Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design and Creation of a Mobile Application to Support In-house Processes
Stankovič, Eduard ; Lipták, Maroš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on proposal and actual creation of mobile application to support in-house processes, especially for improving ordering and delivery processes inside of small company. Thesis includes analysis of current state of processes and analysis of client’s requirements. Based on those requirements, mobile application is created, built with Ionic and Angular framework.
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Detekce, lokalizace a určení plochy chronických ran
Gulán, Filip ; Dvořák, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je návrh a realizácia multiplatformnej aplikácie pre detekciu, lokalizáciu a určenie plochy chronických rán. Aplikácia má za úlohu pomáhať zdravotným sestrám, doktorom a ošetrovateľom sledovať a vyhodnocovať chronické rany v priebehu trvania liečby. Aplikácia je postavená na programovacom jazyku Typescript, hybridnom aplikačnom rámci Ionic a desktopovom aplikačnom rámci Electron. Vyhodnocovanie chronickej rany prebieha na strane servera, kde sa využíva programovací jazyk Python, pre RESTful aplikačné rozhranie aplikačný rámec Flask a pre spracovanie obrazu knižnica OpenCV.
Univerzita a její areály – informace a navigace (mobilní aplikace)
Cupák, Michal ; Roupec, Jan (oponent) ; Heriban, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o problematice vývoje multiplatformních mobilních aplikací. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro usnadnění orientace osob v prostředí velké univerzity. Aplikace je navrhnuta pro mobilní operační systémy Android a iOS a je implementována ve vývojovém prostředí Ionic. Aplikace poskytne základní informace o jednotlivých budovách univerzity, zobrazí budovy na mapě a umožní uživatele do těchto budov navigovat.
Vývoj i-CT frameworku a jeho aplikace pro komunikaci typu ANO/NE
Kalina, Jan ; Kočí, Radek (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci (AAK) v prostředí speciálního vzdělávání mentálně postižených žáků s poruchami komunikace. Představuje současné problémy vývoje aplikací a navazuje na návrhové principy projektu Počítačové terapie, jejichž dodržení při návrhu a implementaci aplikací by mělo současným problémům zabránit. Cílem práce je vytvoření aplikace pro AAK typu ANO/NE a i-CT frameworku - rámce zjednodušujícího tvorbu dalších podobných aplikací pro uvedené prostředí. Obě části práce jsou funkční na systémech iOS a Android a byly otestovány v prostředí osob s mentálním hendikepem.
Vyvoj hybridnich mobilnich aplikaci pro operacni systemy Android a iOS
VÁVRŮ, Jiří
Cilem teto prace je zmapovat duvody a vyhody vyvoje hybridnich mobilnich aplikaci za pomoci modernich frameworku a technologii jako napriklad Cordova ci AngularJS, ktere umoznuji vyvoje aplikaci bezicich na dnesnich majoritnich mobilnich platformach jako Android, iOS, nebo Windows Phone. Diky vseobecne dobre podpore standardu HTML5 je dnes mozne vytvaret univerzalni aplikace pro mobilni zarizeni s vlastnostmi a funkcionalitou aplikaci nativnich. Prace se tedy zameruje na zmapovani moznosti v oblasti vyvoje hybridnich mobilnich aplikaci s vyctem vyhod a nevyhod hybridniho mobilniho vyvoje jako podkladu pro kvalitni analyzu aplikace pred zacatkem samostatneho vyvojoveho cyklu. Prace je doplnena o praktickou ukazku vyvoje hybridni mobilni aplikace, ktera ma detailne popsat proces vyvoje od navrhu aplikace az po jeji realizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.