Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 726 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e-shopů
Mikinová, Markéta
MIKINOVÁ, M. Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e shopů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá tvorbou šesti segmentů českých uživatelů Instagramu ve věku 16–30 let, na které je vhodné cílit marketing prostřednictvím této sociální sítě. Dále formuluje doporučení pro e shopy v České republice v kontextu vhodné formy jejich propagace. Některá doporučení jsou formulována přímo v kontextu k jednotlivým segmentům. Nakonec jsou v práci identifikována odvětví, pro která reklama na Instagramu je a není vhodná.
Podnikatelský záměr pro založení online databázového obchodu v oblasti nájmů a podnájmů
Štípek, Jakub
Štípek, J. Podnikatelský záměr pro založení online databázového obchodu v oblasti nájmů a podnájmů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato práce je sepisována za účelem sestavení podnikatelského plánu na založení online databázového e-shopu v oblasti nájmů a podnájmů. Pro založení a provoz takového e-shopu jsou v dnešní době kladeny značné podmínky a překážky, které budou řešeny v této práci. V této práci se tak můžete dočíst, co vše je potřebné pro založení e-shopu a jeho následné řízení. Dočtete se zde také vyhodnocení podnikatelského záměru v dlouhém období a v závěru jsou také uvedeny zobec-něné postupy pro založení e-shopu i do jiných oblastí.
Determining the reasons to buy and online marketing of nuts
Horáková, Monika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trh s ořechy, konkrétně na jejich internetový prodej. Hlavní cíle jsou zjistit důvody, které vedou ke koupi ořechů, analyzovat ochotu populace nakupovat potraviny na internetu a navrhnout efektivní online marketingový komunikační mix. Jako příklad byl použit bývalý e-shop autorky www.zdrave-mlsani.net. Teoretický základ této práce se zaměřuje na marketing a jeho použití v internetovém prostředí. Doporučení jsou výsledkem kvantitativního internetového šetření a kvalitativních rozhovorů. Mimoto byla provedena i analýza webových stránek za použití aplikace Google Analytics.
Využití content marketingu u e-shopů se zdravou výživou
Ondrašíková, Kristýna
Tato práce se zabývá vlivem content marketingu na chování spotřebitele při ná-kupu zdravé výživy na e-shopu. V první fázi na základě dotazníkového šetření me-zi spotřebiteli, které identifikuje zákazníky nakupující zdravou výživu na e-shopu, jejich preference při výběru obchodu a postoje k jednotlivým typům obsahu. V druhé fázi se práce zabývá hodnocením e-shopů po stránce použitelnosti a pří-stupnosti webu. Závěr bakalářské práce přináší shrnutí získaných výsledků a for-muluje návrhy pro úspěšný web v oblasti zdravé výživy. Klíčová slova Obsahový marketing, e-shop, zdravá výživa, spotřebitel, webový obsah, přístup-nost webu
Distribuční strategie malého-středního vinařství
Mužík, Jaroslav
Nákup přes internet se mezi českými zákazníky těší stále větší oblibě, přičemž uzavření kamenných obchodů způsobené pandemií Covid-19 tento trend ještě urychluje. Tato bakalářská práce popisuje vývoj, současný stav a trendy nejběžnějších nástrojů internetové komunikace optikou možných distribučních strategií malých a středních vinařství. Kvalitativní výzkum souboru 192 malých a středních vinařství v České republice mapuje reálné zapojení internetových kanálů do distribuční praxe z pohledu zákazníka vstupujícího na trh přes internet. V závěru práce autor potvrzuje i vyvrací předem stanovené hypotézy a představuje jak výsledky, tak i doporučení, jak lépe využít možnosti, které malým a středním vinařům internetové kanály nabízejí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 726 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.