Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití technologií data mining v rámci interaktivního smlouvání v retailu
Waldmannová, Lenka ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití technologií data mining v rámci interaktivního smlouvání v retailu s bližším zaměřením na implementaci datových modelů a s tím souvisejících pravidel, která podporují interaktivní smlouvání se zákazníkem. Cílem diplomové práce je připravit návrhy datových modelů, výpočtů a pravidel, které vstupují do procesu smlouvání se zákazníkem. Připravené výstupy jsou užity v demo aplikaci "Smlouvání" a její aplikování je představeno na demonstračních příkladech. Práce je členěna do dvou hlavních oblastí -- teoretického vymezení práce a analytického zpracování. Do teoretického vymezení práce je zahrnuta rešerše dostupných prací (zdrojů), jejichž prostřednictvím budou charakterizovány jednotlivé tematické celky práce - Customer Intelligence, Customer Lifetime Value, Data mining, interaktivní marketing, vyjednávací techniky a nastavení ceny. Analytické zpracování je zaměřeno na praktické využití nabytých poznatků. Jedná se o výpočet vybraných hodnot, jejich zpracování a aplikace v rámci procesu smlouvání se zákazníkem. Na závěr budou vyhodnoceny získané výsledky, dosažení cíle a navrženy doporučení pro rozvoj nebo úpravu řešení. Očekávaným přínosem aplikace je její využití v rámci vyjednávání obchodníka se svými zákazníky, aniž by se realizovaným nákupem dostal obchod dohodnutou cenou pod své náklady. Jedná se o zajištění interakce, kdy je zákazníkovi umožněno vyjednávat o ceně zboží, ale zároveň obchodník zajistí, aby na smlouvané ceně neprodělal. Přínosem řešení je podpora spokojenosti zákazníka s ohledem na finanční zájmy maloobchodu.
Behavior analysis of unskilled negotiators during negotiation
Szabó, Tomáš ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Jusko, Roman (oponent)
Diplomová práce se pokouší o zmapování strategie vyjednávaní mezi nezkušenými vyjednávači a nalezení těch strategií, využívaných nezkušenými vyjednávači, které zabraňují dosáhnutí nejefektivnějšího výsledku. Poukázáním na tyto nesprávné vyjednávací strategie, chce nasměrovat akademiky k eliminaci těchto strategií při budoucí výuce vyjednávacích strategií. Teoretická základna diplomové práce poukazuje na teoretickou stánku strategií spojených s vyjednáváním, mapuje prvky, styly a postupy vyjednávaní, které jsou ve vyjednávaní využívané. Praktická část detailně interpretuje výsledky zjištěné z výzkumu, který bol realizovaný prostřednictvím aplikace vyjednávací simulace do vyučovaní předmětu Tréning sociálních a manažérských dovedností v pěti simulačních seminářích, které se uskutečnili v zimním semestru ročníku 2013/2014.
Smlouvání - proč je v různých sektorech a oblastech obchodu různě rozšířené?
Bejdová, Markéta ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Šťastný, Daniel (oponent)
Práce se zabývá faktory vedoucími ke smlouvání v České republice, a to konkrétně těmi, z jakých důvodů je v různých sektorech a oblastech trhu rozšířeno. Tento problém je řešen empiricky, s pomocí metody nejmenších čtverců. Data k provedení této práce jsou získána z dotazníkového šetření, vlastního průzkumu trhu a informací o prodejnosti vybraného zboží. Z výstupu regrese se nepodařilo vyvrátit základní hypotézu, že možnost cenové diskriminace vede k vyšší pravděpodobnosti smlouvání a naopak vysoký růst transakčních nákladů na smlouvání vede k stanovení pevné ceny. Dále je zde uveden alternativní přístup, který se s pomocí dalšího dotazníkového šetření snaží zjistit, jestli smlouvání není rozšířeno spíše na základě místa prodeje. Z tohoto výzkumu plyne, že respondenti očekávají největší pravděpodobnost výskytu smlouvání na tržnicích. Zároveň se zdá, že ze zkoumaných vlastností má největší dopad na pravděpodobnost smlouvání velikost obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.