Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Consumer behaviour on the market with meat in Libya
Elghawi, Elshames
Abstrakt ELGHAWI, E. Chování spotřebitelů na trhu s masem v Libyi. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce bylo charakterizovat chování libyjských spotřebitelů při nákupu masa a masných produktů. K dosažení tohoto cíle byla prostudována dostupná sekundární data a proveden sběr dat primárních prostřednictvím dotazníkového šetření v období listopad 2014 až duben 2015 v Libyi. Pro všechny proměnné byly vypočteny četnosti, pro vybrané i průměry a hodnoty modů a mediánů. Spotřeba masa je v Libyi vysoká, nejvíce konzumované maso je kuřecí, skopové a velbloudí.
Chování spotřebitele na trhu s regionálními a bio potravinami
Fiala, Jan
Chování spotřebitele na trhu s regionálními a bio potravinami. Mendelova Univerzita v Brně, 2016. Práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s bio a regionálními potraviny s důrazem na jejich originální značení. Praktická část je realizována pomocí kvalitativních výzkumných metod eye-trackingu a hloubkových rozhovorů. Z výsledků práce plyne popis nákupního chování na trhu s bio a regionálními potravinami s ohledem na originální značení. Práce také poskytuje doporučení do praxe v oblasti značení nekonvenčních potravin.
Vliv online komunikace na tvorbu obchodní strategie
Růža, Štěpán
Diplomová práce se věnuje problematice sociálních sítí Facebook a Instagram jako formy podpory prodeje na trhu s elektronikou. Využitím metod dotazníkové-ho šetření a hloubkových rozhovorů byly identifikovány determinanty úspěšné komunikace na sociálních sítích. Pozornost byla zaměřena na vnímání propagace u spotřebitelů generace Y na sociálních sítích, motivaci k sledování firemních pro-filů a identifikaci faktorů k rozhodnutí o nákupu elektroniky. Výstupem práce je doporučení pro tvorbu obchodní strategie na sociálních sítích pro zainteresované subjekty na trhu s elektronikou.
Správanie spotrebitel'a pri nákupe mliečnych produktov v maloobchodnom reťazci Tesco
Moravčíková, Mária
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2015. Bakalářská práce je zaměřená na in store komunikaci, spotřebitelské chování při nákupu mléka a mléčných produktů v prodejně Tesco. Je založená na faktorech, které ovlivňují spotřebitele při nákupu, jako jsou cena, značka, obal a podpora prodeje. Dále se zabývá visual merchandisingem a jeho vlivem na chovaní spotřebitele. Na získaní údajů k marketingovému výzkumu byl použitý osobní dotazník, který vyplňovali zákazníci přímo v prodejně při nákupu. Výsledky jsou zobrazené v grafech a následně analyzované.
Marketingová doporučení provozovatelům office parků k oslovení segmentu SME
Svoboda, Adam
Práce se zabývá marketingovými možnostmi pronajímatelů kancelářských komplexů směřovanými zejména k oslovení segmentu SME. Kancelářské prostory jsou nedílnou součásti našich životů i velké části ekonomické reality. Práce se zabývá charakteristickými vlastnostmi odvětví pronájmu kancelářských prostor a typologií segmentu SME jako potenciálního cílového trhu. Marketing B2B trhů a marketing služeb jsou hlavními teoretickými východisky. Pomocí kvalitativního a kvantitativního šetření je popsáno nákupní chování a rozhodovací proces zákazníků. V závěrečné části se práce věnuje analýze získaných dat a formulaci závěrů a doporučení pro marketingové aktivity pronajímatelů moderních kancelářských budov.
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Praunspergrová, Dominika
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelek při koupi přírodní kosmetiky v rámci České republiky se zaměřením na přírodní pleťovou kosmetiku. Cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty působící na tomto trhu v České republice, a to na základě identifikování faktorů, které ovlivňují spotřebitelky při koupi přírodní pleťové kosmetiky. Cíle je dosaženo za pomocí analýzy sekundárních dat a zpracování dat provedeného dotazníkového šetření prostřednictvím základních popisných statistik, kontingenčních tabulek a stanovených hypotéz. Výsledky jsou poté formulovány do marketingových doporučeních pro subjekty působící na trhu přírodní kosmetiky.
Nákupné správanie tehotných žien na trhu s potravinami na Slovensku
Čuchranová, Andrea
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním těhotných žen na trhu s potravinami na Slovensku. Cílem práce je navrhnout doporučení pro prodejce působící na sledovaném trhu, které by mohly vést ke zvýšení zákaznického komfortu a ulehčení nákupů těhotným ženám. K naplnění cíle je potřebné charakterizovat nákupní chování těhotných žen, identifikovat faktory, které jej ovlivňují, a také odhalit problémy či překážky, s kterými se ženy v průběhu nákupního procesu střetávají. Nákupní chování nastávajících maminek je analyzované na základě primárních dat z dotazníkového šetření (n = 124) a hloubkových rozhovorů (n = 35). V závislosti na získaných výsledcích provedeného výzkumu jsou navrhnuté doporučení týkající se jak interiéru a exteriéru kamenných prodejen, tak i online rozvozu potravin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.