Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Game Theory in Waste Management
Osička, Ondřej ; Vašík, Petr (oponent) ; Hrdina, Jaroslav (vedoucí práce)
In this thesis, a game-theoretic model representing a decision-making situation in the waste management is created as a noncooperative game representing the conflict of waste processors and a cooperative game representing the conflict of waste producers. For the conflict of waste processors, the Nash equilibria are used to find stable strategies on gate fee values, which serve as a good prediction for the future. To specify the strategy sets, a lower bound and an upper bound are determined. For the conflict of waste producers, assuming a cooperation among all of them, a cost distribution is determined using the Shapley value and the nucleolus. For more producers, approximation algorithms for the Shapley value and the nucleolus are developed. These algorithms are based on an assumption that distant producers can not influence each other. The model is applied to a situation in the Czech Republic. For the conflict of waste processors, one Nash equilibrium is found. For the conflict of waste producers, some producers with high potential in cooperation are recognized.
Nástroj pro analýzu kooperativních her
Kessner, Filip ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Kooperativní hry nejčastěji modelují systémy reálného světa, ve kterých jde o spolupráci nebo o společné rozhodnutí. Zkoumaným systémem může být taková drobnost, jakou je spor o košili, ale i závažný problém jako tvorba volebního systému, alokace nákladů znečištění životního prostředí nebo ochrana hospodářské soutěže. Grafický program, který je součástí této práce, je schopen výpočtu nejznámějších forem řešení a vybraných charakteristik zkoumaných kooperativních her.
Model strategického rozhodování ve vícehráčové hře s prvky kooperativního chování
Straka, Richard ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem matematických modelů lidského chování v sekvenčních strategických hrách, návrhem strategické situace vykazující prvky kooperace, implementací modelu a experimentováním s modelem. Pro práci byla zvolena hra DarkElf. Jedná se o tahovou strategickou ekonomicko-vojenskou hru, v níž se výsledné akce hráčů aplikují současně v předem známý okamžik.
Teorie her na grafech
Osička, Ondřej ; Vašík, Petr (oponent) ; Hrdina, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato prace se zabyva studiem teorie her a kooperativni teorie her v kombinaci s teorii grafu. Vyuzivanym matematickym modelem hry je zde hra ve tvaru s charakteristickou funkci. Pro urceni optimalniho rozdeleni zisku u kooperativnich her je zavedeno jadro hry a Shapleyho hodnota. Na prikladech je ukazan vyznam jejich pouziti. Z teorie grafu jsou zde vyuzity orientovane i neorientovane ohodnocene ci neohodnocene grafy pro reprezentaci vztahu mezi hraci a siti, na kterych se hra a mozna rozhodnuti hracu odehravaji.
Multikanálové atribuční modelování
Žárský, Jiří ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Vraná, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá atribucí v kontextu online marketingu a studuje dostupné modely pro hodnocení výkonnosti online reklamních kampaní. Tato výkonnost je měřena na základě prospěšnosti kampaní při získávání zákaznické pozornosti a generování tržeb. Pro analýzu jsou použita data obsahující informace o interakcích konkrétních uživatelů s reálnými reklamními kampaněmi. Před řešením samotného atribučního problému jsou dostupná data z platformy AdForm očištěna a transformována do požadovaných struktur. Tento proces je automatizován v ETL nástroji Keboola. Následně jsou na data aplikovány různé atribuční modely; od jednoduché heuristiky, přes Shapley Value až po Markovovy řetězce. V práci je popsána teoretická stránka i praktická aplikace těchto modelů. Nakonec jsou výsledky jednotlivých modelů interpretovány vzhledem k nákladům reklamních kampaní ve vizualizačním nástroji Tableau. Pro interpretaci jsou použity metriky jako návratnost investic do reklamy. Práce nabízí kritické zhodnocení atribučních modelů na bázi předem definovaných kritérií. V rámci praktické části práce bylo vytvořeno schéma datových transformací. To může být použito pro analýzu dalších reklamních kampaní. Součástí práce je také kapitola věnující se problémům, které mohou generovat nepřesnosti ve výsledcích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.