Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 139 záznamů.  začátekpředchozí128 - 137další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Tvorba výnosů podniku a determinující faktory
HRUŠKA, Václav
Cílem práce je klasifikovat podnikové výnosy a jejich evidenci. Zmapovat faktory, které ovlivňují tvorbu výnosů a posouzení, jak využít kategorii výnosů k hodnocení podnikové výkonnosti. Na základě účetních výkazů zkonstruovat poměrové ukazatele. Pomocí analýzy jejich vývoje identifikovat faktory, které pozitivně a negativně ovlivňují velikost výnosů a podnikovou výnosnost.
Analýza návštěvnosti pražských kin
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Návštěva kina byla velkým fenoménem a oblíbenou zábavou ve 20. století, je tomu tak ale i v moderní době 21. století? Stále se natáčí nové filmy, které můžeme vidět v kinech. Vývoj návštěvnosti kin je však v posledních letech velmi nejistý a kolísavý. Proto jsem se rozhodla v této práci věnovat bližší analýze návštěvnosti pražských kin. Praha má ze všech českých měst nejvíce kin a potenciální divák má tedy skutečně široký výběr, i proto je tedy zajímavé prozkoumat blíže návštěvnost v pražských kinech. Cílem práce je tedy zjistit a blíže analyzovat, jak se vyvíjela návštěvnost pražských kin v posledních šesti letech, dále porovnat návštěvnost a tržby kin klasických a multikin a na základě těchto zjištění pak formulovat odhady vývoje návštěvnosti do budoucna a také vymyslet rady, které by kinům pomohly přilákat více diváků. Pomocí dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu pak zjistím, jak často chodí Pražané do kina a také tímto výzkumem získám bližší informace o charakteristikách návštěvníků kin.
Účinnost vybraného reklamního prostředku pro vybranou firmu
TANCEROVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení účinnosti vybraného reklamního prostředku ve vybrané firmě ? živnostníky Jiřího Bauera a Jana Lhotáka, podnikající pod názvem firmy RamoEfect. Na základě zjištění navrhnout jistá opatření, např. použití vhodnějšího reklamního prostředku. Ve vlastní části práce je charakterizována firma, její vznik, vývoj, byly popsány prodejny, které firma vlastní a činnost, kterou se zabývá. Dále byla představena konkurence, dodavatelé a odběratelé.
Determinanty tržeb a návštěvnosti obchodního centra
Kadlec, Martin ; Bolcha, Peter (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Tato práce analyzuje determinanty ovlivňující tržby obchodního centra a poptávku po návštěvnosti centra na datech konkrétního obchodního centra z let 2007-2011. Na základě dat pětileté měsíční časové řady jsou sestaveny dva modely tržeb, jeden sledující tržby na zákazníka, v druhém modelu jsou vysvětlovanou proměnnou tržby obchodního centra vztažené k indexu tržeb maloobchodníků. Pro model analyzující poptávku po návštěvnosti jsou data tvořena pětiletou denní časovou řadou. Pro oba typy modelů jsou v teoretické části identifikovány proměnné, které mohou mít na vysvětlované proměnné významný vliv. Modely jsou odhadnuty metodou nejmenších čtverců. Ve všech modelech se jako významný faktor projevují sezónní vlivy. V modelech tržeb jsou dále potvrzeny hypotézy o vlivu konkurence, v modelu poptávky po návštěvnosti jsou jako další významné faktory identifikovány vlivy počasí, či marketingu. Jako nevýznamné byly naopak překvapivě vyhodnoceny ekonomické proměnné, což může být dáno relativně krátkou dobou pozorování. Limitujícím faktorem všech modelů je také dataset čítající pouze jedno obchodní centrum, což neumožňuje komplexně prozkoumat další významné vlivy ovlivňující tržby i návštěvnost obchodních center.
Analýza strategie vybrané firmy
Rusňáková, Jarmila ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Adamec, Ladislav (oponent)
Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část je teoretická a zabývá vývojem cestovního ruchu, podnikatelskou strategií v oblasti hotelnictví a marketingovým mixem. Druhá část je praktická a je zaměřená na analýzu podnikatelské strategie hotelu Smaragd. V rámci podnikatelské strategie jsou analyzovány silné a slabé stránky hotelu, konkurence, výnosy a náklady a marketingový mix. Na základě analýzy jsou navržena možná řešení budoucí vývoje hotelu.
Výkaz zisků a ztrát a jeho vypovídací schopnost
LIDOVÁ, Renata
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení výkazu zisku a ztráty a jeho vypovídací schopnosti. V teoretické části charakterizuji účetní závěrku, zabývám se problematikou nákladů a výnosů a metodikou sestavení výkazu zisku a ztráty. V praktické části se zaměřuji na účtování účetních operací nákladů a výnosů, které ovlivňují vypovídací schopnost tohoto výkazu a zjištění daňové povinnosti podnikatelského subjektu. Dále se zaměřuji na analýzu vypovídací schopnosti. Zanalyzuji daňové dopady nákladů a výnosů, výsledků hospodaření.
Výsledovka - obsah a vypovídací schopnost
PIXOVÁ, Kateřina
Praktická část je věnována analýze účetní závěrky ve vztahu na povinnost auditu společnosti, rozbor nákladů a výnosů ve spojitosti s povinností auditu. Jak ovlivní výsledovku prodej pohledávek a závazků faktoringové společnosti, oceňování zásob, tvorba opravných položek a rezerv, kalkulace, finanční leasing. Sledovaná společnost využívá služeb faktoringu, který nejvíce ovlivňuje její povinnost ověření účetní závěrky auditorem. Společnost je akciovou společností zabývající se obchodní činností zaměřenou na oblast lesnictví - nákup a prodej dřevní hmoty. Dále poskytuje služby v lesním hospodářství, především těžební a pěstební činnosti a dopravu dřevní hmoty.
Tržby z prodeje zboží a jejich uznání podle ČSÚ, IAS, US GAAP; dopad na výsledek hospodaření podniku
HAJDŮCHOVÁ, Jana
Tato diplomová práce se týká tržeb z prodeje zboží podle českých účetních standardů, IFRS a US GAAP. V jednotlivých kapitolách je rozebrána otázka zboží {--} jeho vymezení a oceňování, dále otázka nákladů a výnosů z jeho prodeje. Největší část práce je věnována uznání tržeb z prodeje zboží. Nejprve byly charakterizovány a analyzovány jednotlivé metody vykazování tržeb, které byly vhodně doplněny konkrétním případem aplikovaným na ČSÚ, IAS a US GAAP s doplněním dopadu do výsledku hospodaření podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 139 záznamů.   začátekpředchozí128 - 137další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.