Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,146 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhodnocení marketingové komunikace v zahraničních společnostech
Mrkvica, Jakub
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti retailového bankovnictví České spořitelny, a. s. a jedné z dalších dceřiných spolčeností Erste Group Bank AG, Slovenskej sporiteľne, a. s. Cílem práce je vyhodnotit marketingovou komunikaci obou zmíněných společností, poukázat na odlišnosti mezi oběma společnostmi a navrhnout kroky vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace České spořitelny, a. s. Práce je rozdělena na dvě části, kterými jsou literární rešerše a praktická část. Literární rešerše obsahuje klíčové informace z odborné literatury pojednávající o marketingu a marketingové komunikaci. Tyto poznatky z odborné literatury budou v praktické části aplikovány na vyhodnocení marketingové komunikace obou společností. V závěru práce budou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace České spořitelny, a. s.
Participativní GIS jako nástroj městského marketingu na příkladu vybraného města
Candráková, Lenka
Práce se zabývá možnostmi využití participativního geografického informačního systému (PGIS) jako rozšiřujícího nástroje městského marketingu. Vysvětluje pojmy PGIS, městský marketing a spojitost mezi nimi. Navrhuje kritéria pro výběr vhodné webové mapové aplikace a popisuje její výhody a nevýhody pro použití jako PGIS. Následně doporučuje tři způsoby využití v městském marketingu, aplikovatelné na město Prievidza a v případě jednoho návrhu je využití ověřené v reálném prostředí Prievidze.
Mezilidské vztahy na pracovišti a jejich vliv na zaměstnance
Hrušková, Nikola
Bakalářská práce se zabývá problematikou vztahů na pracovišti. Cílem je v první části představit firemní klima a jeho typy, druhy komunikace a především to, čemu čelí každý, stres. Empirická část je věnována výzkumu, který proběhl pomocí dotazníkového šetření mezi zaměstnanci firmy a navržení řešení popisované problematiky a tím zlepšení kvality mezilidských vztahů a komunikace nejen na pracovišti.
Využitie chatbotov pre komunikáciu so zákazníkom
Michaličková, Petra
Diplomová práce se zaměřuje na zjištění povědomí českých spotřebitelů o chatbot technologii. Zároveň také na ochotu komunikovat prostřednictvím chatbotů s firmami. Nejdříve však identifikuje oblasti využití této technologie. Dále se zaměří na zkoumání rizik a překážek, které s chatbot technologií souvisí. Výsledkem bude návrh doporučení pro firmy, které plánují zavést chatbot technologii, s ohledem na českého spotřebitele. Primární data jsou získány dotazníkovým šetřením 404 spotřebitelů a hloubkovými rozhovory s představiteli 4 firem. Z výzkumu vyplynulo, že existuje závislost mezi povědomím o chatbotech a věkem. Chatbot využili především mladší respondenti ve věku od 25 do 44 let. Firmy, které zavedly chatbota hodnotí jeho fungování pozitivně, přesto však zákazníci stále této technologii nedůvěřují a upřednostňují komunikaci s člověkem.
Komunikace s rodiči neprospívajících žáků očima třídních učitelů
Majerová, Denisa
Bakalářská práce je zpracována na téma komunikace třídních učitelů školy s rodiči neprospívajících žáků. Teoretická část nejprve rámcově definuje neprospívajícího žáka a příčiny jeho školního neprospěchu. Dále popisuje rodinu neprospívajícího žáka a komunikaci mezi školou a rodinou. Metodami pro zpracování teoretické části je studium odborné literatury, jejich analýza a syntéza. Praktická část je zaměřena na komunikaci třídních učitelů s rodiči neprospívajících žáků. Jádrem je kvalitativní průzkum s využitím metody hloubkového polo-strukturovaného rozhovoru. Cílem průzkumu je zjistit, jak třídní učitelé popisují průběh komunikace s rodiči neprospívajících žáků středních škol.
Interakční styl učitelů na SOŠ
Šindlerová, Lenka
Bakalářská práce „interakční styl učitelů na vybrané SOŠ“ pojednává o vzdělávání dospělých, komunikaci, komunikaci mezi učitelem a žáky. Práce zahrnuje teorii a kvantitativní výzkum. Teoretická část vysvětluje pojmy související s komunikací, pedagogickou komunikací a interakčním stylem učitele. Empirická část je založena na kvantitativním výzkumu, jedná se o dotazníky „Interakčního stylu učitele“, které vyplnili žáci večerního studia střední školy. Cílem této práce je zjistit, jak vnímají tito žáci interakční styl čtyř učitelů odborných předmětů.
Používání mobilních telefonů v práci a jeho dopad na 'well-being' uživatelů
Šindelářová, Lucie
Bakalářská práce se zabývá používáním média mobilního telefonu a jeho možnými dopady na vnímání pocitu pohody v pracovním i mimopracovním kontextu. Práce zahrnuje literární rešerši, kde jsou definovány základní pojmy vztahující se ke komunikaci, používání mobilního telefonu a osobní pohody. Praktická část obsahuje výsledky, které byly získané pomocí dotazníkového šetření. Na závěr práce jsou zhodnoceny výsledky a uvedena doporučení pro zlepšení komunikace, efektivnější používání mobilního telefonu a zachování osobní pohody uživatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,146 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.