Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.30 vteřin. 
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady Kodak EasyShare Z612
Michálek, Viktor ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou manuálu a simulátoru digitálního fotoaparátu Kodak EasyShare Z612. Hlavním cílem těchto materiálů je sloužit jako podpora pro výuku na univerzitě třetího věku. První část popisuje problematiku digitální fotografie a výběr technologií vhodných pro implementaci. Druhá část popisuje jednotlivé etapy tvorby simulátoru. V závěru práce jsou probrány dosažené výsledky a navržena možná budoucí rozšíření.
Transformace deskové hry Murbach na počítačovou hru
Mikuláštík, David ; Lojda, Jakub (oponent) ; Krčma, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá převodem deskové hry na počítačovou hru a její implementací. Shrnuje pravidla původní hry a rozebírá problematiku jejich převodu na pravidla počítačové hry. Popisuje praktické aspekty implementace a využití návrhových vzorů. Vyhodnocuje zpětnou vazbu a navrhuje další vývoj hry.
Cyklistický/běžecký tréninkový deník využívající GPS data
Skalický, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem praktické části práce je vytvořit aplikaci s vhodným grafickým uživatelským rozhraním, která bude umožňovat import tréninkových dat z GPS zařízení. Dále bude vytvářet grafické a statistické výstupy dosažených výsledků s možností jejich exportu do HTML a formátu podporovaného tabulkovými procesory. Teoretická část práce se týká úvodu do vedení a zaznamenávání tréninku, krátkého popisu funkce GPS systému, popisu formátu pro ukládání získaných GPS dat a návrhu aplikace.
Informační systém zubní ambulance
Reisenauer, Klára ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh a implementácia informačného systému zubnej ambulancie . Jedná sa o desktopového klienta pre platformu Windows. Informačný systém je postavený na databázovom serveri typu MySQL a je implementovaný objektovo orientovaným jazykom C# s využitím .NET a Entity frameworku . Uživateľské rozhranie je implementované technológiou Windows Presentation Foundation( WPF ).
Framework pro testování grafického uživatelského rozhraní
Báča, Erik ; Kučera, Jan (oponent) ; Kocnová, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce popisuje vývoj frameworku určeného k testování grafického uživatelského rozhraní pomocí algoritmů z oblasti Soft Computingu. Vývoj je rozdělen do čtyř fází. První fáze se týká seznámení s již existujícími frameworky pro testování GUI a jejich rozboru. V druhé fázi proběhne výběr vhodných nástrojů pro vývoj, vhodných algoritmů a návrh implementace. Třetí fáze se následně zabývá samotnou implementací frameworku a v poslední fázi proběhne otestování systému, zhodnocení dosažených výsledků a návrh možných rozšíření.
Informační systém zubní ambulance
Reisenauer, Klára ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh a implementácia informačného systému zubnej ambulancie . Jedná sa o desktopového klienta pre platformu Windows. Informačný systém je postavený na databázovom serveri typu MySQL a je implementovaný objektovo orientovaným jazykom C# s využitím .NET a Entity frameworku . Uživateľské rozhranie je implementované technológiou Windows Presentation Foundation( WPF ).
Vývoj aplikace pro řešení úloh lineárního programování pomocí nástroje Microsoft Solver Foundation
VYSUŠIL, Pavel
Práce popisuje vývoj počítačové aplikace, hry Sudoku, obsahující modul pro automatické vyřešení úlohy. Ten je navržen na základě matematického modelu definovaného jako úloha lineárního programování a řešen metodou Simplex. Při implementaci úlohy byl použit nástroj pro matematické modelování Microsoft Solver Foundation. Popsány jsou teoretické základy potřebné pro implementaci problému, včetně vytvoření matematického modelu, technologie použité při vývoji a vlastní struktura a fungování aplikace.
PC aplikace pro návrh animačních scénářů pro animované funkce světlometů.
Kalina, Michal ; Macho, Tomáš (oponent) ; Valach, Soběslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou uživatelsky přívětivé počítačové aplikace, která umožní jednoduchým a intuitivným způsobem vytváření animačních scénářů pro světlomety používané v automobilovém průmyslu. Součástí řešení je také vizualizace těchto scénářů za využití miniaturního deskového počítače Raspberry PI a vhodného zobrazovacího zařízení.
Počítačové řízení klimatické komory
Pálka, Václav ; Kubinec,, Peter (oponent) ; Frýza, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o návrhu a konstrukčním provedení zařízení pro řízení teplotní zkoušky v klimatické komoře Heraeus a tvorbě softwaru pro obsluhu zařízení. Práce podrobně popisuje, jak návrh a konstrukci Interface pro klimatickou komoru, pomocí kterého bude možné spustit automatizovanou testovací sekvenci, tak vývoj firmware a obslužného softwaru pro spuštění teplotního testu.
Transformace deskové hry Murbach na počítačovou hru
Mikuláštík, David ; Lojda, Jakub (oponent) ; Krčma, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá převodem deskové hry na počítačovou hru a její implementací. Shrnuje pravidla původní hry a rozebírá problematiku jejich převodu na pravidla počítačové hry. Popisuje praktické aspekty implementace a využití návrhových vzorů. Vyhodnocuje zpětnou vazbu a navrhuje další vývoj hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.