efektivní, jak si společnost představovala. Firma se zaměřila spíše na nízko nákladové prostředky, které více působí na jednotlivé zákazníky. Rozšířili jsme například reklamní předměty společnosti, soutěže a dárky. Navíc jsme zavedli pravidelné akce pro zákazníky, které by měli zvyšovat image společnosti.
Vybrané problémy vplyvu globalizácie na český automobilový priemysel
Fedor, Marek ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vlivy globalizace a jejich působení na jednotlivé oblasti českého automobilového průmyslu.Charakterizuje jev globalizace obecně i specificky z pohledu světové automobilové výrovy. Mapuje historii a vývoj automobilové výroby v České republice. Detailně zachycuje oblasti českého automobilového průmyslu, ve kterých vlivem globalizace došlo k výrazným změnám za poslení dvě dekády. Z ekonomického hlediska doplňuje vliv těchto změn na celkové postavení automobilového průmyslu v hospodářství ČR. V závěru bakalářská práce nabízí pohled na aktuální situaci v jednotlivých závodech českého automobilového průmyslu.
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Bartoš, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií maloobchodní společnosti v oblasti nákupu a prodeje zboží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické nalezneme informace týkající se obchodu a jeho funkcí, základní rozdělení obchodního sortimentu a způsoby oceňování zboží a výpočtu obchodních marží. Dále zde jsou taktéž popsány požadavky obchodníků na dodavatele, na zboží a způsoby realizací objednávek. V neposlední řadě se zde nachází popis systému HACCP a klíčových technologií využívaných v obchodě. Praktická část diplomové práce vychází z teoretického základu a je v ní řešen sortiment analyzované společnosti, jeho struktura a podíl na celkových tržbách. Po této kapitole následuje nákupní strategie, ve které je řešena organizace nákupu ve společnosti, pravomoci jednotlivých pracovníků, způsoby nákupu využívané u různých dodavatelů a jednotlivé fáze nákupního procesu. V části nazvané prodejní strategie je pak rozebrán systém cen, slevových akcí, forem prodeje a personálu společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza, kde nalezneme hlavní příležitosti a hrozby pro firmu do budoucna.
Analýza přímého prodeje ve společnosti Southwestern
Mikulík, Miroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Má bakalářská práce je zaměřená na využití přímého prodeje jako metodu distribuce a prodeje výrobků a služeb. Analyzuji produkci prodejců americké společnosti Southwestern a navrhuji možná zlepšení jejich výkonu. Teoretická část je věnována úvodu do problematiky přímého prodeje, historii, postavení v dnešním světě a profilu prodejců s využitím dostupné literatury a údajů. Část je věnována i multilevel marketingu, marketingovému mixu, obecnému popisu postupu a nakonec struktuře otázek kladených během procesu prodeje. Hlavním motivem praktické části je analýza produkce prodejců americké společnosti Southwestern, která přímého prodeje využívá k distribuci svých výrobků a služeb. Využiji interních dat, které jsem dostal k dispozici. Stručně popíši trh, na kterém se vyskytuje, produkty, komunikační mix a organizační strukturu. Závěr obsahuje doporučení ke zvýšení průměrné produkce prodejců společnosti Southwestern.
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Půčková, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat přínosy obchodního zástupce, které přináší dané firmě. Díky stáži autorky na pozici obchodního zástupce u firmy Procter&Gamble (ve spolupráci s distributorem p.k. Solvent), jež je lídrem na trhu s drogistickým zbožím, nabízí tato práce čtenářům pohled na úspěšný model osobního prodeje, jež je v této firmě využíván. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretickou část osobního prodeje a jeho organizaci. Další kapitoly jsou aplikovány na osobní prodej ve firmě Procter&Gamble (potažmo p.k. Solvent). Popisují firmy jako takové, organizaci prodeje, pilíř práce obchodních zástupců ve formě "Sedm kroků návštěv". Další části dávají praktickou ukázku z měsíce července 2010. V závěrečné kapitole zhodnocuje autorka skutečný přínos obchodního zástupce, včetně návrhů na změnu. Práce je určena zejména řídícím pracovníkům, jež uvažují o implementaci obchodních zástupců jako formu prodeje a také vedoucím managerům, jež už řídí kolektiv obchodních zástupců.
Řízení nákupu v logistice obchodní firmy
Bašta, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci je analyzováno postavení nákupu v logistice obchodní firmy a dále jsou zde rozebírány jednotlivé procesy probíhající při řízení nákupu v této firmě. Cílem práce je navrhbout zlepšení stávajího systému, která by vedla k optimalizaci nákupních procesů a činností.
Podpora prodeje a její formy ve vybraném podniku
HLAVATÁ, Renata
Tato bakalářská práce má za cíl provést analýzu podpory prodeje ve vybrané firmě - DM drogerie markt, s. r. o. a navrhnout opatření pro zlepšení na základě analýzy současné situace. Současnou situaci jsem analyzovala na základě ifnormací z firmy a dotazníkem. Výsledkem je zjištění, že společnost využívá velké množství forem podpory prodeje. Firma DM drogerie markt, s. r. o. obchoduje s drogistickým zbožím. V tomto odvětví je velká konkurence. Společnost se snaží nejen získat si zákazníky, ale i udržet si stávající. Podpora prodeje a reklama jsou obrazem společnosti.
Simplexový algoritmus v projektování výroby
GUROVIČOVÁ, Eva
Cílem bakalářské práce bylo aplikovat simplexový algoritmus v projektování výroby. Simplexový algoritmus byl použitý v případové studii, která byla zaměřena na zemědělský podnik s rostlinnou a živočišnou výrobou. Výroba je tvořena pěstovanými plodinami a chovem hospodářských zvířat. Maximalizační účelová funkce byla tvořena ziskem (resp. ztrátou) z jednotlivých komodit výroby. Záměrem bylo rozložit rostlinnou a živočišnou výrobu tak, abych získala co nejefektivnější způsob využití osevní plochy, který mi případová studie umožnila.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí195 - 204dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.