Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Deskový most přes místní potok
Olšák, Martin ; Hochman, Dominik (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh deskového mostu o jednom poli přes místní potok. Nosná konstrukce je z předpjatého betonu a její délka je 18,00 m. Zatížení je vypočteno pomocí softwaru Scia Engineer 2013.1 a porovnáno s ručním výpočtem. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2.
Návrh trámového mostu o jednom poli
Podškubka, Patrik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nové mostní konstrukce, hospodárné a bezpečné, nad stávající komunikací S7,5 dle současně platných norem a předpisů. Ze tří navrhovaných variant byla vybrána varianta předpjatého dvoutrámového mostu o jednom poli s délkou přemostění 26,750m. Kategorie převáděné komunikace je S7,5.
Železniční most přes řeku Svitavu
Findura, David ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh jednokolejného železničního mostu přes řeku Svitavu. Ze tří navrhovaných variant byla jako nejhospodárnější a nejlépe proveditelná zvolena varianta 2 - dvoutrámový předpjatý most o jednom poli. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Deskový most v obci Vlaské
Zemánek, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh kolmého silničního mostu přes řeku Moravu ve Vlaském. Mostní objekt převádí komunikaci 2. třídy II/312, kategorie komunikace je S7,5. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Varianta č.2. byla vybrána k širšímu zpracování. Jedná se o dodatečně předpjatou desku výšky 0,900m a délky 20,850m s náběhy. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA engineer 2015. Návrh a posudky konstrukce jsou prováděny dle platných norem a předpisů.
Obloukový most přes dálnici
Olšák, Martin ; Trenz, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh obloukového mostu přes dálnici. Byla zvolena samokotvená konstrukce s rozpětím oblouku 60 m a lichoběžníkovou mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí softwaru Scia Engineer včetně časové analýzy fází výstavby. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most na místní komunikaci přes silnici II/464
Zalubel, Tomáš ; Nečas,, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší most na místní komunikaci přes silnici II/464. Konstrukce je navrhována ve třech variantách. Vybraná byla předpjatá desková konstrukce délky 24 metrů uvažovaná jako prostý nosník. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA. Konstrukce je posuzována podle platných norem. Byl zanedbán výpočet s vlivem časové analýzy.
Deskový most v Újezdu u Brna
Dočkal, Miloš ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je navrhnout mostní konstrukci v Újezdu u Brna. Most je součástí místní komunikace a slouží k převedení dopravy přes řeku Litavu. Mostní konstrukce je navržena ve dvou variantách. Vybraná varianta je předpjatá betonová deska o délce 19,8 metrů a šířce 5,6 metrů. Výpočet zatížení je řešen v programu Scia Engineer 2012 a hodnoty jsou ověřeny ručním výpočtem. Konstrukce je posuzována ručně podle Eurokódu.
Silniční most přes řeku Budišovku
Drabina, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvořit návrh silničního předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Studie byla zpracována ve třech variantách, z nichž jedna byla vybrána pro podrobné zpracování. Rozpětí mostu je 17,0 metrů. Vybraná varianta byla posouzena na na mezní stavy únostnosti a mezní stavy použitelnosti dle ČSN EN 1992-2.
Deskový most v Českém Krumlově
Luberová, Lucie ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářská práce je návrh nové nosné mostní konstrukce v Českém Krumlově přes řeku Polečnici. Objekt se nachází na komunikaci 1. třídy I/39, na 13,027 kilometru. Cílem je návrh kolmé konstrukce o jednom poli, který je vypracován ve třech různých variantách. První variantou je deska z dodatečně předpjatého betonu proměnné výšky dosahující max. 0,950 m. Druhá varianta je sestavena z prefabrikovaných nosníků VSTI 2000-21/0,9 spřažených s železobetonovou deskou o tloušťce 0,200m. Třetí varianta je taktéž z prefabrikovaných nosníků T93-21/0,85 spřažených s železobetonovou deskou o tloušťce 0,200m. Pro podrobné posouzení byla vybrána první varianta s délkou přemostění 18,080m. Výpočet účinků zatížení je proveden pomoci počítačových softwarů Scia Engineer 14, IDEA StatiCa a porovnán s ručním výpočtem dle platných norem.
Návrh železničního rámového mostu
Findura, David ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh dvoukolejného železničního rámového mostu přes údolí. Ze tří navrhovaných variant byla zvolena varianta 1 - předpjatá rámová konstrukce proměnného trámového průřezu. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.