Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální programování robotických aplikací
Ling, David ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozšířením funkcionality systému ARTable, který je postavený na frameworku ROS. V rámci práce bylo rozšířeno uživatelské rozhraní tak, aby bylo možné vytvářet nové nebo upravovat stávající programy pro robota PR2 přímo na dotykovém stole. Veškerá rozšíření jsou implementována v jazyce Python za využití frameworků ROS a Qt. Rozšíření je plně funkční a propojené se zbytkem systému ARTable.
Webové rozhraní pro vizuální programování robota
Vích, Štěpán ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem, návrhem a testováním webového uživatelské rozhraní. Toto rozhraní vytváří robotické programy v jazyce Python pro robota PR2 a systém ARTable vyvíjený na VUT FIT v Brně. Rozhraní je navrženo tak, aby jej mohli používat i méně zkušení programátoři a lidé s netechnickým zaměřením. Při návrhu se používá technika vizuálního programování, při které vzniká výsledný kód. Při implementaci se využívá již vytvořené platformy podporující vizuální programování jako je např. Blockly, které celou implementaci značně zjednodušují.
Hra pro výuku úplných základů programování
Rončka, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách . Na toto navazuje návrh a implementace rozhraní pro vizuální programování v Unity3d a následná integrace tohoto rozhraní do jednoduché hry , která bude splňovat principy sepsané v první části této práce . Výsledek práce je poté vyhodnocen jak z hlediska technického tak uživatelského , s cílem zjistit efektivitu rozhraní pro vizuální programování a hry samotné jako nástroje pro představení programování .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.