Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Use of responsive design in the design application
Puškár, Ján ; Albrecht, Jakub (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je orientovaná na komparaci nejpoužívanějších přístupů k prezentování webového obsahu na mobilních zařízeních, s cílem umožnit efektivní rozhodování o způsobu prezentace obsahu. Práce se v první části věnuje vzniku responzivního dizajnu a jeho pilířům. Dále se práce zabývá všeobecným posouzením vhodnosti využití responzivního dizajnu a identifikací odlišností v provozování klasické webové stránky, stránky s mobilní verzí a responzivní stránky. Další část práce je věnovaná praktické demonstraci implementace responzivního dizajnu při tvorbě nové responzivní stránky. Práce obsahuje popis pracovního postupu a výsledky testování.
Responzivní webdesign
Hnízdil, Jakub ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Rosík, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na responzivní webdesign. Jejím hlavním cílem je poskytnout ucelený pohled na tvorbu webových stránek právě v tzv. responzivním provedení a tím jejím čtenářům předat povědomí nejen o samotném pojmu responzivní webdesign, ale také i o jiných způsobech vytváření mobilních webů. Dále se tato práce zabývá sestavením přehledu a porovnání vybraných technologií a frameworků s podporou tvorby responzivních webových stránek. Každé skupině technologií či postupů je věnována samostatná kapitola tak, aby se čtenář mohl jednoduše a přehledně vracet k jednotlivým pojmům. Po přečtení této práce by si měl čtenář odnést nejen podrobné znalosti v oblasti responzivního webdesignu, ale také rady a návody pro tvorbu webových stránek a pro rozhodování při volbě jednotlivých druhů technologií, které je možné při tvorbě webových stránek využívat.
Grafický design mobilního webu
Košťál, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem grafického designu webu optimalizovaného pro mobilní telefony. Na úvod jsou popsány charakteristické rysy mobilních telefonů a jejich uživatelů z hlediska, které je důležité při návrhu grafického designu. Následně je popsán mobilní web a jeho možné alternativy. Po tomto úvodním seznámení následuje kapitola věnovaná přímo grafickému designu mobilního webu (obecné principy, specifika, rozvržení, doporučení). Tyto teoretické poznatky jsou využity při návrhu grafického designu na konkrétním případě formou případové studie. K řešení grafického návrhu mobilního webu byl vybrán Integrovaný studijní informační systém Vysoké školy ekonomické v Praze. Mezi uživateli informačního systému byl proveden průzkum, který byl zaměřen na studenty a šetřil, zdali přistupují ke školnímu informačnímu systému prostřednictvím mobilního telefonu, pociťují absenci jeho mobilní verze, a které aplikace informačního systému nejvíce využívají. Na základě provedeného výzkumu je stanovena informační architektura, podle které je navržen grafický design základních obrazovek mobilní verze webu školního informačního systému. V závěru bakalářské práce je finální návrh prezentován vybraným studentům, kteří zhodnotí informační architekturu a grafický design základních obrazovek webu aby bylo možné prokázat, že na základě provedeného průzkumu mezi studenty byly navrženy takové výstupy, které jsou v souladu s potřebami studentů.
Framework jQuery pro mobilní zařízení
MAREŠ, Karel
Tato bakalářská práce má za cíl zanalyzovat problematiku nasazení frameworku jQuery pro mobilní zařízení. Práce se zabývá výzkumem, zda studenti vysokých škol využívají svůj mobilní telefon k prohlížení internetových stránek a zda jsou tyto stránky z pohledu uživatele mobilního zařízení dostatečně přístupné a přívětivé. Na základě výsledků z proběhnutého výzkumu se tato práce dále zaměřuje na popis implementace webových komponent, které mají vliv na celkovou míru uživatelské přístupnosti a přívětivost webových stránek, pomocí frameworku jQuery Mobile.
Vývoj webových aplikací pro provoz na mobilních telefonech
Lehovec, Jakub ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá postupy a technologiemi, které jsou využívány pro tvorbu mobilních webových aplikací. Práce je zaměřena především na web pro dotykové telefony. Na začátku práce jsou vysvětleny rozdíly mezi mobilním telefonem a osobním počítačem. Jejich rozdíly jsou srovnány hlavně z hlediska ergonomie při prohlížení webových stránek a technologických omezení, které s prohlížením webu souvisí a definuje hlavní problémy webu pro mobilní zařízení. Hlavní část práce popisuje postupy pro vývoj mobilního webu z hlediska technologického i z hlediska designu. Jsou popsány postupy pro správný design, který zlepšuje ergonomii na dotykových zařízeních. Práce se také zabývá softwarovými technologiemi určenými pro vývoj mobilního webu. V práci jsou srovnány rozdíly mezi webovou a nativní aplikací a předvedeny nástroje pro nativní vývoj s webovými technologiemi. V závěru práce je předveden vývoj nativní aplikace a různé postupy vývoje mobilních webových aplikací.
Přístupy pro tvorbu mobilního webu
Staněk, Martin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se zabývá analýzou způsobů realizace webových stránek přizpůsobených pro výstup na mobilní zařízení. V úvodní kapitole jsou formulovány teoretické poznatky z oblasti mobilních zařízení spolu s přehledem současného stavu mobilního trhu. Dále jsou zkoumány různé metody tvorby webových stránek pro mobilní zařízení. Na základě výsledků analýzy je implementován prototyp webové stránky, na kterém jsou demonstrovány vybrané postupy.
Mobilní webová analytika - Nástroj pro analýzu návštěvnosti mobilního portálu
Joha, Miroslav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Prošek, Martin (oponent)
Práce se věnuje analýze nástrojů na zpracování logů mobilního webového portálu, které by bylo možné použít pro vytváření reportů návštěvnosti a vykazování požadovaných metrik. Oblast zahrnuje kromě webové analytiky také problematiku mobilního webu a klientských zařízení. Hlavním cílem práce je analyzovat možnosti existujících produktů určených pro zpracování webových logů a vybrat vhodné existující nebo navrhnout nové řešení, které by vyhovovalo definovaným požadavkům a také omezením, která jsou dána prostředím, ve kterém je provozována portálová platforma. Teoretická část představuje problematiku webové analytiky a prostředí mobilního webu, kdy jsou popsány základní koncepty, metriky a metody získávání dat o návštěvnosti webových sídel a přiblíženy základní principy a specifika mobilního internetu. Znalosti základů web analytiky a problematiky mobilního webu jsou potřebné pro schopnost kritického posouzení možností nástrojů představených v praktické části. V praktické části jsou popsány technické detaily provozního prostředí mobilního portálu m.o2.cz v rozsahu nezbytném pro tuto práci, definovány požadavky na výstupy reportovacího nástroje a následuje rešerše hotových řešení, které lze pro tento účel použít. Poslední část práce je věnována již realizaci samotného řešení včetně detailů zpracování provozních dat. Výstupem práce je, kromě přiblížení oblasti mobilní web analytiky pro širší publikum v teoretické části, především analýza a specifikace požadavků na reportovací nástroj nad mobilním webovým portálem a také navržení řešení a supervize nad implementací a jeho nasazením v reálném provozu.
Formáty webové reklamy přizpůsobené mobilním zařízením
Bártík, Radovan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Seman, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá přizpůsobením webové reklamy mobilním zařízením. Shrnuje jeho důvody a východiska a porovnává používané standardy. Vedle v současnosti převažujícího standardu sdružení Mobile Marketing Association zmiňuje i další současné a minulé formáty. V závěrečné části se autor pomocí kvantitativního šetření snaží nalézt rozdíly v použití mobilní webové reklamy ve vybraných evropských zemích, případně závislost míry a typu používané reklamy na souvisejících demografických ukazatelích. Tato závislost zjištěna není, ale přesto jsou výstupem výzkumu důležité informace o používaných reklamních formátech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.