|
Návrh rekonstrukce tratě Krnov (Hanušovice) - Olomouc v úseku km 36,6 až 39,6
Šíp, Radek ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a kompletní rekonstrukci železničního svršku i spodku na trati Krnov (Hanušovice) – Olomouc v úseku od km 36,6 do km 39,6 se snahou o minimalizaci posunů kolejového roštu oproti stávajícímu stavu. V úseku se nachází nákladiště a zastávka Nový Malín, kde je potřeba v rámci rekonstrukce nalézt novou polohu pro nástupiště, které musí splňovat požadavky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dle vyhlášky č.398/2009 Sb. Rekonstrukcí bude dotčena také manipulační kolej a výhybky v nákladišti Nový Malín. Výsledkem bude zpracování projektové dokumentace směrového a výškového řešení, odvodnění a nástupiště.
|
|
Studie modernizace trati Hrušovany n/J - Znojmo
Dvořák, Dominik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem této bakalářská práce je modernizace trati Hrušovany nad Jevišovkou - Znojmo. Jedná se o zvýšení traťové rychlosti na 200 km/h a prověření možné realizace této rychlosti na stávajícím železničním tělese. Součástí práce byla úprava směrového a výškového řešení dle parametrů vycházejících z normy ČSN 73 6360-1 a jejich posouzení na návrhovou rychlost.
|
| |
| |
| |
|
Návrh modernizace železniční stanice Čadca
Juchelková, Lenka ; Šestáková,, Janka (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Čadca. Obsahem této práce je návrh rekonstrukce zhlaví, zvýšení rychlosti v hlavních kolejích na 140 km/h, odstranění úrovňových přechodů pro cestující na nástupiště a úprava šířkového uspořádání nástupišť pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace.
|
| |
| |
|
Rekonstrukce železniční stanice Svitavy
Marek, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Svitavy. Cílem rekonstrukce je zvýšit traťovou rychlost v hlavních kolejích ze stávající rychlosti na rychlost 160 km·h-1. Dalšími požadavky pro vypracování jsou plná peronizace stanice a další nezbytné úpravy s tím související, zejména návrh pražcového podloží, odvodnění stanice a přilehlých dotčených úseků trati. Z důvodů změny počtu kolejí a jejich poloh byla také ověřena možnost prodloužení užitečných délek hlavních a prvních předjízdných kolejí na délku 740 m.
|
|
Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje
Turoň, Martin ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Téma diplomové práce se zabývá porovnáním technologií rekonstrukce traťové koleje č. 2, mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou v km 7,792 939 – 7,967 592 a v km 8,725 000 – 14,988 677. Cílem práce je navrhnout několik variant pro rekonstrukci železničního spodku a svršku, a tyto varianty následně porovnat. Práce se zabývá jak technologiemi se snášením kolejového roštu, tak bez snášení kolejového roštu. Součástí práce je popis používaných technologií, a strojů s nimi spojených.
|