Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce karbonové korunky pro vidlici jízdního kola
Gallo, Dominik ; Čípek, Pavel (oponent) ; Košťál, David (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problémami a riešeniami konštrukcie korunky na vidlici cestného bicykla. Ponúka prehľad možných realizácií od počiatočného návrhu až po finálnu súčiastku. Výstupom bude korunka vyrobená lisovaním karbónového kompozitu v zápustkovej forme. Na realizáciu prototypu formy bude použitý rapid prototyping – Fused Deposition Modeling.
Cyklistická doprava v České republice – legislativa, dokumenty a iniciativy podporující její rozvoj
Blažková, Gabriela
Článek představuje současný stav legislativy a dalších dokumentů týkající se cyklodopravy v České republice. Jsou zde uvedeny důležité dokumenty a projekty, které se zabývají zlepšením cyklistické situace v našich městech.
Bezpečnostní výbava pro motorkáře
Všianský, Michal ; Svítil, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem řešil problém zjednodušení přenosu a uskladnění motocyklové helmy. Jedná se o helmu pro motocykly nižší kubatury, určené především do městského provozu, u kterých často nebývá dostatečný úschovný prostor pro uložení přilby při opuštění motocyklu. Toto téma jsem si vybral proto, že motorky patří mezi mé hlavní zájmy, a vím, jak je nepříjemné pohybovat se po městě, škole či práci neustále s přilbou v ruce, jelikož se nevleze do batohu ani standardní osobní skříňky ve školních šatnách či fabrikách. Helma, kterou jsem vytvořil, při složení zmenší svůj objem přibližně o 40%, a tím velice usnadní přenos a umožní vložení do úložních prostor, skříněk či příručního zavazadla (batoh, kabelka,...), které, jak z vlastních zkušeností vím, motorkáři vozí s sebou. Skelet i polstrování přilby je rozděleno do čtyř částí (horní, dvě boční a zadní), které umožňují složení. Polstrování bočních částí jednoduchým ohybem zaplní vnitřní prostor horního dílu, dále se boční skelet zasune do horní dvouplášťové části a nakonec se poslední zadní část, uchycená ke zbytku přilby panty, ohne dovnitř přilby, čímž zakryje již zmiňované polstrování boků, a tak zabrání jejich poškození. Celé se to zajistí stahovacím páskem, který rovněž slouží k upevnění přílby k hlavě. V rozloženém stavu je vše zajištěno zámky, které propojují zadní části s bočními. Skelet přilby je vytvořen z kevlaru, který kompenzuje přidanou váhu, ale zároveň zachovává dostatečnou pevnost. Díky dvojitému plášti, umožňujícím uschování boků, je pevnost a tím i bezpečnost vetší, než u normální přilby. Tvar helmy je tvořen v jednoduché koncepci a aerodynamickém tvaru. Všechny detaily, prolnutí a extrudování povrchu mají své opodstatnění. V dolní části je materiál rozšířen kvůli zámkům, ve střední části rozšíření slouží proti prolomení vysunutých boků a výstupky na vrchu helmy umožňují chlazení a větrání hlavy. Pro prezentaci bakalářské práce vytvářím neskladatelný model 1:1. Skelet je vytvořen pomocí 3D tisku a následně barevně upraven. Polstrování frézované na CNC stroji z extrudovaného polystyrénu bude doplněno molitanem a potaženo látkou. Štít, chránící oči, bude vakuovaný z bezbarvého plastu.
Monitoring cykloturistiky v ČR
Schlechter, Vojtěch ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Mourek, Daniel (oponent)
Zaměřit se na cyklostezky a cyklotrasy a jejich financování, odvětví obchodu cyklistiky, kolo jako dopravní prostředek, terénní cyklistiku, cyklistu jako spotřebitele a doplnit toto vlastním průzkumem, to je hlavní cíl této práce. Zmapovat celkovou situaci v cyklistice a potažmo cykloturistice a zjistit co chybí k plné funkčnosti systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.