Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přímá demokracie ve veřejné diskuzi v České republice. Političtí aktéři, jejich návrhy a politická praxe
Havlík, Martin ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Jüptner, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou přímé demokracie ve veřejné diskuzi a politické praxi v České republice. Práce se zabývá politickými aktéry, kteří prosazují zavedení prvků přímé demokracie do českého politického systému. K těmto navrhovaným tezím chci v rámci této práce kriticky přistoupit, zhodnotit jejich relevanci a uskutečnitelnost. Po teoretickém představení prvků přímé demokracie jsou představeny konkrétní země, které mají dlouholetou zkušenost s využíváním prvků přímé demokracie, konkrétně se jedná o Švýcarsko a Kalifornii. Taktéž se zabývám referendem o nezávislosti ve Skotsku z roku 2014 a referendem o manželství a rodině na Slovensku z roku 2015. Hlavní část práce se zabývá konkrétními politickými aktéry, kteří prosazují nebo prosazovali zavedení prvků přímé demokracie do českého politického systému. Jedná se o Úsvit přímé demokracie, Věci veřejné, Hnutí za přímou demokracii, Českou pirátskou stranu, o vládní návrh zákona o celostátním referendu Jiřího Dienstbiera nebo o marginální záležitosti typu knihy Úsvit od Pavla Kohouta nebo politického aktivisty Petra Cibulky. V práci se také zaměřuji na využívání prvků přímé demokracie na místní úrovni, z čehož chci vyvodit konkrétní závěry využívání tohoto institutu přímé demokracie. Rovněž musí být zmíněny zásadní náležitosti zákona o...
Česká pirátská strana v evropském kontextu
PEKAŘ, Martin
Bakalářská práce pojednává o postavení České pirátské strany v České republice i v Evropě. Přibližuje okolnosti vzniku strany a její program. Na základě analýzy programu zařazuje stranu do politického spektra a do systému stranických rodin. Představuje roli České pirátské strany ve formování mezinárodních pirátských organizací a stanoviska členů k jejich fungování. Analyzuje výsledky voleb do Evropského parlamentu 2014 a určuje pozici strany v celoevropském měřítku.
Marketingové aktivity politických stran
Navrátil, Jan
Tato práce se zabývá marketingovými aktivitami politických stran v České republice a zaměřuje se na kampaň, propagaci a tvorbu image České pirátské strany. Nejdříve jsou vyhodnoceny dosavadní kampaně strany a zpracována finanční analýza. Na základě zjištěných výsledků a výstupu provedeného marketingového výzkumu jsou pak navrženy změny v komunikačním mixu strany a návrh výběrového řízení mediální agentury. Dále je v práci zpracována strategie managementu rizik a také strategie pro zvýšení počtu členů a práci s členskou základnou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.