|
Java Grid Computing aneb jak určit velká prvočísla
PAPEŽ, Petr
Bakalářská práce se zabývá hledáním Mersennových prvočísel za pomoci technologie Grid Computing. Cílem práce je zprovoznění frameworku pro provádění síťových výpočtů a implementace algoritmu pro hledání velkých Mersennových prvočísel. Součástí práce je teorie hledání Mersennových prvočísel a historické techniky hledání Mersennových prvočísel, popis projektu GIMPS a dosažené výsledky, popis technologie Grid Computing a možnosti programu Mathematica 7 pro řešení problému hledání Mersennových prvočísel.
|
| |
|
Analýza obchodní strategie retailingové firmy Globus na českém trhu
Jáč, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je retailingová společnost Globus a její obchodní politika na českém trhu. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnována představení společnosti Globus a jejímu postavení na českém trhu. Druhá kapitola se zabývá marketingovou strategií společnosti. Třetí kapitola vyhodnocuje dotazníkové šetření, které proběhlo ve dvou hypermarketech společnosti Globus. Práce popisuje specifický přístup společnosti Globus na českém retailingovém trhu. Závěrem práce je, že firma Globus má díky své politice orientované na co největší pohodlí zákazníka dobré předpoklady uspět na stále více konkurenčním českém retailingovém trhu.
|
|
Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
|